Det er en fantastisk sykkel som ikke kan måle seg med noe annet spør du meg. Får håpe det blir opphold / sol på lørdagen da PaniRider

bshagen skrev:
Wiz, Skal legge ut flere bilder i morra etter service i Holmestrand :-)
Ser frem til det

bshagen skrev:
Burde jo få tatt noen bilder alle 3 sammen ( Henna, bshagen og jeg ) Kul liten panigale klubb.bshagen skrev:Hehe, det er vel egentlig mindre enn forventet tenker jeg![]()
Ja jeg håper å på litt sol, men skal nok få det gøy uansett.thewiz skrev:Hehe, har sett BaronVonGrumble sine videoer på 1199 og 899. Han endte faktisk opp med en 899 :-)
Det er en fantastisk sykkel som ikke kan måle seg med noe annet spør du meg. Får håpe det blir opphold / sol på lørdagen da PaniRider
bshagen skrev:
Ser frem til det
Ja man skal jo gå etter magefølsen sin.bshagen skrev:Jeg valgte litt pga han og mcn faktisk, de har nok rett - men enkel svingarm da? Det er bare så lekkert!
mordor skrev:Tror mere det kan skyldes at panigale 1199 base model starter på 388' i DK, samt at økonomien i DK stadig er sterkt preget av finanskrisen, mens økonomien her i NO går litt mere olie smurt
Og gratulerer til PaniRider87 med ny anskaffelsen :)
Ja Danmark er dessverre dyrt med alt der har hjul, motor og skilt..bshagen skrev:Jøss, jeg visste det var dyrere med biler i Danmark, men var ikke klar over at det kostet såå mye for 1199 der. Jaja, da har jeg lært noe i dag også! :-)
Sitter å stirrer på værmeldingene nå eller?
Nei det er sant KydeX.. Men den eneste grunn til at jeg valgte å kjøpe den likevel er at jeg vet at jeg vil ha en sykkel i mange år fremover, så nå gjorde jeg en investering som jeg vil beholde LENGE. Vet at jeg aldri kommer til at kjede meg på den, så ingen grunn til å skifte den ut, men hellere passe, pleie og bytte litt dele når jeg føler for det.KydeX skrev:1199 S er ikke akkurat billig her på berget heller, vil jeg si. Ihvertfall ikke hvis man sammenligner med de andre RR syklene.
Staven skrev:Håper og regner med at bilder kommer fortløpende etter henting ?
:-) :-)
mordor skrev:Ducati er dyre i forhold til mye annet, men DK mye er nok økonomien også. Det er morsomt/sørgelig å se på mest solgte biler i DK og NO i feb/mar hvor DK hadde VW Up til rundt 100' som mestselgende bil og top 10 listen har 9 minibiler og Octavia, mens i Norge var Tesla model S den mestselgende (600-800')![]()
bshagen skrev:Vi tenker på miljøet vettu! (HAHA)
Hilsen en som jobber i olja, som alle andre!![]()
Hyggelig tur ja.. Det får vi prøve igjen snart.. Kanskje samle noen flere neste gang også..thewiz skrev:Må bare si: Fy faen for en sykkel ! Møtte PaniRider i dag for å ta noen bilder og herregud for en lyd ! Utseende er helt utrolig LIVE. Vi har fått ordnet mange flotte bilder nå