](./images/smilies/grrr.gif)

La vekk den planen som ble ertstattet med hjemme laget lapskaus som heldigvis var blitt fryst ned, men nå fyser jeg på en sikkelig "EKKEL" Cheese burger
](./images/smilies/grrr.gif)
Og denne karen skulle du kjøpe sykkel t?Snill Vaffel skrev:Jeg satte i gang å skulle lage hjemmelaget grønnsakssuppe med den skeive ryggenSambo ymtet frempå at det smaker piss og jeg kunne spise det alene
![]()
Onsløv skrev:Og denne karen skulle du kjøpe sykkel t?Snill Vaffel skrev:Jeg satte i gang å skulle lage hjemmelaget grønnsakssuppe med den skeive ryggenSambo ymtet frempå at det smaker piss og jeg kunne spise det alene
![]()
En slik kommentar til deg fra din SamboSnill Vaffel skrev:Jeg satte i gang å skulle lage hjemmelaget grønnsakssuppe med den skeive ryggenSambo ymtet frempå at det smaker piss og jeg kunne spise det alene
.
Hmmm..skal det være middagsmeny når MC-sesongen starter, så tro jeg at min karriere som motorsyklist blir svært kort..heheheh....AJ skrev:Kveldens middag ble av det aller enkleste slaget, akkurat slik det kanskje bør gjøres når MC-sesongen starter igjen
En fire-fem slik passer i hvert meg braGodtvoksen skrev:Hmmm..skal det være middagsmeny når MC-sesongen starter, så tro jeg at min karriere som motorsyklist blir svært kort..heheheh....AJ skrev:Kveldens middag ble av det aller enkleste slaget, akkurat slik det kanskje bør gjøres når MC-sesongen starter igjen
Som reservepizza (det er i alle fall bedre enn Grandiosa) og kveldskosAJ skrev: En fire-fem slik passer i hvert meg bra![]()
Du har helt rett, så klart. Men det ble nå middagen i dag her hjemme...Godtvoksen skrev:Som reservepizza (det er i alle fall bedre enn Grandiosa) og kveldskosAJ skrev: En fire-fem slik passer i hvert meg bra![]()
, men ikke kall det middag...
... men smaker utmerketErling skrev:Dette ligner "søttitallet".
Og som gammel kokk og for å kopiere mesterkokk Helstrøm: .."what a mess"
Kokk Helstrøm var vel med i en dum serie som skulle få folk tilErling skrev:Dette ligner "søttitallet".
Og som gammel kokk og for å kopiere mesterkokk Helstrøm: .."what a mess"
Vi får se hva vi får til så fort det blir varmere i været og kveldene lengre. Da blir det gjerne litt matlaging og gastronomisk nytelse på terrassen, tenker jegNatroN skrev:AJ, jeg har herved kanselert mitt medlemskap i matprat.no, etter at det ble overflødig og totalt unødvendig! Ser frem til flere gode retter!
Noen gode tips til indrefilleten? :)
Grandiosa og pasta (hver for seg antakelig...NatroN skrev:Jeg vil kalle meg top 10 i verden på steking av grandiosa, og en sann mester på koking av pasta! Noe bilder av interesse?
NatroN skrev:Jeg vil kalle meg top 10 i verden på steking av grandiosa, og en sann mester på koking av pasta! Noe bilder av interesse?