Sjekket nettopp yr.no nå. Ser ut som det blir kjørevær til helgen. Jeg har jo ikke kommet i gang med sesongen enda, så hvis du har tid burde vi kjørt oss en tur.
Ulv er ikke noe å bekymre seg seg så mye om - for voksne karerCutless skrev:Det var en utrolig flott tur. Selv om jeg våknet midt på natten og sverget på at jeg hørte ulv ute i skauen![]()
Takk for det LonginesBra blogg med flotte bilder. Takk for erfaringene med Biltema vs Motul Road kjedespray. Jeg trenger snart en ny boks. :)
Til helgen tror jeg det passer bra med en liten tur. Skulle vert en tur over svenskegrensa egentlig...Cutless skrev:Det var en utrolig flott tur. Selv om jeg våknet midt på natten og sverget på at jeg hørte ulv ute i skauen![]()
Sjekket nettopp yr.no nå. Ser ut som det blir kjørevær til helgen. Jeg har jo ikke kommet i gang med sesongen enda, så hvis du har tid burde vi kjørt oss en tur.
Ja, for da var jeg borte jakjellv skrev:Småskalatouring![]()
Turen trenger ikke være lang for å være minnerik. Det var faktisk god underholdning på forumet denne turen husker jeg.
Måtte jo holde liv i bloggen din mens du var borte vettuBjerknez skrev:Ja, for da var jeg borte jakjellv skrev:Småskalatouring![]()
Turen trenger ikke være lang for å være minnerik. Det var faktisk god underholdning på forumet denne turen husker jeg.
Skulle ønske jeg kunne ta på meg kreditten for det, men dette er nok hentet på nettet. Tok faktisk ingen bilder fra prøveturen da det gikk litt unna. Var mye kø etc.Jompa skrev:Stilig bilde
Kanskje din nye XSR900?Bjerknez skrev:I dag fikk jeg pakkelapp i posten. Lurer på hva julenissen har sendt til meg nå...![]()
Haha, den likte jeg...kjellv skrev:Kanskje din nye XSR900?Bjerknez skrev:I dag fikk jeg pakkelapp i posten. Lurer på hva julenissen har sendt til meg nå...![]()
Hvor gjorde du det og hvor mye kostet det ? Må gjøre dette selv snartBjerknez skrev:Tok forresten 10.000km. service på den like før jeg stuet den bort og har vel ikke planer om å ta service på den før 20.000km. igjen...
Den tok jeg på Speed MC og jeg fikk en pris på 3.000,- blank. Noe dem også klarte og holde når oppgjørets time var innemammut89 skrev:Hvor gjorde du det og hvor mye kostet det ? Må gjøre dette selv snartBjerknez skrev:Tok forresten 10.000km. service på den like før jeg stuet den bort og har vel ikke planer om å ta service på den før 20.000km. igjen...