Hva vil DU ha til jul ? I MC-verden selvsagt !

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Re: Hva vil DU ha til jul ? I MC-verden selvsagt !

Legg inn av Intruder »

Ønsker ingenting,har i løpet av året kjøpt noen MC-ting og hver gang har jeg sagt til kona at jeg regner det som julegave god nok.. :dontknow :notlistening
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Iron76
Motorsykkelen din: Harley Davidson Sportster 883 Iron

Legg inn av Iron76 »

I julepresangverden har jeg sluttet å eksistere som et individ. Oppdaget det for et par år siden. Alle presangene var merket til fruen og meg, alltid hennes navn først. De inneholdt i stor grad ting jeg ikke ante eksisterte og langt mindre visste at vi ønsket oss. Vi fikk blant annet en hjerteformet smijernslysestake til å henge i vinduet fra et vennepar av oss. Han hadde ingen aning om hva de hadde gitt. I år har jeg insistert på at de skal få en verktøykasse med div. hendig verktøy oppi, til dem begge men med hans navn først. Da tar kanskje damene poenget. :knegg
I fjor kjøpte jeg harley, så det ble jo en perfekt julegave til meg… :D
Så nå har jeg alt jeg har ønsket meg. En fantastisk familie, hus, jobb og harley. Eneste jeg savner er mere kjøretid, gjerne med fruen bakpå.
I år håper jeg på mange barnevakttimer under treet… :mc5

Brukeravatar
RuneMC
Motorsykkelen din: '08 DL650A

Legg inn av RuneMC »

Ønsker at det blir nye regler for MC som tillater å kjøre på veiskulder (evt lager et eget MC-felt) - spesielt der hvor det er midtrekkverk :D

Det får man vel neppe i dette landet hvor myndighetene er mer opptatt av å skape hindringer for trafikken - både den private og kollektivtrafikken - men det er lov å ønske seg det...
http://dt.no/nyheter/aksjonerer-mot-fje ... -1.6629769" onclick="window.open(this.href);return false;
http://rha.no/nyheter/sint-pa-kleppa-1.6616006" onclick="window.open(this.href);return false;
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
MaxTron
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650

Legg inn av MaxTron »

Iron76 skrev:I år har jeg insistert på at de skal få en verktøykasse med div. hendig verktøy oppi, til dem begge men med hans navn først. Da tar kanskje damene poenget. :knegg
Fantastisk ide!! :=D> Skal prøve å huske den til neste år!!

Det vil si like over nyttår, for da er samboersken igang med å kjøpe julegaver :oh Skal forresten ikke forundre mæ om ho alt er ferdig med ett par-3 gaver til julen 2012 allerede :prop:

Men klager på ingen måte. Det fører jo til at vist ho finn nånting på tilbud i løpet av året som kan passe til julegave til noen på lista, så blir det kjøpt, og det sparer vi nok en god del på :thumleft
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L

Iron76
Motorsykkelen din: Harley Davidson Sportster 883 Iron

Legg inn av Iron76 »

Det vil si like over nyttår, for da er samboersken igang med å kjøpe julegaver Skal forresten ikke forundre mæ om ho alt er ferdig med ett par-3 gaver til julen 2012 allerede

Men klager på ingen måte. Det fører jo til at vist ho finn nånting på tilbud i løpet av året som kan passe til julegave til noen på lista, så blir det kjøpt, og det sparer vi nok en god del på
Ja, det er helt suverent å ha noen som ordnert hele julehandelen. Må bare kjøpe en presang, jeg, men den er et mareritt hvert år. Blir sikkert kvalitetsbling på henne i år også :-k

Brukeravatar
Jompa
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050

Legg inn av Jompa »

Iron76 skrev:

Ja, det er helt suverent å ha noen som ordnert hele julehandelen. Må bare kjøpe en presang, jeg, men den er et mareritt hvert år. Blir sikkert kvalitetsbling på henne i år også :-k
Du er ikke alene om å ha det sånn. Vi er mange "brødre"
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Bringisen
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014

Legg inn av Bringisen »

Gammelgutt skrev:Det står bare en ting på ønskelisten min: spellandes ny BMW f650 gs. :notworthy:
:thumleft
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Svar