Jompa skrev:Luggende bremser kan skyldes at skivenene henger fast på en eller flere av boltene, sånn at de kaster litt
sidelengs.
Hadde selv "hakkende skiver" på min, men den har ikke flytende skiver.
Skreiv litt om det i bloggen min.
Etter at eg bytta bort "racingklossene" fra Wemoto med orginale klosser, rettet skivene etter fattig evne og manglende forstand, bytta styrelagere og skrudde fast øvre gaffelbru blei det vesentlig bedre.
Det har nok lite hensikt å prøve å måle tykkelsen, vanskelig å få noe sikkert mål på slitte skiver.
De variere nok uansett bare etpar hundredeler i tykkelsen, men sjekk uansett klossene.
Klarer du å se klossene når de står i caliperne på din sykkel ?v
Tusen takk for svært konstruktivt svar
Ser klossene, de virker noe rustne, men det er en del belegg igjen.
Får sjekke gaffelbruen også.
Edit:
Veldig lyst på nytt eksosanlegg.

Begynt å ruste litt her og der, velkjent problem på ZZR. Sikler veldig på Laser DuoTech, fant et 4-2-1 sett på blocket.se til knallpris, men dessverre var det utsolgt. Studerer, så jeg prøver til stadighet å få mest for pengene, men det er dog prioriteringer - jeg velger å drikke mindre øl og bruke mer på hobbyer, men jeg tør påstå at jeg har det minst like gøy fordiom..
Noen som har tips til anlegg? Kikket på Barracuda, Raptor, Eagle og Cobra-anlegg - er det noen som har erfaringer med noe av dette? Prisen var ganske grei, men kunne tenkt meg å kjøpe brukt eller rabattert.