Kubikksyke?

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Brukeravatar
Twister
Innlegg: 354
Registrert: 26 aug 2010, 08:59
Motorsykkelen din: for få....
Bosted: sandefjord

Re: Kubikksyke?

Legg inn av Twister »

MaxTron skrev:
noboss skrev:Hva skal en med 1000 ccm, det funker helt greit med fem, seks liter. :knegg
Eeh, no snakker vi fortsatt om MOTORSYKKLA, ikke om flodhester på 2 hjul med bilmotorer som er uforholdsmessig store og tungbygde selv når de står i en bil :oh
Det er jeg enig i, det som kanskje i mineøyne er vanskeligst å pent, er radiatoren. Den blir jo vanvittig stor!! Har sett noen privatbygde V8 sykkler som ser mye smekrere ut en BossHossen...
Nå er det jo ikke noe nytt det med å jakte på både kubikk og v8ère i sykkel: vi skriver 1907!!
curtiss.jpg
litt over 135 miles uten bremser!! :prop: disse gutta hadde ikke dødsangst iallefall!! :knegg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Stor er den som vet, men større er den som vet hvor en kan spørre

Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87

Cbr
Innlegg: 568
Registrert: 18 nov 2009, 13:57
Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate
Bosted: Rogaland

Re: Kubikksyke?

Legg inn av Cbr »

Kubikksyke??? Ingen her, neste mc vil være en 1000cc å ser ikke noe gale me det. Liker bare å kunne ha høy topphastighet/aks, ønske jeg det. Å det går an å komme opp i topphastigheten på norske veier.

At andre vil ha mindre cc bryr meg ikke så mye.

stein
Innlegg: 2
Registrert: 18 feb 2011, 11:29
Motorsykkelen din: Kawasaki vn 800 classic

Re: Kubikksyke?

Legg inn av stein »

AJ skrev:Jeg bare lurer...
Er det sånn at norske motorsyklister bare må ha mer og mer kubikk?
Sånn har det vel vært i mange år allerede her i landet; at vår neste sykkel skal ha (mye...) mer kubikk enn den vi har nå.
Må vi ha Kawasaki 1400, BMW 1600, Honda 1800 og Triumph med 2300 kubikks motor for å ha glede av MC-livet?

Vel...? Er det slik at vi nordmenn lider av en form for "størrelsen teller" syndrom når det gjelder MC?
Tja! Kommer vel ann på størrelsen på sykkelen i utgangspungtet. Etter flere år med "lekesykkel", xt 600 89 mod, så kom tiden for å roe litt ned (alderen tynger, 42 år :-)), så jeg kjøpte en cruiser: Honda Shadow 600. Etter et deilig år var jeg hekta på cruisere og fant ut at 600 cc var i minste laget. Gikk opp 200 cc til drømmesykkelen: Kawasaki vn 800 classic (64 nm\v 3300 og 55 hk). Den er akkurat passe stor både i kubikk og vekt for meg på 60 kg og 175 cm, 250 kg fulltanket. Ser større ut enn den er, som en HD Fatboy 1340 omtrent.
Var en tur i USA og leide meg en HD Heritage på 1584 cc, 346 kg i en uke. Herlig sykkel. Kom hjem til Norge og kjørte litt Kawa 800 igjen og fant ut at det var helt unødvendig for meg med mer kubikk. Faktisk var det ganske likt å kjøre. Selvfølgelig mer kraft i HD`n, men ikke den helt store forskjellen faktisk. Mer enn nok power i Kawa`n opp til 120 km\t, og fortere enn det er uaktuelt med en cruiser. Både HD`n og Kawa\ n liker seg best i hastigheter som 80-110 på landeveien.
Skulle jeg kjøpe ny sykkel så hadde det blitt en splitter ny Kawasaki vn 900. Forskjellen er først og fremst beltedrift og innsprøytning på nyere mod.

Mvh en mc frik




Mvh
Sist redigert av stein den 22 mai 2011, 00:21, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2548
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Bosted: Nordmøre

Re: Kubikksyke?

