https://m.youtube.com/watch?v=oRWgBJpL3w8" onclick="window.open(this.href);return false;
Hyggelig tur ja.. Det får vi prøve igjen snart.. Kanskje samle noen flere neste gang også..thewiz skrev:Må bare si: Fy faen for en sykkel ! Møtte PaniRider i dag for å ta noen bilder og herregud for en lyd ! Utseende er helt utrolig LIVE. Vi har fått ordnet mange flotte bilder nå
mortenolb skrev:Skjønner ikke hva disse bildene lar vente på seg for.
hakhap skrev:mortenolb skrev:Skjønner ikke hva disse bildene lar vente på seg for.
Kanskje de må godkjennes av Ducati i Italia
Dropbox?PaniRider87 skrev:hakhap skrev:mortenolb skrev:Skjønner ikke hva disse bildene lar vente på seg for.
Kanskje de må godkjennes av Ducati i Italia
Haha.. Nei håper ikke det, men virker som at bildene fyller for mye til at jeg kan få de på hotmail.. Må finne en løsning.
Ellers tar jeg ihvertfall en tur senere i kveld og kan ta noen midlertidige bilder med min mobil. :-)
Fantastisk godt tatt TheWiz. Super at du ville ta deg tid til det i dag! :)thewiz skrev:Legger ut et par bilder fra dagens shoot. Vi har heldig med været likevell, da det egentlig var meldt litt guffent. Utrolig hvor mye oppmerksomhet den skapte. Masse folk som sto å stirret og slo av en prat![]()
Bildene lot vente på seg da bildefilene ble litt store. Trykk på bildene for å se faktisk størrelse. :-)
Er selv utrolig fornøyd med fargen på den ja..AJ skrev:Hvit italiener![]()
Oh yes!!
Helt sikkert.. Nesten helt sikkert at jeg er ute å kjøre når været er fint, så det skulle vi kunne få til.mordor skrev:Nice Nice![]()
Ser lekkert ut - må møtes en dag og se den i virkeligheten
Jeg har fått en del ting med gratis ja, men jeg har det å kun på frem til 1000km servicen.. hehe.mortenolb skrev:Det var derfor bildene lot vente på seg. Jeg ville ikke egentlig se dem.
Fy FAEN. Deilig!
Men! Fikk du rabatt for å ha reklamen dems på den?
Det er kult! Ikke at jeg synes det er direkte dumt å ha det der heller. Ser jo nesten litt kult ut bare fordi det står performance, haha.PaniRider87 skrev:Jeg har fått en del ting med gratis ja, men jeg har det å kun på frem til 1000km servicen.. hehe.mortenolb skrev:Det var derfor bildene lot vente på seg. Jeg ville ikke egentlig se dem.
Fy FAEN. Deilig!
Har set at de ofte har gjort sånn på noen av de sykler de selger, men de spurte meg om det var greit. :)
De har levert meg en TOP service, så ikke noe problem for meg å reklamere litt for de.![]()
![]()
Ja det ser faktisk fint ut.. Performance passer jo egentlig veldig godt til den å.. hehe.mortenolb skrev:Det er kult! Ikke at jeg synes det er direkte dumt å ha det der heller. Ser jo nesten litt kult ut bare fordi det står performance, haha.PaniRider87 skrev:Jeg har fått en del ting med gratis ja, men jeg har det å kun på frem til 1000km servicen.. hehe.mortenolb skrev:Det var derfor bildene lot vente på seg. Jeg ville ikke egentlig se dem.
Fy FAEN. Deilig!
Har set at de ofte har gjort sånn på noen av de sykler de selger, men de spurte meg om det var greit. :)
De har levert meg en TOP service, så ikke noe problem for meg å reklamere litt for de.![]()
![]()
Du kan jo si du beholder'n om du får 12k-servicen gratis, haha.PaniRider87 skrev:Ja det ser faktisk fint ut.. Performance passer jo egentlig veldig godt til den å.. hehe.mortenolb skrev:Det er kult! Ikke at jeg synes det er direkte dumt å ha det der heller. Ser jo nesten litt kult ut bare fordi det står performance, haha.PaniRider87 skrev:Jeg har fått en del ting med gratis ja, men jeg har det å kun på frem til 1000km servicen.. hehe.mortenolb skrev:Det var derfor bildene lot vente på seg. Jeg ville ikke egentlig se dem.
Fy FAEN. Deilig!
![]()
Men de fjerner det selv ved første service..![]()
Ey.. Det var da en super idè..mortenolb skrev:Du kan jo si du beholder'n om du får 12k-servicen gratis, haha.PaniRider87 skrev:Ja det ser faktisk fint ut.. Performance passer jo egentlig veldig godt til den å.. hehe.mortenolb skrev:Det er kult! Ikke at jeg synes det er direkte dumt å ha det der heller. Ser jo nesten litt kult ut bare fordi det står performance, haha.PaniRider87 skrev:Jeg har fått en del ting med gratis ja, men jeg har det å kun på frem til 1000km servicen.. hehe.mortenolb skrev:Det var derfor bildene lot vente på seg. Jeg ville ikke egentlig se dem.
Fy FAEN. Deilig!
![]()
Men de fjerner det selv ved første service..![]()
Takk for det :-)PaniRider87 skrev:
Fantastisk godt tatt TheWiz. Super at du ville ta deg tid til det i dag! :)