Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av cheron »

Hmm.. Kom med den belly pan greia... detta nytter ikke...
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Pollti

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av Pollti »

Maleren går sikkert av skaftet da vel ? :scratch

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av cheron »

Pollti skrev:Maleren går sikkert av skaftet da vel ? :scratch
Skal godsnakke med han...
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av Pollti »

Kan jo vente til Gammlingen skal trø til med Jotaplast 03 kanskje ? Mye møl å rengjøre sprøyta for 33 sekunders lakkeringsjobb. :janikk

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av cheron »

Pollti skrev:Kan jo vente til Gammlingen skal trø til med Jotaplast 03 kanskje ? Mye møl å rengjøre sprøyta for 33 sekunders lakkeringsjobb. :janikk
Ja det funker også ;e
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av Pollti »

Vi venter litt og ser hva Gamlingen vil, skulle jo ikke forundre meg om han vil gjøre Tempo Il Petite om til en Kim - Il kloning. Han er veldig spontan bare han får tenkt seg om et par uker. :knegg :knegg :knegg
Bestemmer han seg for å lakkere så hiver jeg litt verktøy i Kabul Kareten og forviller meg nordover for å hente delene over neste helg . Da burde han være klare til å kjøre jomfruelig hvit moped i 2. uken i mars når delene blir levert på døra.

Gammelgutt

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av Gammelgutt »

Pollti skrev:
Picture 474.jpg
Hva sa HG om Kim Il nu?.

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av cheron »

:lol :lol ;-) ;)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av Pollti »

Hun sa ikke no. Her i huset bekymrer hun seg mest for oppussing,spisestua si og taklister. Men min vilje skje ! Nå har jeg grini meg til sliping av parketten. Det er 20 færre bikkjeklør og nye spisestua er forsinket fra Italia. Spisestuepusheren griner, jeg ler. Når ikke Haus Gestapo ser meg da. :knegg Rett skal være rett. Etter 30 år har en stakkar lært litt...
Hun begynte i november. Klar beskjed om at jula var blåst. Hun gav seg ikke og trådde til. I går kvekket jeg, kanskje april er det ferdig. Da pep det innerst i skinnsalongen i BRAASTADBULA. Merk store bokstaver ! Sent mars kanskje. Ja . Kanskje. Men ikke stol på det. Blir nok april og ny norsk rekord i somleoppussing. :terge

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av Desmo »

Med slike prosjekter skal en ile langsomt, Pollti. :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av Pollti »

Helt enig. Nå har jeg det vanligvis ikke særlig travelt men nå syntes jeg det burde bli slutt på å trekke visdomstenner gjennom rompa. Kjærringer er gale alle sammen og helt uten unntak :punch Her får hun beskjed om å bruke fagfolk og bli ferdig med jobben. Men neida, da går hun i økonomisk modus. Hadde jeg gitt ordre fra beskjed om at dette må hun klare selv da hadde det drøsst inn innrednings konsulenter,farge konsulenter,malere,snekkere,elektrikere og gulvslipere i en endeløs strøm. :lol

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av cheron »

cheron skrev:Hmm.. Kom med den belly pan greia... detta nytter ikke...
Som sagt som gjort.. Belly'n ble levert og stakk innom lakkeren med den i dag. Frykta han skulle gå i fistel pga extra småarbeid, men neida, han var så blid atte :D

Bilde
Bilde
Bilde
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av cheron »

Synes det har vært mye prat om denna ssongstarten her på forumet de siste ukene? Skjønner ikke hva dere hyler etter! Er jo vinter enda! Har dere ikke øyer i hue eller???? :[-(

Sesongstart? Cagge? :scratch

Bilde
Bilde

Må vel drøyes ett par uker til minst... Er jo vinter ute for pokker...

Men heeeyy... Vi begynte å tusle litt på verkstedet i dag uansett...

Italiensk mishandlinger!!!! Skulle vært piska med spett, vekka til live igjen og piska ihjel en gang til dissa mekanikkerene i Italia! :ills

Skader på demperhuset

Bilde

Masse sår, hakk og riper ved tetningsringene

Men men.. Mens vi venter på at Pollti skal komme med tetninger i rette dimisjonen starta vi på ræva i steden..

Bilde
Bilde

Begynner å bli kledd på igjen ;) Og ja, vi kokte henda før beføling Pollti! :b_c:

Fortsettelse følger i morra.........



'Psssssssst: Det hører til historien at latteren har stått HØYT i taket i dag. Vi har gapskratta når vi har kommunisert med gode gamle Pollti via sms mens vi skrudde........ Å gud vi gape! :lol :lol
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av Pollti »

Makan til surr på ullhuene i ødemarka i dag skal en lete lenge for å finne. Hånd kokinga gikk rett i fletta på de to toillingene. Vinteren har vært så hard i Ænnebu at bakakselen krympet en halvmeter :( Da måtte jeg trå til med trommeterapi og mental tantanrisk oppildning til Donnaen om å knipe sammen baksvingen litt. Etter litt mental fjernkommunikasjon om at hun snart er hjemme igjen skled bakhjulet på plass. Hvor mye analdrøvelmassering de drev med tør jeg ikke tenke på, men de to kirkerådsmedlemmene fikk det til. :[-o<
Så var det tetningene som var for store.... Urmaker verktøy i form av handslegge hadde de ikke hørt om før :oh Ikke visste de at en kan planslipe gaffeltetninger heller. Hvor lite proff kan en bli undrast eg ? :doh Men altervin, det hadde de helt sikkert !!
I morra drønner Kabul Kareten vestover i lende for å hente underleppa til Kim-Il og for å hente orginaltetning så dette kan bli riktig handlet inn og da skal de få kjørt se de to fjellbondekloningene. PitPuddelen med det store Colgatesmilet har nyslipte hoggtenner er nydrillet i kveld i kommandoen : søk,drep og ta alle kredittkorta ! Hun har fått ny sort uniform også så EinsatzGruppe Diskanthøytaleren er skikkelig olm og ond nå.



:\m/:

Svar