Men påstander om salg av sykkel, og mulig legge sykkelkjøring på hyllen må du gjenta i morgen hvis det stemmer. I dag går jeg ikke på sånne uttalelser.

Snikkeren skrev:God påske ja, selv om du har noen arbeidsdager igjen.
Men påstander om salg av sykkel, og mulig legge sykkelkjøring på hyllen må du gjenta i morgen hvis det stemmer. I dag går jeg ikke på sånne uttalelser.
Syntes sjøl det var et godt forsøk, men pyttpytt, får vel gjøre det bedre neste år.Snikkeren skrev:God påske ja, selv om du har noen arbeidsdager igjen.
Du sa nettopp du skulle prøve en ny spøk om et år, så kommer du med en så dårlig spøk allerede nå.Jompa skrev: ...og etterhvert blir det vel bare veier her også.
Det fine med å være så pessimistisk som du tydeligvis e, e at du sikkert ikke blir skuffa så ofte.jhn skrev:Du sa nettopp du skulle prøve en ny spøk om et år, så kommer du med en så dårlig spøk allerede nå.Jompa skrev: ...og etterhvert blir det vel bare veier her også.
Men du lure ikke mæ
Det har du rett i, våren kommer som en stor overraskelse hvert år siste uka i april.Jompa skrev:Det fine med å være så pessimistisk som du tydeligvis e, e at du sikkert ikke blir skuffa så ofte.jhn skrev:Du sa nettopp du skulle prøve en ny spøk om et år, så kommer du med en så dårlig spøk allerede nå.Jompa skrev: ...og etterhvert blir det vel bare veier her også.
Men du lure ikke mæ
Æ kjørte forresten forbi hytta di for noen dager siden, og der va det mye sne. Grinda stakk bare såvidt over.
Hadde det vært litt kortere å kjøre, sku æ tatt en tur med John Deeren å brøyta veien din.
Å ?? Æ trudde alle "søringa" hata sne og vinter. Det e ihvertfall intrykket man får av TV2. Og,holdt nesten på å glemme mc-siden. Men det siste e vel bare rett og rimelig ?Intruder skrev:Misunner deg all den snøen,men nå har det jaggu meg begynt å snø her også.Riktignok
bare to centimeter enda,men gleder meg på vegne av naboen som skulle grille ute...![]()
Jeg ble som vanlig ikke bedt,får vel stikke bortom etterpå..![]()
Ja, sesongen tar slutt 6.mai. Da stenges de fleste løypene, hvis det enda er mye sne på fjellet blir noen løyper holdt åpne litt lenger.Svein2 skrev:Høres ut som en glimrende kombinasjon med snøscooter om vinter`n og MC om sommer`n.
Ellers er det vel snart slutt på scooterkjøringa oppi der, så ut som det begynte å bli bløtt.
Fine påskebilder.
Takk for det og velkommen "inn i varmen".Smurfen skrev:Detter va no en trivelig blogg å lese på ja, læng sea je har flira så mye