Hm...

Er disse å få tak til KTM 1290 også, tro?
Nå som 1290'en har passert 70K med god margin og fått en del år på seg så er kanskje tiden inne for å slippe den løs litt mer på grus

Hm...
Det var en smule overraskende, må jeg si
Kjapp sjekk på nettsida til TwinPegs forteller at de ikke har laget til denne modellen enda.AJ skrev: 27 apr 2023, 15:13Hm...![]()
Er disse å få tak til KTM 1290 også, tro?
Nå som 1290'en har passert 70K med god margin og fått en del år på seg så er kanskje tiden inne for å slippe den løs litt mer på grus![]()
Takker for infoOlav K skrev: 28 apr 2023, 08:10 Men nå trenger man strengt tatt ikke såpass dyre greier (jeg gav rundt 4500kr) for å stå og kjøre litt grus, jeg har tusener på tusener med kilometer på grus, med originale, brede fothvilere på Tigern og GSAen, samt ettermonterte store fothvilere på Yamaha'ene mine.
Viktigere å bruke noen kroner på bra dekk og evt noe veltebeskyttelse.
Hehe... Tiger eller Speed triple gjetter jeg på.Domino skrev: 29 apr 2023, 00:07 Alle gode ting er tre! Og jeg syntes jo jakken til Jompa var tøff...
Da gratulerer man med flott og potent sykkel
Grattis
Men bygger ikke disse ganske bredt, da
Gratulerer! Fin sykkel det, jeg prøvekjørte en 900 hos forhandler i 2021.
Ante meg...Domino skrev: 29 apr 2023, 15:37 Dette er en 2011 Tiger 800. Her er noen bilder fra selgers annonse:
Koffertene gjør sykkelen en god del bredere, men jeg kommer bare til å ha dem på når jeg trenger dem. Og med toppboks slipper jeg å kjøre med tankveska på til daglig også.