The Tob
- Voodoodoo
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Re: The Tob & Beistet
Intet er er som harde pakker..
Ser du har vært en tur i Adenau, tilogmed bodd på ringvilla hos Arie. Det er liksom stamstedet vårt når vi er der nede. Har vært der hvert år siden før han overtok.
Blei kun en tur nedover i år da ferien har vært helt mcfri. Til sommeren derimot, da blir det 2uker i alpene med svipptur til ringen. Ja og så skal vi seff til ringen i mai.
Ser du har vært en tur i Adenau, tilogmed bodd på ringvilla hos Arie. Det er liksom stamstedet vårt når vi er der nede. Har vært der hvert år siden før han overtok.
Blei kun en tur nedover i år da ferien har vært helt mcfri. Til sommeren derimot, da blir det 2uker i alpene med svipptur til ringen. Ja og så skal vi seff til ringen i mai.
Artificial intelligence is no match for natural stupidity
Har vært et par turer i nå Adenau, ja. Bodde på Ringvilla nå i sommer og forrige gang på Hotel an der Nordschleife (rett ved påkjørselen halvveis). Kan anbefale begge, men likte veldig godt å ha fri tilgang til pils på Ringvilla. Utrolig trivelige folk og bra plass. Håper på tur til sommeren igjen jeg også. Driver såvidt å grubler på høsttur også, men det blir vel bare med tanken ..Voodoodoo skrev:Intet er er som harde pakker..
Var bare helgesvipptur du var på i våres eller? Må være fint å kjøre sammen en hel gjeng :-)
- Voodoodoo
Vi drar ei uke når vi er nedover i Mai. Du får slenge deg med.
Skal forresten til Tyskland på mandag og hente en zx12 for en kompis.
Dette skal jeg seriøst vurdere. En uke på ringen sammens med en hel gjeng står høyt opp på ønskelisten.Voodoodoo skrev:Vi drar ei uke når vi er nedover i Mai. Du får slenge deg med.
Idag kom bremseskive nr to så nå blir det skruing i helgen. Gleder meg til å prøve nybremsene!
Om noen har tips til montasje så tas de imot med takk. Bremseklossene er nye av året så tenker jeg ikke bytter disse selv om det på papiret 'alltid må gjøres'. Mine har ikke kjørt så mange mil i år egentlig, 6-800mil kanskje, enkelte hardere enn andre. Holder det å pusse godt over klossene med sandpapir? Jeg ser det an - ser de ille ut så blir det nye - er det ok så pusses det..
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Jeg har ikke for vane eller uvane å invitere meg selv med på noe som helst. Men slikt godtfolk vurderer tur nedover til våren igjen spør jeg høfflig om jeg kan slenge meg på laget! Dette hadde jeg virkelig kunne tenkt meg å vært med på 

- Voodoodoo
Skal hyle ut når det nærmer seg bestilling men det vil drøye til 13Mars... Da får jeg nemlig svar på om vi får fatt i fergebilletter til IOM TT...
Blir svipptur via Ringen da og bare for ikke å få brudd på tradisjonen
Blir svipptur via Ringen da og bare for ikke å få brudd på tradisjonen

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Det hadde IKKE vært feil å fått tak i billetter til
Jeg er ikke godt bereist i europa på mc, så henge etter dere som har vært der før ser jeg på som både behagelig og fornuftig

Jeg er ikke godt bereist i europa på mc, så henge etter dere som har vært der før ser jeg på som både behagelig og fornuftig

Nyskiver på plass med godt pussa klosser! Lakkerte felgsenter da det er en liten glipe som ble veldig synlig med sort felg og skivesenter og felgsenter metall. Testtur til Bergen i morra så da får vi se om ting funker som det skal

Enkelt hjemmemekk-verktøy for å få av framakslingen nå du ikke har 24mm hex liggende:

Forøvrig testet bremsene en 30-40mil nå og er storfornøyd 
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Testet ytterligere 30mil, stadig like fornøyd
Ble foss-sightseeing i går. Først Langfoss, så Låtefoss. Storfine mil, selv om KTMen påpekte at det var litt som å kjøre Subaru etter en Ferrari. Skjønner selvsagt ikke hva han snakker om

Igrunn så fornøyd med looken at jeg nesten tror jeg må bestille meg bakskiva også ..

Ble foss-sightseeing i går. Først Langfoss, så Låtefoss. Storfine mil, selv om KTMen påpekte at det var litt som å kjøre Subaru etter en Ferrari. Skjønner selvsagt ikke hva han snakker om

Igrunn så fornøyd med looken at jeg nesten tror jeg må bestille meg bakskiva også ..

Og da var Moto-Master bakskive og R1 rulle bestilt (vil ha litt kortere gassvandring fra null til full .. ). Symtec-varme til høsten (er lei neggelbit) og gullbolter til bakdrevet mottatt (for å mache DID-gullkjedet). Begynner å bli sykelig forfengelig merker jeg 

Re: The Tob & Beistet - Forfengelig
Stadige svippturer. Idag ble destinasjon Nedstrand, småveier via Hervik

Min foreløpige 'nr2 sykkel': Kickbike 20D+.

Endunker Dobermann er ikke helt det samme som V-Twin (eller rekkefirer for den skyld..), men til gjengjeld er det minst like mye lyd og trekk på alle fire (og mye mer tyverisikker). Når jo til og med over 30kmt på flatmark. Skal jo nevnes at det går an å oppgradere til til både paralelltwin og andre oppsett av hunder, men vet ikke helt om det er forsvarlig 
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Siste ladning. Skal bli bra å få montert litt snacks snart :-)
Venter fortsatt på R1 rulla, men den er visst sendt så jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Tenkte å vente og ta den og Symtec-varmerne samtidig.Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Klarte ikke å dy meg så ble litt garasjekos på formiddagen og bakskiva er nå på plass!

Egentlig veldig straight forward og kjapp jobb. Møtte på samme problemet som skivene framme med felgsenter i metall (og sort felg. Nyskivene er mer åpne) så måtte ta en kjapp minilakkeringsjobb.

Av med gamle og på med ny (og locktight)!

Etter nesten en hel sesong med bruk var klossene litt oppskrapet og glasert, men sandpapir fikser biffen

Matcher fronten bra nå, vel? :-)