Men hvilket pågangsmot du må ha for å gi seg i kast med dette.. På meg virker det nær håpløst dersom deletilgangen også er problematisk.
Men lykke til.
BMWen da, har du den ennå?
Pågangsmot... Ja si det du...kjellv skrev:Godt å se deg tilbake![]()
Men hvilket pågangsmot du må ha for å gi seg i kast med dette.. På meg virker det nær håpløst dersom deletilgangen også er problematisk.
Men lykke til.
BMWen da, har du den ennå?
Ikke jeg heller. Ikke når jeg legger den hyperlange bildelinkadressen i adressefeltet til browseren heller... Selv med innlogget Google kontoJompa skrev:Hei, æ får ikke frem bildene av trefemtien.
Hmm, må forske litt på de bildene, har lagt inn bilder på samme måte som jeg har gjort nærmere en million ganger før...Jompa skrev:Hei, æ får ikke frem bildene av trefemtien.
Men vil tro at å få skikk på den blir en ganske smal sak, særlig for deg som vel er en litt over middels nevenyttig kar.
Sykkeln er vel ganske enkel i konstruksjonen ?
Har den tre eller fire ventiler ?
Dette må forskes på! Ser ut som google har endret på ett eller annen slik at jeg ikke får det til... Bildene vises fint hos meg, men nå kommer de jo fra min egen kontoAJ skrev:Ikke jeg heller. Ikke når jeg legger den hyperlange bildelinkadressen i adressefeltet til browseren heller... Selv med innlogget Google konto![]()
.
MLeikarnes skrev:Nytt forsøk på bilder! Men nå med mine egne telefonbilder! Første jeg så på når jeg hentet den var toppen og den så ikkje fin ut...
Oljepåfyllingen til motoren er faktisk mellom tank og krone helt oppe på rammen...
En annen motor som havarerte nå nettopp dom jeg brukte gårsdagen på å plukke ut og i biter... Rådelager havari på Deutz motoren i Atlas gravemaskinen vår...
Sent fra min D5803 via Tapatalk
Slik er det på DRZ400S også - oljetanken er i ramma, og oljen må tappes av gjennom to tappeskruer - gjennom bunnpanna som vanlig og i tillegg er det en egen tappeskrue nederst på ramma.MLeikarnes skrev:
Oljepåfyllingen til motoren er faktisk mellom tank og krone helt oppe på rammen...
Ja jeg håper det blir bra om jeg får den til å gå... blir noe nervepirrende å få kicket den igang etter 2 år i fillebiter :[-o<
Skal prøve å få til det! Har ikke vært med på den turen siden jeg øvelseskjørte på lett-mc faktisk! det er 9 år siden...
Har ikke noe spesielt problem med at det går sakte, men man blir lei av å tyne motorene... Kjørte jo mye pendling til Ålesund med Varadero 125 med 2 personer, gikk helt fint det!JK95 skrev:Går sikkert fintHar samme madamm-problem, bare med 100hk mer
600cc RR har for lite moment for to+pakkning, så blir oppgradering i vår
Seilt litt i gulf eg og, barre vært en tur på pomor :)MLeikarnes skrev: 29 mar 2017, 02:29Har ikke noe spesielt problem med at det går sakte, men man blir lei av å tyne motorene... Kjørte jo mye pendling til Ålesund med Varadero 125 med 2 personer, gikk helt fint det!JK95 skrev:Går sikkert fintHar samme madamm-problem, bare med 100hk mer
600cc RR har for lite moment for to+pakkning, så blir oppgradering i vår
Autobahn med GS500 med 2 på gikk jo også opp til en viss fart... Nå liker ikke jeg å kjøre fort, men å kjøre grusveier og bakveier her og der, utforsking! Så DR'n blir nok stående på Dovre til bruk for utforsking av grusveier i fjellet rundt om der!
Er ikke hesteantallet som teller ved oppakning, er mer sylindervolum i det! Kun 100hk i BMW'n, og det er mer enn nok til å skremme vettet av meg til tider... Moment er det mer enn nok av da! Har jo en Triumph 1200 med 140hk stående som jeg skal importere og fikse etterhvert!
GSX-R 1100 da eller?![]()
Nattens sysler:
Overhaling av ferskvanns prøve pumpe med Creedence, Cash og annen classic rock/country på anlegget i verkstedet på North Pomor ute på Troll feltet i nordsjøen!
Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk
CBR1000XX er en av mine favoritter om jeg skulle hatt en slik type sykkel!JK95 skrev: 29 mar 2017, 04:12 Det står nok mellom CBR1100XX, VFR800(2002->), Bandit 1200 og Sprint ST 1050, sistnevnte via import![]()
Så det er flere her som jobber på sjøen ja! Min tredje tur her ombord dette, noe omstilling med Wärtsilä og Kongsberg etter mange år med Bergen Diesel og Caterpillar med Rolls Royce styring...
Ja, var læretida i gulf, samt ett år som matros, purpose har vell catepiller :)MLeikarnes skrev: 30 mar 2017, 01:18CBR1000XX er en av mine favoritter om jeg skulle hatt en slik type sykkel!JK95 skrev: 29 mar 2017, 04:12 Det står nok mellom CBR1100XX, VFR800(2002->), Bandit 1200 og Sprint ST 1050, sistnevnte via import![]()
![]()
Så det er flere her som jobber på sjøen ja! Min tredje tur her ombord dette, noe omstilling med Wärtsilä og Kongsberg etter mange år med Bergen Diesel og Caterpillar med Rolls Royce styring...
Å, sånn å forstå ja! Ja de har vel Caterpillar der... Men vil helst holde meg unna Caterpillar...SverreOlsen skrev: Ja, var læretida i gulf, samt ett år som matros, purpose har vell catepiller :)
Eg skrur mye selv men valge ble opp isteden for ned i maskin :) Hvor du var før? Rederi :-)