cbrdama skrev:Da er dagens "seminar" ferdig og det viser seg at de forskjellige lokalgjengen i landets avdelinger har gjort forskjellige ting for å få interessen til dagens ungdommer vekket. Ikke nok dessverre, siden vi sliter med rekruttering i denne aldersgruppen.
Herregud, det er vel ikke rart vel ! Svigersønn nr 1 sovnet under oljeskift seanse på en A6. Sigersønn no 3 klarer pinadø ikke å bytte vindusviskere på HG bilen engang

Sånne fommeler får du da ikke noe utav og det bevises når de er 23 år og ikke skjønner sammenhengen med 2T og oljeblanding engang. De er bare ikke interessert.
Før i "gamle" dager så var eget kjøretøy et møst nesten for å tukle med jentene i nabolaget ,da var du litt voksen på en måte. Spedde du på med vrengte bakfelger på Asconaen og laksetrapp og strateigsk plasserte høll med 4 toms spiker i potta så var det helt topp. Wunder Bjarne var kjekk

Hvordan de nye tidene har slått ut på uønskede gravidteter vet jeg ikke men jeg vil nesten anta det er fallende ?
Si data,reality tv ( ikke snev av reality men jeg er en gammel gnom),tatoveringer og trøstesløse musikk festivaler i sølehavet er OK. Jeg har tro på 2 ut av 3 kommende svigersønner men jeg har sabla liten tro på at jeg opplever å bli bestefar før jeg dør

Er visst no galt i dos/prompt skriftet og da hakker en printer litt. Ånkli særriøst alvorlig dette her.