Jobber med saken, Tjukk MC diett 2014Bjerknez skrev:Mens Toven er minst i størrelsemortenolb skrev:Jeg er da Morten Minstemann.

Jobber med saken, Tjukk MC diett 2014Bjerknez skrev:Mens Toven er minst i størrelsemortenolb skrev:Jeg er da Morten Minstemann.
Haha, luksusproblem kaller vi detToven skrev:Jobber med saken, Tjukk MC diett 2014Bjerknez skrev:Mens Toven er minst i størrelsemortenolb skrev:Jeg er da Morten Minstemann.
Skal si meg enig der, hahaBjerknez skrev:Haha, luksusproblem kaller vi detToven skrev:Jobber med saken, Tjukk MC diett 2014Bjerknez skrev:Mens Toven er minst i størrelsemortenolb skrev:Jeg er da Morten Minstemann.
TullebukkerBjerknez skrev:Mens Toven er minst i størrelsemortenolb skrev:Jeg er da Morten Minstemann.
Du ble jo født sittende på sykkelen, keisersnitt var nok en befrielse for din mor vil jeg tippe. (Uten at jeg skal snakke så mye om din mor)Busa Trond skrev:TullebukkerBjerknez skrev:Mens Toven er minst i størrelsemortenolb skrev:Jeg er da Morten Minstemann.![]()
![]()
Jeg også er med i foreningen. Går alltid under parolen "Ja til Keisersnitt"
Skal prøve og få igang feberen din igjen jegCutless skrev:Men nysykkel feberen har roet seg litt nå da, så er mer ambivalent til det hele.
AJ skrev:Det er flere triple-Triumph eiere i Østfold. lasse_hansen, ikke minst. Som endelig (?...) fant drømmesykkelen etter å ha prøvd et par-tre andre alternativer først....
Han og Bjerknez bør jo møtes for erfaringsutveksling...