PMS-treff 18.-20. januar 2013
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Re: PMS-treff januar 2013
Ettersom jeg bor i Oslo ser jeg ikke at jeg blir boende på hotell, men kommer med på aktivitetene, hoper få med meg kone og.
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Det har jeg full forståelse for, men håper jo dere blir med på aktivitetenehakhap skrev:Ettersom jeg bor i Oslo ser jeg ikke at jeg blir boende på hotell, men kommer med på aktivitetene, hoper få med meg kone og.

Fruen må mer enn gjerne være med!
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- Tommern
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple R 675cc 2011mod
Jeg kunne tenke meg å komme en tur! Sover hjemme,siden jeg bor i Oslo. Håper flere unge mennesker kommer også 

Hvis du ikke bestemmer deg for neste skritt, blir du stående hele livet på et ben!
- Dexter
"flere unge mennesker"...? Er det nå selv jeg skal føle meg gammal?Tommern skrev:Jeg kunne tenke meg å komme en tur! Sover hjemme,siden jeg bor i Oslo. Håper flere unge mennesker kommer også

Velkommen skal du være!

- Tommern
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple R 675cc 2011mod
Jeg er 32år,og ser på det som ungDexter skrev:"flere unge mennesker"...? Er det nå selv jeg skal føle meg gammal?Tommern skrev:Jeg kunne tenke meg å komme en tur! Sover hjemme,siden jeg bor i Oslo. Håper flere unge mennesker kommer også![]()
![]()
Velkommen skal du være!

Hvis du ikke bestemmer deg for neste skritt, blir du stående hele livet på et ben!
-
- Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Jeg har funnet en kur for PMS! Det kalles bakhjulstrekk eller firhjulstrekk med mulighet for å slå av antispinn på bil 
Om man blander inn en stor åpen parkeringsplass er man godt på vei, men brede snødekkede veier fungerer også.
Fin måte å utfordre skjebnen inntil man kan fortsette på to hjul

Om man blander inn en stor åpen parkeringsplass er man godt på vei, men brede snødekkede veier fungerer også.
Fin måte å utfordre skjebnen inntil man kan fortsette på to hjul

-
- Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Jeg er 26(Ifølge papiret, dog jeg er strengt tatt uenig), og jeg er uenig i det du sier. Jeg vil gjerne se flere unge mennesker på disse treffene jeg også, men da snakker vi lett/mellomtung/tung under 30.Tommern skrev:Jeg er 32år,og ser på det som ungDexter skrev:"flere unge mennesker"...? Er det nå selv jeg skal føle meg gammal?Tommern skrev:Jeg kunne tenke meg å komme en tur! Sover hjemme,siden jeg bor i Oslo. Håper flere unge mennesker kommer også![]()
![]()
Velkommen skal du være!
- lasse_hansen
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
Cheerleader? Da ser jeg for meg kort skjørt og dusker i hver hånd, men skal du være utkledd slikt? For at hadde det vært verdt turen bare det!Busa Trond skrev:Det var veldig koselig på PMS-treffet i 2012, så vi blir med i år også vi. Har vist endelig blit lovet en operasjon på "crossarmen" i vinter. Men det går vel bra å drikke med en arm også, og blir det go-cart så kan jeg være cheerleaderDexter skrev:Da foreslår jeg helga 18.-20. januar

- evike
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Kontakt:
Å ja! Hvis Trond skal være cheerleader, så kan jeg stille som cheer-baktropp, men da må Trond ha riktige klær han også!lasse_hansen skrev:Cheerleader? Da ser jeg for meg kort skjørt og dusker i hver hånd, men skal du være utkledd slikt? For at hadde det vært verdt turen bare det!Busa Trond skrev:Det var veldig koselig på PMS-treffet i 2012, så vi blir med i år også vi. Har vist endelig blit lovet en operasjon på "crossarmen" i vinter. Men det går vel bra å drikke med en arm også, og blir det go-cart så kan jeg være cheerleaderDexter skrev:Da foreslår jeg helga 18.-20. januar![]()
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
- lasse_hansen
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
evike skrev:Å ja! Hvis Trond skal være cheerleader, så kan jeg stille som cheer-baktropp, men da må Trond ha riktige klær han også!lasse_hansen skrev:Cheerleader? Da ser jeg for meg kort skjørt og dusker i hver hånd, men skal du være utkledd slikt? For at hadde det vært verdt turen bare det!Busa Trond skrev:Det var veldig koselig på PMS-treffet i 2012, så vi blir med i år også vi. Har vist endelig blit lovet en operasjon på "crossarmen" i vinter. Men det går vel bra å drikke med en arm også, og blir det go-cart så kan jeg være cheerleaderDexter skrev:Da foreslår jeg helga 18.-20. januar![]()