Legg inn av MaxTron »

Twister skrev:
MaxTron skrev:
noboss skrev:Hva skal en med 1000 ccm, det funker helt greit med fem, seks liter. :knegg
Eeh, no snakker vi fortsatt om MOTORSYKKLA, ikke om flodhester på 2 hjul med bilmotorer som er uforholdsmessig store og tungbygde selv når de står i en bil :oh
Det er jeg enig i, det som kanskje i mineøyne er vanskeligst å pent, er radiatoren. Den blir jo vanvittig stor!! Har sett noen privatbygde V8 sykkler som ser mye smekrere ut en BossHossen...
Nå er det jo ikke noe nytt det med å jakte på både kubikk og v8ère i sykkel: vi skriver 1907!!
curtiss.jpg
litt over 135 miles uten bremser!! :prop: disse gutta hadde ikke dødsangst iallefall!! :knegg
Nei, det skal være sikkert!!

Og kardangdrift med åpent vinkelgir hørtes jo også litt risikabelt ut på stranda... Tøffe karer på den tiden :notworthy:
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Bosted: Brumunddal

Re: Kubikksyke?

Legg inn av Intruder »

Hvorfor være stor når man er lykkelig som "liten ?" =;
Smaken er som baken,delt... :skriver
Den beste :mc2 i verda er den som jeg har nå
du skulle bære høre hvis motor`n ville gå.. :moi:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39835
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Kubikksyke?

Legg inn av AJ »

stein skrev: Skulle jeg kjøpe ny sykkel så hadde det blitt en splitter ny Kawasaki vn 900. Forskjellen er først og fremst beltedrift og innsprøytning på nyere mod.

Mvh en mc frik

Mvh
Heisan stein.
Bra post i meningsutvekslinga om kubikksyke, dette :thumleft

Og velkommen som medlem her på MCsiden.no :vs
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39835
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Kubikksyke?

Legg inn av AJ »

Elolz skrev:Jeg klarer meg ihvertfall helt ypperlig med min 250cc, og har planer om å ha den i en del år til. Blir sikkert en 600/675cc en eller an gang i fremtiden, men noe større sykkel en det vil jeg rett og slett ikke ha :D
Sunn innstilling, Elolz - og velkommen hit til MCsiden.no, før jeg helt glemmer det... :-)
Du nevner 675cc... :-k
Snakker vi om gryende interesse for Triumph her, eller... ;e
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
NickNei
Innlegg: 339
Registrert: 20 feb 2009, 21:09
Motorsykkelen din: TS250 XL600V ZZR1400

Re: Kubikksyke?

Legg inn av NickNei »

Ikke kubikksyke, men rett fokus :-)
Aldri hatt noe mindre enn 1000ccm, det vil muligens bli noe småtteri til lek om vinteren en gang, men ikke som vanlig brukssykkel.
Nothing beats cubic inches.

Brukeravatar
tagesk
Innlegg: 2274
Registrert: 05 nov 2008, 12:08
Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
Bosted: Toscana, Italia
Kontakt:

Re: Kubikksyke?

Legg inn av tagesk »

Prisen er nå klar: BMW K1600GT koster 21.000 euro (ca 160.000 kroner).
Med seks sylindre og 1600 ccm skulle det kurere mye av sykdommene dere har.

[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)

Brukeravatar
NickNei
Innlegg: 339
Registrert: 20 feb 2009, 21:09
Motorsykkelen din: TS250 XL600V ZZR1400

Re: Kubikksyke?

Legg inn av NickNei »

K1600GT er en suveren turmaskin med sånn passe med kubikk, men prisen vil vel bli godt og vel det dobbelte i norge da.

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Bosted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Kubikksyke?

Legg inn av Crinos »

AJ skrev:Jeg bare lurer...
Er det sånn at norske motorsyklister bare må ha mer og mer kubikk?
Sånn har det vel vært i mange år allerede her i landet; at vår neste sykkel skal ha (mye...) mer kubikk enn den vi har nå.
Må vi ha Kawasaki 1400, BMW 1600, Honda 1800 og Triumph med 2300 kubikks motor for å ha glede av MC-livet?

