Har du noen lunde vettug sal, bør du ta en kikk på kriega sine produkter. Her får du plass til så mye du ønsker egentlig. Samt at det er universalt. Kvaliteten er helt i toppen og de er vanntett

Note4
HeiTigerT skrev:Jeg har nettopp kjøpt ny Tracer som leveres i slutten av april. Men jeg er litt bekymret for bagasjebrett og da også toppkoffert som ikke er å oppdrive originalt. Er det noen som har erfaring med dette? Er det lurt å bestille uoriginalt tilleggsutstyr?
Javelkjellv skrev:Særlig bagasjebæreren tar tid, da den må igjennom en omfattende testing- og godkjenningsprosess før den kan leveres.
Jeg vet ikke mye om detaljene i godkjenningsprosessen.ojda skrev:Javelkjellv skrev:Særlig bagasjebæreren tar tid, da den må igjennom en omfattende testing- og godkjenningsprosess før den kan leveres.Dette trodde jeg faktisk kun var tillpassing
![]()
Så merke-bærere må alså godkjennes til respektive modeller. For jeg regner med dette ikke
gjelder eftermarkedsutstyr som Givi, Kappa og lignendeHvem skal godkjenne,
hva skal godkjeennes? Fortell
Kjekt med "Vår mann fra Yamaha"kjellv skrev:Det er slett ikke sikkert Ojda. Tracer har en annen sal og en lengre bakramme enn MT-09A.
Min konklusjon vedrørende det er at orginalutstyr ofte er bedre intigrert med sykkelen. Form og monteringTigerT skrev:Jeg har nettopp kjøpt ny Tracer som leveres i slutten av april. Men jeg er litt bekymret for bagasjebrett og da også toppkoffert som ikke er å oppdrive originalt. Er det noen som har erfaring med dette? Er det lurt å bestille uoriginalt tilleggsutstyr?
Har egen tråd for dette, som jeg gjerne trekker fram :-) :ojda skrev: Med tanke på senere kommentarer/bedømmelse av nyvinningen, hvem er du![]()
Jeg mener alder (ca), er det førstesykkel, eller er du en "gammel rev"