Da har jeg meldt meg på.
Gleder meg til MCsidens Grand prix!!
det skal bli stort 
Bor en times tid unna byen (Oslo) så har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ligge over eller om jeg får noen til å hente meg i de sene natterstimer :)
Vi ses ihverfall.
Gleder meg til MCsidens Grand prix!!

Bor en times tid unna byen (Oslo) så har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ligge over eller om jeg får noen til å hente meg i de sene natterstimer :)
Vi ses ihverfall.
Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Skrev "usikker" på om jeg blit med,nå er jeg ikke usikker lenger,er derimot sikker på at jeg IKKE kommer.
Entschuldigen Sie Mich..

Entschuldigen Sie Mich..

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dexter
Da har jeg anmodet hotellet om å gi oss tilbud på rom for treffet. Resultatet postes her når/hvis det kommer noe som er verdt å dele 

- Dexter
Det er nå slik at jeg har fortsatt ingen å dele suiten/leiligheten med... noen som har lyst? Det tilsvarer nesten prisen som det koster for enkeltrom/dobbeltrom
- evike
- Kontakt:
eeehhh - tok eget enkeltrom jeg...Dexter skrev:Det er nå slik at jeg har fortsatt ingen å dele suiten/leiligheten med... noen som har lyst? Det tilsvarer nesten prisen som det koster for enkeltrom/dobbeltrom
- Dexter
Da har jeg fått svar fra hotellet. Jeg kunne vel ikke forvente noen revolusjon, men at de besvarte min henvendelse burde vært minimum... dem svarte ikke på rabatt for folket. Dem kunne gi meg suite til en dyrere pris enn dersom jeg bestiller selv på nettet. Dem ville ikke anbefale suiten som samlingssted, men kunne tilby et møterom til kr. 3500,- pr. dag...
Skulle dette være en vits? En svært dårlig en om jeg må si... frister å bytte til et annet hotell må jeg si... dette er for dårlig.
Skulle dette være en vits? En svært dårlig en om jeg må si... frister å bytte til et annet hotell må jeg si... dette er for dårlig.
- evike
- Kontakt:
Sitter på jobb og pga. endel tekniske sperrer for Internett så ser jeg ikke påmeldingslista her jeg er (og ikke har jeg nok hukommelse til å huske de navnene jeg leste for et par uker siden heller).
Uansett så håper jeg flest mulig dukker opp, enten hele eller større eller mindre deler av helgen! Gleder meg ihvertfall. Skal bli godt å finne på noe moro igjen :)
Stakkars Dexter trenger såvidt jeg ser fortsatt noen å dele suiten med også.... og jeg tror ikke hverken KM eller "fru Dexter - Husker ikke nick" ville like at jeg tok det på meg.
Uansett så håper jeg flest mulig dukker opp, enten hele eller større eller mindre deler av helgen! Gleder meg ihvertfall. Skal bli godt å finne på noe moro igjen :)
Stakkars Dexter trenger såvidt jeg ser fortsatt noen å dele suiten med også.... og jeg tror ikke hverken KM eller "fru Dexter - Husker ikke nick" ville like at jeg tok det på meg.

- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Er det noen planer om hotell bytte, eller er det bare å bestille??Dexter skrev:Skulle dette være en vits? En svært dårlig en om jeg må si... frister å bytte til et annet hotell må jeg si... dette er for dårlig.
- Dexter
Det blir samme hotell. Jeg har reservert Suite/Leilighet men jeg har enda ikke fått noen å dele med...!
Den som deler med meg får eget soverom i 2 netter til kr. 1716,- ink.frokost med følgende fasiliteter: (billigste enkeltrom jeg finner koster 1432,-)
Suite med separat soverom, med dobbeltseng (160 cm), for inntil to personer.
Romslig og komfortabel suite med separat soverom, lekkert bad og lounge med sittegruppe. Noen av suitene har privat terrasse med nydelig utsikt over Slottsparken og Oslo.
Bad med dusj eller badekar, hårtørker og toalettartikler. Gratis trådløst internett. Telefon og flatskjerm TV med et variert utvalg kanaler og filmer. I tillegg til alle standard fasiliteter inkluderer vi også;
Rikere utvalg bade- og toalettartikler
Morgenkåpe og tøfler
Strykejern
Kaffemaskin
Utvalg av kvalitets-te
Sjokolade
Friske blomster
Reisemagasiner
Utvalgte rom har privat safe
Den som deler med meg får eget soverom i 2 netter til kr. 1716,- ink.frokost med følgende fasiliteter: (billigste enkeltrom jeg finner koster 1432,-)
Suite med separat soverom, med dobbeltseng (160 cm), for inntil to personer.
Romslig og komfortabel suite med separat soverom, lekkert bad og lounge med sittegruppe. Noen av suitene har privat terrasse med nydelig utsikt over Slottsparken og Oslo.
Bad med dusj eller badekar, hårtørker og toalettartikler. Gratis trådløst internett. Telefon og flatskjerm TV med et variert utvalg kanaler og filmer. I tillegg til alle standard fasiliteter inkluderer vi også;
Rikere utvalg bade- og toalettartikler
Morgenkåpe og tøfler
Strykejern
Kaffemaskin
Utvalg av kvalitets-te
Sjokolade
Friske blomster
Reisemagasiner
Utvalgte rom har privat safe
- Dexter
Da er suiten delt! Jeg og mekkern deler casa 

- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Ok... Jeg blir medDexter skrev:Det blir samme hotell. Jeg har reservert Suite/Leilighet til Busa Trond
Den som deler kostnadene med meg får eget soverom kr. 1716,- ink.frokost med følgende fasiliteter: (billigste enkeltrom som jeg finner til under 1432,-)
Suite med separat soverom, med dobbeltseng (190 cm), som kun Busa Trond og Tone Damlie disponerer.
Romslig og komfortabel suite med separat soverom, lekkert bad og lounge med sittegruppe. Noen av suitene til Busa Trond har privat terrasse med nydelig utsikt over Slottsparken og Oslo.
Rikere utvalg av fri bar med aktiviteter
Morgenkåpe, tøfler og massasje
Kaffemaskin og egen kelner
Utvalg av Tiger Explorer videoer
Sjokolade, konjak og karameller
Bike
Utvalgte rom har privat safe ( Lotto gevinst )![]()

- Dexter
Klarer ikke heeelt å sette fingern på det, men det er noe her som ikke stemmer...Busa Trond skrev:Ok... Jeg blir medDexter skrev:Det blir samme hotell. Jeg har reservert Suite/Leilighet til Busa Trond
Den som deler kostnadene med meg får eget soverom kr. 1716,- ink.frokost med følgende fasiliteter: (billigste enkeltrom som jeg finner til under 1432,-)
Suite med separat soverom, med dobbeltseng (190 cm), som kun Busa Trond og Tone Damlie disponerer.
Romslig og komfortabel suite med separat soverom, lekkert bad og lounge med sittegruppe. Noen av suitene til Busa Trond har privat terrasse med nydelig utsikt over Slottsparken og Oslo.
Rikere utvalg av fri bar med aktiviteter
Morgenkåpe, tøfler og massasje
Kaffemaskin og egen kelner
Utvalg av Tiger Explorer videoer
Sjokolade, konjak og karameller
Bike
Utvalgte rom har privat safe ( Lotto gevinst )![]()

Beklager Busa Trond, mekkern kom deg i forkjøpet - men, du kan jo forhandle med mekkern om andre halvdel av dobbelsenga

- dag-zzr
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400-2010
Re: PMS-treff 18.-20. januar 2013
Rom reservert før jul. Påmelding gjort nå.