Jeg tror google har lagt inn reell fergetid med å annta en gjenomsnittlig ventetid etc. ja, men jeg tror ikke google tar hensyn til turistsesongen og generelle fergetider. Hvis det er en ferge som kun går hver andre time feks. så tror jeg ikke Google maps tar hensyn til dette.mortenolb skrev:Skjønner at det kan bli vanskelig, ja, men får nesten bare seNoen som vet om google har lagt inn reell fergetid, eller om fergetida er "borte" fra kjøretida som blir opplyst der? Er nok mye som skal klaffe, ja, men så fort jeg er ferdig med ferge-stedene så kan jeg jo også kjøre på natta, noe som kanskje tilsier litt mindre trafikk. Dog også mindre naturopplevelser.
Er nok mye som er dyrere enn forventet, ja. Får ta meg en tur rundt på lørdag og sjekke litt opp i telt. Prøver også å se om det er noen kjentfolk som har noe jeg kan låne eventuelt.
Men senker du kravene litt og kutter ut lofoten og veien om trollstigen samt velger E6 nordfra så tror jeg det er realistisk.
Ved å velge strake veien ned, så sparer du i følge Google hele 15 timer i forhold til din rute. Sikkert ikke like artig det, men jeg tror ikke du skal regne med at fergen fra Å i Lofoten går hvert kvarter for å si det sån. Da ville jeg nok kanskje heller droppet lofoten og heller gått for Trollstigen etc. hvis du føler du må ha litt å se på.