Tror heller ikke det vil by på problemer altså, men det som eventuelt vil representere en risiko er økt slitasje da magrere forbrenning betyr varmere forbrenning, som på sikt ikke er gunstig. Du vil altså uansett ikke få problemer umiddelbart, men for høy forbrenningstemperatur KAN i verste fall føre til endringer i materiell som opererer med veldig nøyaktige klaringer. Men som sagt tror jeg det går greit, men jeg valgte å vente til jeg kunne endre fuelingen:)Snikendeugle skrev:Jeg kjørte en mnds tid med samme setup uten mappingen (Leovince rør ikke Fresco).
Nemas Problemas!
To felt i samme retning, jaToven skrev:ett felt så kjørte forbi på vegskulder? Eller to felt?![]()
Ah, den er kjip...cevillan skrev:To felt i samme retning, jaToven skrev:ett felt så kjørte forbi på vegskulder? Eller to felt?![]()
![]()
Firefelts vei med midtdeler. 70 km/t. En varebil lå å blokkerte i venstrefilen, så jeg passerte denne i litt høyere fart i høyre fil. Etter at jeg hadde passert, la jeg meg ut foran ham og kjørte forbi en lastebil. Det kostet tydeligvis 5200 kr å kjøre forbi den varebilen (som lå feil plassert i utgangspunktet). Synes ikke helt straffen står i forhold til forbrytelsen, men i følge UP kunne de ta meg på mange andre ting hvis jeg begynte å "opponere"
Nå er vi jo ikke så godt vandt med firefelts-vei heller (hvertfall ikke på Vestlandet), så det kan kanskje forklare noe. I andre land har man ofte skilt som påminner om at venstrefelt er forbikjøringsfelt, hold ellers høyre fil(er). Burde absolutt vært satt opp noen slike her i landet også.TBI81 skrev:Dette med forbikjøringsfelt har vi vansker med å forstå i norge ..
Langlys funker jo også skjelden på de som har bestemt seg for å ligge der.
Bump.Snikendeugle skrev:Noen av dere som vil ha en PUIG vindskjerm for kjempebillig?
Nypris 1200,- hos Non-Stop racing
Fungerte dårlig for meg. Prøvd i 30 minutter og tok den av igjen. Fluer medfølger.
Trist å se at du selger Tobben84, men du får henge i tråden likevel...Tobben84 skrev:Den var fuggly altså!!!!
Denne derimot er strøken, kommer flere bilder i morgen:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=53244707" onclick="window.open(this.href);return false;
Spread the word!
] Bike magazine did a test they called "Cheap thrills"
They put the Duke 690 against
Kawa ER6N
Yamaha MT-07
Honda CB 650F
KTM Duke 690 won the test.
they also Dynoed all the bikes and KTM claims 68hp of the crank and it made 66,4hp of the wheel.
only 0,7hp less than the Yamaha.
And had more torque than any of the competition.
Honda's dyno graphs are impressively smooth thou for a stock bike.