I julepresangverden har jeg sluttet å eksistere som et individ. Oppdaget det for et par år siden. Alle presangene var merket til fruen og meg, alltid hennes navn først. De inneholdt i stor grad ting jeg ikke ante eksisterte og langt mindre visste at vi ønsket oss. Vi fikk blant annet en hjerteformet smijernslysestake til å henge i vinduet fra et vennepar av oss. Han hadde ingen aning om hva de hadde gitt. I år har jeg insistert på at de skal få en verktøykasse med div. hendig verktøy oppi, til dem begge men med hans navn først. Da tar kanskje damene poenget.
I fjor kjøpte jeg harley, så det ble jo en perfekt julegave til meg…
Så nå har jeg alt jeg har ønsket meg. En fantastisk familie, hus, jobb og harley. Eneste jeg savner er mere kjøretid, gjerne med fruen bakpå.
I år håper jeg på mange barnevakttimer under treet…
Iron76 skrev:I år har jeg insistert på at de skal få en verktøykasse med div. hendig verktøy oppi, til dem begge men med hans navn først. Da tar kanskje damene poenget.
Fantastisk ide!! :=D> Skal prøve å huske den til neste år!!
Det vil si like over nyttår, for da er samboersken igang med å kjøpe julegaver Skal forresten ikke forundre mæ om ho alt er ferdig med ett par-3 gaver til julen 2012 allerede
Men klager på ingen måte. Det fører jo til at vist ho finn nånting på tilbud i løpet av året som kan passe til julegave til noen på lista, så blir det kjøpt, og det sparer vi nok en god del på
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
Det vil si like over nyttår, for da er samboersken igang med å kjøpe julegaver Skal forresten ikke forundre mæ om ho alt er ferdig med ett par-3 gaver til julen 2012 allerede
Men klager på ingen måte. Det fører jo til at vist ho finn nånting på tilbud i løpet av året som kan passe til julegave til noen på lista, så blir det kjøpt, og det sparer vi nok en god del på
Ja, det er helt suverent å ha noen som ordnert hele julehandelen. Må bare kjøpe en presang, jeg, men den er et mareritt hvert år. Blir sikkert kvalitetsbling på henne i år også
Ja, det er helt suverent å ha noen som ordnert hele julehandelen. Må bare kjøpe en presang, jeg, men den er et mareritt hvert år. Blir sikkert kvalitetsbling på henne i år også
Du er ikke alene om å ha det sånn. Vi er mange "brødre"
Gammelgutt skrev:Det står bare en ting på ønskelisten min: spellandes ny BMW f650 gs.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.