Ble fristet til å kopiere litt av ruten din og ta en liten rundtur på vestlandet til sommeren

Æ har hatt en mistanke lenge, og nå er det langt på vei bekreftet.hakhap skrev:Det er lenge siden nå men Bjerknez har vist en tydelig intresse i noe annet retning enn ADV og det er
Takk for det ReodorReodor skrev:Tok en kikk på bloggen og youtube kanalen din og jeg er imponert over hvor mye interessant mc stoff du har
Ble fristet til å kopiere litt av ruten din og ta en liten rundtur på vestlandet til sommeren
(http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=295728#p295728)Bjerknez skrev:Kawasaki 300cc Scooter:
En meget rar og gubbete opplevesle og jeg følte meg nesten handikappet der jeg satt. Alt var kjipt. Jeg kjørte den kun for å komme meg på jobb mens sykkelen min var på service. Dashbordet på Scooteren lignet dashbordet på en eldre Golf, lyden var bare en flau opplevelse, de små hjulene gikk nedi allt av humper, ikke mulig å strekke på beina, satt rett opp og ned uten mulighet for å flytte på seg grunnet en forhøyning i salen, motoren var kjip, automat i bytrafikk er helt krise. Sikkert mye mer også, men konklusjonen er ganske klar. DRITKJIP!
AJ skrev:Om ikke ting har endret seg radikalt tror jeg ikke Bjerknez har pådratt seg noen scooterforelskelse akkurat...:
(http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=295728#p295728)Bjerknez skrev:Kawasaki 300cc Scooter:
En meget rar og gubbete opplevesle og jeg følte meg nesten handikappet der jeg satt. Alt var kjipt. Jeg kjørte den kun for å komme meg på jobb mens sykkelen min var på service. Dashbordet på Scooteren lignet dashbordet på en eldre Golf, lyden var bare en flau opplevelse, de små hjulene gikk nedi allt av humper, ikke mulig å strekke på beina, satt rett opp og ned uten mulighet for å flytte på seg grunnet en forhøyning i salen, motoren var kjip, automat i bytrafikk er helt krise. Sikkert mye mer også, men konklusjonen er ganske klar. DRITKJIP!
Hæ!!??FredrikE24 skrev:
..... Hilse? Det er ingen som hilser, såfremt man ikke er ute på en typisk kjøredag, dvs. Tyrigrava på en Onsdag.
Helt merkelig... INGEN hilser tilbake altså?FredrikE24 skrev:70% av min MC-kjøring er mellom 07 og 18 i ukedagene. Ingen hilser tilbake når jeg hilser
Dette har jeg også ofte lagt merke til. Spesielt i Trondheim.KawaGreen skrev:Mr Davidson hilser nesten aldri på meg når jeg kommer med R'en min:/
Vi er fra samme område, og vet at noen av dem har nok med å holde seg fast...de har ingen ledige hender...litt slemt kanskje. De fleste hilser her, uansett gruppering, ogdå promilleklubbene.kvase. skrev:Her nede hilser som regel HD folk tilbake er mitt inntrykk - klart er ikke alltid på sin plass å få til en hils så det er greit situasjonsbetinget
Ja, jeg tenker annerledes,,,,Bjerknez skrev:Noen ganger så hender det at jeg setter meg ned og reflekterer litt over diverse ting. Hva er greia med oss motorsyklister?
Jeg har et inntrykk av at mange nevner «frihetsfølelsen» som hovedargument for å kjøre motorsykkel. Jeg har reflektert litt rundt dette og jeg klarer ikke helt å se at «frihetsfølelse» er noe hovedargument for min del.
Hva mener dere andre? Tenker dere helt annerledes eller har dere andre grunner for å kjøre av gårde på to hjul inn i solnedgangen?