Fin sykkel
jongsanim skrev:Kjører aldri med sekk lengre om jeg kan unngå det.. Helt annen opplevelse og bedre for rygg
Jo takk i like måte. Det var kjekt å kjøre i lag med deg.Ashland skrev:Takk for trivlig tur om Høk i dag![]()
Helt sikkert en vanesak. Får dra den fram igjen etter ei stund og se om nakken tåler det bedre.Toven skrev:Kjører mye med sekk - liker å gjøre det![]()
![]()
Haha. One down, two to goBjerknez skrev:Siden jeg vet det er mulig å faktisk redigere sine egne poster her inne, så tror jeg ikke "trekker den tilbake" var spesielt seriøst ment, så derfor så fører jeg det opp på den store bjerknez-kvoten. Etter tre slike oppføringer så blir det buksevann ved neste korsvei. Så da kan du jo bare håpe på at gassrulla di henger seg opp neste gang vi skal møtes
Takk for det! Blir spennende med skikkelig olje ja. Blir ikke før etter neste jobbtur, så i begynnelsen av mai.Cutless skrev:Pene bilder.
Blir bra med ny olje i sykkelen. Du kommer nok til å merke forskjel. Var det greit å få time midt i vårsleppet?
Godt og høreOrion skrev:Takk for omtanken, alt bra her :-)
På flytoget på vei hjem, så i morgen skal sykkelen få etterlengtet pleie etter to uker under beskyttelsestrekket.
Tror ikke fellesturer er noe for meg. Er redd for å miste lappen, og de få gangene jeg har kjørt med andre, føler jeg det har vært i grenseland.. Jeg liker å kjøre fort, men ikke på bekostning av bot og ny oppkjøringHadde vært sinnsjukt kjedelig å treffe på purken på feil tidspunkt på en av disse turene. Sier ikke at jeg er lovlydig når jeg kjører alene heller, men marginene er iallefall mer på min side, enn når jeg kjører med andre som gjerne pusher grensene enda mer.
Tar heller sikte på å legge ut en tur-rapport i ny og ne, og treff på Tyrigrava/Høk etc. :-)
Sent from my iPod touch using Tapatalk