Vel...? Er det slik at vi nordmenn lider av en form for "størrelsen teller" syndrom når det gjelder MC?
Ser det er en del svar her, og har lyst til å nevne mine egne tanker.

For meg, har det fra starten av kun vert snakk om Harley big-twin, og min første sykkel var en early-shovel med 1200 som senere ble tunet opp til 1340.

Etter å hatt denne i noen år, og også satt den i fin custom stand. Ble jeg litt bitt av kubikk syndromet som er i HD miljøet, hvor big is allways better. Jeg endte opp med en Panhead lookalike maskin på 2 liter. Men er nå tilbake på en 1340.

I mellomtiden har jeg vurdert andre alternativer. Blandt annet Ducatier, og de jeg har sett mest på er Monster 600.

I dag, med 15år på en mc-sadel betyr kubikk nada for min del. Det som betyr noe er følelsen jeg får når jeg kjører.
HK betyr heller ikke så mye for meg, men NM betyr mye, og da blir ofte svaret en stor motor. (eller tvangs mating, men det er ikke så veldig vanlig).
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Kubikksyke?

Legg inn av ArcticTiger »

Et viktig moment å vurdere når vi snakker om "kubbiksyke" er effekt pr. volum. Det måles ofte i liter-effekt, altså hva motorn yter pr. liter (1000ccm) slagvolum.
Dette sier noe om hvor velutviklet, eller effektiv motorn er.

-09 Triumph Tigern som jeg har, ble målt på dynoen til 123 hk fra 1050 ccm. Det gir en litereffekt på 117hk.
Den har et dreiemoment på 9,9kg, fra 3500 til 9500 rpm.
Tigern er jo ikke så spesielt sprek i forhold til mange andre moderne sykkler, men den har god andvendbar kraft over et bredt turtallsregister, noe som gjør den lettkjørt.
Dette syns jeg er et vel så viktig viktig moment ved valg av en all-round sykkel, kontra mest mulig volum.

Et annet viktig moment er effekt pr kg. Er du (sykkern) diger og tung, så trengs det mye kraft for å komme seg rundt.

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Bosted: Nordkapp

Re: Kubikksyke?

Legg inn av jhn »

ArcticTiger sa:
Den har et dreiemoment på 9,9kg, fra 3500 til 9500 rpm.
:scratch den der forstod æ ikke helt
Dreiemoment oppgis vel i Nm? 9,9 e vel litt lite?

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2548
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Bosted: Nordmøre

Re: Kubikksyke?

Legg inn av MaxTron »

9,9 Kilogram-force metre (kgf-m) = 97,09 Newtonmeter (Nm)
Vist det er det han mener da, høres ikke urimelig ut på bakhjulet.

Fikk det herifra: http://www.convertworld.com/no/dreiemom ... metre.html" onclick="window.open(this.href);return false;
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L

Brukeravatar
tomsnes
Innlegg: 331
Registrert: 03 okt 2010, 23:46
Motorsykkelen din: Yamaha MT-01 2006, MotoBi 750 Sei 1976
Bosted: Sandefjord
Kontakt:

Re: Kubikksyke?

Legg inn av tomsnes »

Og max dreimoment oppgis vel på et spesifikt turtall, og ikke på et turtall fra 3500 til 9500 rpm?

Correct me if I'm wrong...
"The more I learn about women, the more I love my motorcycle"

Motorens nest viktigste oppgave er å omdanne bensin til lyd.

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Bosted: Kongsberg

Re: Kubikksyke?

Legg inn av Dexter »

Da jeg bytta ut min "lille grønne" på ca. 115hk (ZX6R) til min nåværende CBF1000(Jane) så opplever jeg Jane som mye MYE mer hissig og rask, men ikke minst et mye sterkere drag.

