
fire sylindere er meget riktig å ha.
På vanlig gode motorsykler (Japanske) er det nok med en tennplugg for hver sylinder.
Det er vel viden kjent at Italienske sykler har dårlig elektronikk.derfor må de ha 2 plugger for å virke.

Puh, det var godt å høre. Men fra spøk til alvor, ja håper vi kan treffes på en MC tur i 2013 også EasyRider. Blir en spennende mc sesong for meg.EasyRider skrev:Du har jo ikke solgt Z1300 enda. så du er innafor![]()
Men du vil vel merke forskjell på bredden. Er vel litt smalere denne ducati'n.
Blir spennede, håper å få se ducati'n din til sommeren. Hvis du blir med øyern rundt i år også :-)
ejs skrev:![]()
fire sylindere er meget riktig å ha.
På vanlig gode motorsykler (Japanske) er det nok med en tennplugg for hver sylinder.
Det er vel viden kjent at Italienske sykler har dårlig elektronikk.derfor må de ha 2 plugger for å virke.
Så det er det som er årsaken til at noen ikke japanske sykler må ha doble tennplugger pr. sylinder.ejs skrev:![]()
fire sylindere er meget riktig å ha.
På vanlig gode motorsykler (Japanske) er det nok med en tennplugg for hver sylinder.
Det er vel viden kjent at Italienske sykler har dårlig elektronikk.derfor må de ha 2 plugger for å virke.
Er noen som prøver med 8 plugger på 750turbo også.kz1300 skrev:Så det er det som er årsaken til at noen ikke japanske sykler må ha doble tennplugger pr. sylinder.ejs skrev:![]()
fire sylindere er meget riktig å ha.
På vanlig gode motorsykler (Japanske) er det nok med en tennplugg for hver sylinder.
Det er vel viden kjent at Italienske sykler har dårlig elektronikk.derfor må de ha 2 plugger for å virke.
Nå blir det bare verre og verre , for folket med mindreverdighetskompleksene holder det ikke lenger med mest kubikk og mest effekt.....nå må de jaggu også ha flest sylindreejs skrev:![]()
fire sylindere er meget riktig å ha.
På vanlig gode motorsykler (Japanske) er det nok med en tennplugg for hver sylinder.
Det er vel viden kjent at Italienske sykler har dårlig elektronikk.derfor må de ha 2 plugger for å virke.
den "jobben" de har ordnet der så litt "jalla" ut...ejs skrev: Er noen som prøver med 8 plugger på 750turbo også.
Tar eg ikkje feil så har du hatt en 1200cc, så du har altso prøvd å kompansere. Så lenge du ikkje har svart på noken av e-mailane som ligger i spam kassen så jahhh. Men bra forsøk å kjøre omvendt psykologiBringisen skrev:ArcticTiger skrev:ÅHH, begynner du nå med detta Små-Kubbikk-gnålet igjen Bringisen, trudde vi var ferdig med det
![]()
Det er jo freddan og sååå enkelt å fucke opp alle med mindreverdighetskompleks som prøver å kompensere med kubikk og masse hester
Antall meter i sekundet har ofte en samenheng med størelsenfikse skrev:Pøh. Det er antall meter i sekundet som teller. Ikke størrelsen. Så sier iallfall kjærringen.
Nei....seriøst da: det er for at den skal gå mykere..har noe med flammeutbredelsen å gjøre. Den vil også gå rimeligere.kz1300 skrev:Så det er det som er årsaken til at noen ikke japanske sykler må ha doble tennplugger pr. sylinder.ejs skrev:![]()
fire sylindere er meget riktig å ha.
På vanlig gode motorsykler (Japanske) er det nok med en tennplugg for hver sylinder.
Det er vel viden kjent at Italienske sykler har dårlig elektronikk.derfor må de ha 2 plugger for å virke.
Antall meter i sekundet kan jo være lik.ZZR-Tom skrev:Antall meter i sekundet har ofte en samenheng med størelsenfikse skrev:Pøh. Det er antall meter i sekundet som teller. Ikke størrelsen. Så sier iallfall kjærringen.
Da kan det bli varmgang asså... :-)åejs skrev:Antall meter i sekundet kan jo være lik.ZZR-Tom skrev:Antall meter i sekundet har ofte en samenheng med størelsenfikse skrev:Pøh. Det er antall meter i sekundet som teller. Ikke størrelsen. Så sier iallfall kjærringen.
Må jo bare øke frekvensen på den lille..(kanin)
:-)å
Tysnes skrev:Det sier nabo kjerringa ogfikse skrev:Pøh. Det er antall meter i sekundet som teller. Ikke størrelsen. Så sier iallfall kjærringen.
eeeeh, den gamle vt750¨n min har faktisk 2 plugger i hver sylinder,kz1300 skrev:Så det er det som er årsaken til at noen ikke japanske sykler må ha doble tennplugger pr. sylinder.ejs skrev:![]()
fire sylindere er meget riktig å ha.
På vanlig gode motorsykler (Japanske) er det nok med en tennplugg for hver sylinder.
Det er vel viden kjent at Italienske sykler har dårlig elektronikk.derfor må de ha 2 plugger for å virke.
Kawasaki skrev:Tysnes skrev:Det sier nabo kjerringa ogfikse skrev:Pøh. Det er antall meter i sekundet som teller. Ikke størrelsen. Så sier iallfall kjærringen.
Det sier dem sikkert bare for å være snille med dere