For min egen del håper jeg at det blir et slikt treff, og at jeg kan komme! :-)
My point exactly.pelsen skrev:Den som påtar seg å arrangere har retten til å velge sted, hvorfor skal dette være demokratisk?
Det er viktig at stedet passer for den som arrangerer, resten av gjengen skal jo bare reise dit.
Blir det for langt å reise kan man jo bare bli hjemme.
pelsen skrev:Den som påtar seg å arrangere har retten til å velge sted, hvorfor skal dette være demokratisk?
Det er viktig at stedet passer for den som arrangerer, resten av gjengen skal jo bare reise dit.
Er vel uten betydning hvem som fremsetter forslagetGodtvoksen skrev:pelsen skrev:Den som påtar seg å arrangere har retten til å velge sted, hvorfor skal dette være demokratisk?
Jeg sier meg enig i det, men da bør en gjøre som Evike og innby til et treff. Ikke stille spørsmål om "vi" skal dra i gang et treff. Jeg beklager at jeg trodde jeg var en del av "vi", som kunne støtte opp om og argumentere for stedsforslag fremsatt av AJ.
Det var AJ som kom med forslag om Porsgrunn....men nå er vi ferdig med denne debatten. Neste gang så innby til et treff som Evike gjør, så skal du ikke høre et knyst fra meg...Snikkeren skrev:Det var vel jeg som trådstarter som kom med forslag om Otta som treffplass, ikke AJ. Kom så med forslag om Hamar, da dette er litt mer sentralt.
Men jeg må spørre deg, du som skal på Norgestreff i Lofoten, hvordan skal du komme deg dit? Og skal du ha med fruen som ikke vil sitte på mer enn +-30 mil? Isåfall kan det ta noen dager å kjøre opp og ned.
Det var da voldsomt. Når en gir inntrykk av at det er "vi" som skal gjøre noe så trodde jeg faktisk jeg var en del av forumfellesskapet, og at det gav talerett og forslagsrett på stedsvalg likså vel som dato/tidspunkt. Er det så vanskelig å forstå?SheDevil skrev:Er vel uten betydning hvem som fremsetter forslagetGodtvoksen skrev:pelsen skrev:Den som påtar seg å arrangere har retten til å velge sted, hvorfor skal dette være demokratisk?
Jeg sier meg enig i det, men da bør en gjøre som Evike og innby til et treff. Ikke stille spørsmål om "vi" skal dra i gang et treff. Jeg beklager at jeg trodde jeg var en del av "vi", som kunne støtte opp om og argumentere for stedsforslag fremsatt av AJ.![]()
Her er det en som spør om noen har lyst til å være med på et PMS treff....
Enten det er her eller der, kan ikke alle komme uansett...
Passer det, kommer de som har lyst...
Vil de ikke/kan de ikke, lar de det være....
Er jo heller ingen som hindrer deg til å invitere til noe sånt Godtvoksen....
Alle her inne på forumet er fri til å gjøre det, om man har muligheten og lyst til å gjøre det...
Er ikke alltid like enkelt å forstå hva du egentlig vil frem til, innimellom....
Her er det vel ingen som har PMS eller noe annet, er det?ArcticTiger skrev:Vintern kom visst tidlig iår, det ble en skikkelig PMS-tråd detta
![]()
Undre meg på hvem som erter hvem her....SheDevil skrev:Her er det vel ingen som har PMS eller noe annet, er det?ArcticTiger skrev:Vintern kom visst tidlig iår, det ble en skikkelig PMS-tråd detta
![]()
![]()
Godtvoksen har sagt ved tidligere anledninger at han liker å erte....
Tror han erter....nå også......det er han god på....
Dette er din subjektive opplevelse av min argumentasjonsmåte, og din opplevelse av meg kan jeg ikke endre på. Dog kan jeg be deg være litt mer presis i din negative karakterisering av meg og utdype det mer direkte og konkret, for jeg er ikke helt sikker på hva konkret du sikter til og hva du legger i karakteristikken. Du generaliserer også alle mine kommentarer, på en måte som ikke oppleves særlig positiv. Strengt talt så er vel det å karakterisere hverandres innlegg litt usaklig. Spesielt fra en moderator.Globe skrev:@GV: .... men du "turer" ganske så hardt på og veldig direkte opp mot andre med dine forslag og din "tale", synes jeg!
Nå velger jeg å ture direkte opp mot deg også Globe...Globe skrev:... når man lager et arrangement sammen med og for personer som liker å kjøre på tur, så vil jeg tro at turen til og fra slike treff og arrangement inngår som en del av gleden ved deltagelse, og ikke som prakk og heft.
Litt, skal vi si... "hard" ordveksling i tråden bør ikke legge noen demper på initiativet! Håper dette PMS-treffet kan komme i stand.MaxTron skrev:Da æ leste første innlegg i denne tråden syntes æ det var en glimrende ide og en topp mulighet til å bli mere personlig kjendt med flere her på forumet!!
Etter å ha lest gjennom hele tråden har æ liksom mista lysten på hele treffet.......
Dette stemmer ikke helt AJ. Evike-treffet blir en innbudt til, tidspunktet for når det passer flest mulig blir luftet i forumet. Stedplassering av Norgestreffet avgjøres på demokratisk vis på årsmøtet til NMCU. Og jeg regner med at der er det vanlig demokratiske organisatoriske spilleregler.AJ skrev: Sånn er det med Evike-treffet, var også sånn på Randsfjordentreffet, "Late-som-Toscana"-samlingen, PreHøst-turen... Og sånn er det med Norgstreff, Trollrally, Torsträffen, MC-messer, osv. osv. osv. i det uendelige.