ojda skrev:Siden dette er en tråd hvor meningen er at medlemmene deler tips om grusveier,
og ikke en tråd om hvor mye/lite samhold det er blant oss eller hvor ødeleggende
det er å dele ruter. Samt at jeg ikke har den minste interesse i å diskutere dette
med deg over X antall sider velger jeg for min del å avslutte dette her.
Så får heller de som ønsker å dele ruter med andre få tråden tilbake
til det den var ment som

P.S. Mine tall på økt trafikk er ren tipping utifra interessen det har vert for
temaet gruskjøring/aktuell region samt at ikke alle som i utgangspunktet
har lyst kommer til å ta en slik tur.
HHe, har du dårlig hukommelse?
1. Det var da du som bragte det fantastiske samholdet og fellesskapet i mcmiljøet på banen, ikke jeg. Jeg vet at det ikke eksisterer og ville derfor aldri påstått noe sånt.
2. Jeg diskuterer fremdeles å dele ruter, bare at jeg er skeptisk til det av årsaker jeg har begrunnet.
3. Og DEN diskusjonen om min tilbakeholdenhet ang. deling av ruter på et forum, var det du som tok opp, ikke jeg.
4. Du må tippe så mye du vil, jeg derimot foretrekker å forholde meg til de begrunnelser jeg har gitt, uten tipping.
5. Jeg VET at ikke alle vil ta en slik tur, men som det nå er kan man kjøre der flere ganger i uka fra tidlig på våren og til sen høst uten å treffe en annen Motorsyklist. For meg er det litt av "eventyret" og det "grusparadiset" som jeg velger å se det som, nemlig at man KAN gjøre nettopp det.
Jeg har utforsket disse områdene i 2 år nå ofte alene da folk i de ulike Aventuremiljøene ER forbeholdne med å dele ut dette til "hvermannsen". Jeg har kjør rundt der i en hel haug med timer inkludert masssevis av bomturer og har etter hvert opparbeidet meg en viss kunnskap om området og lagret ruter i hodet. Jeg har lagt ned MANGE timer og MYE jobb i dette og føler selv at jeg har en viss rett til å mene det jeg gjør. Merk at jeg skriver
"rett til å MENE", ikke nekte noen noe.
Men, jeg nekter da ingen andre å gjøre det samme, altså reise ut og utforske selv, det har jeg da heller ingen rett til.
Men jeg og av årsaker jeg allerede har nevnt, har altså vært tilbakeholden med å flagge dette ut av foran nevnte begrunnelser og når Jarle nå gjør det og selv om jeg er glad i mannen og helst vil beholde ham som en tur og treningskompis, og heller ikke kan nekte ham det, så tillater jeg meg likevel å være skeptisk.