Bjerknez skrev:Joda, men for meg ser det ut til at du innviterte først:)
Som jeg også skrev :)
Aha, motorsyklister altså

Det er vel ingen som er så krasse mot "vikepliktsforbrytere" som motorsyklister
Jeg er ikke krass mot noen, for jeg kjører alltid "aktpågivende" og "varsomt" og holder alltid en hastighet som gjør at jeg kanstoppe for enhver hindring. :-)å
Dette behovet har jeg aldri følt
Det underbygger bare min påstand om at:
1. Du lærer ikke noe av det som blir sagt i en slik type tråd og trenger dermed ikke fåreta deg noe spesielt.
2. Du mener du selv faktisk er såpass flink at gode trafikkvaner og 100% aktpågivendekjøring til envær tid faller helt naturlig for dine føtter. (og dermed går inn under kategorien "bedreviter") :-)
:-)
Det trodde jeg ikke
Det er en god start :)
At jeg ikke føler behov for "å "rette meg opp i ryggen" når jeg møter andre MC'ere for å vise at jeg tar dette med atferd i trafikken alvorlig" skulle underbygge dine påstander, ser jeg ikke helt.
Man kan lære noe, å få gode råd nesten overalt ... gode uvaner har nok jeg også ...
men samtidig har jeg meget lave skuldre. Jeg føler ikke at min adferd i trafikken er sånn at jeg til enhver tid går rundt med høye skuldre, og forberedt på å forsvare den.
Hvis man føler et slikt behov, og man blir utsatt for den type behandling du beskrev tidligere, så tror jeg kanskje man med fordel kunne justert kjørestilen en smule ... om så bare for å senke blodtrykket litt. Både eget og andres.
Å komme med påstander og konklusjoner om at "sånn er du, og dette mener du" er vel noe som ofte gjøres av bedrevitere ...