Motoren til CBF1000 er den samme som sitter i CBR1000RR på 184hk (?) isj. Så har dem gjort noen endringer nettopp får å øke dreiemomentet til å passe med en allround-tourer som CBF er. Resultatet er vel 98 hester og 98nm (ved 6500 o/min) dreiemoment. Jeg synes den går som bare det, og jeg merka fint lite forskjell med og uten kjærringa på...

Den drar fint opp på bakhjulet i både 1. og 2. gir, og sikkert 3. også dersom jeg tør å gjøre de rette grepa. (hvilket jeg ikke gjør)

Jeg har hørt at med økt kubikk slipper man all giringa osv. Men de årene jeg hadde 600 kubikk så syntes jeg sykkelen gikk godt nok i massevis. NÅ etter at jeg fikk 1000 kubikk skjønner jeg hva dem mente. Men 600 fungerer aldeles strålende det også altså... vær trygg på det. Nyere motorer nå henter ut kreftene på en glimrende måte etter mitt syn. Derfor når jeg surfer sykkel så ser jeg på hva jeg liker å se på... :knegg kubikk er ikke sååå viktig
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2548
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Bosted: Nordmøre

Re: Kubikksyke?

Legg inn av MaxTron »

tomsnes skrev:Og max dreimoment oppgis vel på et spesifikt turtall, og ikke på et turtall fra 3500 til 9500 rpm?

Correct me if I'm wrong...
Dette er dynografer av Triumph speedtriple 1050 som æ fann på nett fra ett "trimdings"-firma. Er jo ikke akkurat samma oppsettet som Tiger'n men samme motor. Som det også framgår her har den en utrolig flat dreiemomentkurve, d.v.s. sterk over ett bredt spekter. Bra bygd disse triumph-tripplene ingen tvil om det :thumleft
Bilde
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L

Brukeravatar
MrErling
Innlegg: 195
Registrert: 23 feb 2011, 14:55
Motorsykkelen din: Retro & muscel Bikes
Bosted: Drammen

Re: Kubikksyke?

Legg inn av MrErling »

itt'no er som mere kubikk :notlistening
Målingene er gjort på bakhjulet.
Motoren / biken er tunet for lavt dreimoment. "Alt" kommer ved 2000 og er ferdig ved ca. 6 tusen.
Neppe noen som holder følge ut av krysset....?

Bilde

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2548
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Bosted: Nordmøre

Re: Kubikksyke?

Legg inn av MaxTron »

MrErling skrev:itt'no er som mere kubikk :notlistening
Målingene er gjort på bakhjulet.
Motoren / biken er tunet for lavt dreimoment. "Alt" kommer ved 2000 og er ferdig ved ca. 6 tusen.
Neppe noen som holder følge ut av krysset....?

Bilde
Seriøst mye "Low end torque" her ja :\m/:

Mere Nm på bakhjulet enn nyMax'n er oppgitt til å ha på motoren, og TIDLIGERE!! :oh
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Bosted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Kubikksyke?

Legg inn av Crinos »

MrErling skrev:itt'no er som mere kubikk :notlistening
Målingene er gjort på bakhjulet.
Motoren / biken er tunet for lavt dreimoment. "Alt" kommer ved 2000 og er ferdig ved ca. 6 tusen.
Neppe noen som holder følge ut av krysset....?

Bilde
Meget respektabelt!

Jeg holder garantert ikke følge!
Dog.. har aldri målt motoren, men det er nok drag til å ødelegge spilefelger :)
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2548
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Bosted: Nordmøre

Re: Kubikksyke?

Legg inn av MaxTron »

det vil si at det ikke er noe standardmotor du har..?
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L

Brukeravatar
MrErling
Innlegg: 195
Registrert: 23 feb 2011, 14:55
Motorsykkelen din: Retro & muscel Bikes
Bosted: Drammen

Re: Kubikksyke?

Legg inn av MrErling »

ja den er ett monster ved lavt turtall.
Var snakk om å "stroke" motoren, men den ekstra effekten ville først komme etter passerte 6 tusen omdr., og det var ikke meningen med prosjektet.
Det er jo en nakensykkel.

Det å måle effekt er jo litt avhengig av vær og temperatur ute også.
Det finnes også en måling med 145 hk / 171 nm på bakhjulet, men det er jo bare marginer. :prop:
http://s994.photobucket.com/albums/af70 ... 50dyno.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2548
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Bosted: Nordmøre

Re: Kubikksyke?

Legg inn av MaxTron »

MrErling skrev:ja den er ett monster ved lavt turtall.
Var snakk om å "stroke" motoren, men den ekstra effekten ville først komme etter passerte 6 tusen omdr., og det var ikke meningen med prosjektet.
Det er jo en nakensykkel.
http://s994.photobucket.com/albums/af70 ... 50dyno.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
Det siste spørsmålet var egentlig stilt til Crinos, men gjør ikkeno det er interessant å høre om din og!! :thumleft

No har ikke æ all verdens peiling på trimming, men trodde at "stroking" generelt skulle føre til mere moment lavt, og mindre turtallsvillighet..?? :eh

Var forresten ganske tøff lyd til å være rekke4, ikke den fæle kattehylinga som det ofte er :thumleft

Har forresten Yngve hatt fingrene borti motorn din?
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Kubikksyke?

Legg inn av ArcticTiger »

tomsnes skrev:Og max dreimoment oppgis vel på et spesifikt turtall, og ikke på et turtall fra 3500 til 9500 rpm?

Correct me if I'm wrong...
Du har rett i det. Men hvis du ser på momentkurven til en Triumph 1050 vil du se at den er tilnærmet/praktisk talt helt flat fra ca 3500 til til turtallssperra kutter ved ca 9500. I det turtallsområdet er motorn sterk og trekkvillig.
MaxTron fant et eksempel, og ser du på side 2 i loggen min så finner du dynosheetet fra sykkern min der. Effektkurven er og praktisk talt lineær til turtallssperra kutter.

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Bosted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Kubikksyke?

Legg inn av Crinos »

MaxTron skrev:
MrErling skrev:ja den er ett monster ved lavt turtall.
Var snakk om å "stroke" motoren, men den ekstra effekten ville først komme etter passerte 6 tusen omdr., og det var ikke meningen med prosjektet.
Det er jo en nakensykkel.
http://s994.photobucket.com/albums/af70 ... 50dyno.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
Det siste spørsmålet var egentlig stilt til Crinos, men gjør ikkeno det er interessant å høre om din og!! :thumleft

No har ikke æ all verdens peiling på trimming, men trodde at "stroking" generelt skulle føre til mere moment lavt, og mindre turtallsvillighet..?? :eh

Var forresten ganske tøff lyd til å være rekke4, ikke den fæle kattehylinga som det ofte er :thumleft

Har forresten Yngve hatt fingrene borti motorn din?
Det er mer i drevene/utvekslingen tror jeg. Motoren er 1340cc i størrelse, men mistenker at kompresjonen er noe høyere enn normalt for en EVO motor. Tenninga er custom og jeg har padda eksosen for å skape mer mottrykk -> mer moment.
Er usikker på hva som er gjort med sykkelen.. Forige eier døde brått, uten dokumentasjon på noe som helst, og det har vert en del overraskelser da jeg tok første service på sykkelen. (Noe som alltid er det første jeg gjør når jeg overtar en sykkel. Stoler ikke på at andre er like nøye som meg. hehe).
Max hastighet er bortimot 120-130 ish. men å komme seg dit, går fortere enn noen som helst annen Harley jeg har testa. (nei, det er fremdeles ingen R sykkel, og kan egentlig ikke sammenlignes med noe annet enn Harley.. hehe).

Nå som jeg har padda eksosen (Vince&Hines 2-1) for å dempe litt lyd, men også litt mer mottrykk, kan det bli intresangt å se resultatet.. Skal prøve å få den på ei rulle til våren/sommeren. For jeg er nyskjerrig på hva motoren yter! :D
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Svar