Lykke til!

PS: Side for de som er på FB:
https://www.facebook.com/groups/376481315756359/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heisann. Har ikke gjort noe med Guzzi'en enda. Bare plassert delene rundt omkring.Jompa skrev:Har du gjort noe med Guzzien ?
Har ikke sjekket tilgang på deler men regner med at folk i veteranklubben kan peke meg i rett vei ang dette.Jompa skrev:Med verkstedmanual og delebok er du jo godt i gang.
Har du sjekka tilgang og priser på deler ? Eller trur du at du allerede har det meste ?
Tar nok utgangspunkt i den med nummer 46 som du nevner ang Guzzi prosjektet.steven skrev:hva med å lage ein lik den hvite # 46 som har loop ramme lik din?
Den var megafet. kunne godt hatt ein sånn ein sjøl.
Guzzi motorene er vel også den beste konstruksjonen for v-twin sies det.
Naboen her inne var i stavanger i sommer og hentet ein V7 som er meget fin.
Eg holder på med ett caferacer bygg sjøl på ein 60 modell BSA, men det drar ut i tid pga husrenovering osv. håper på kjøring 2014 men vi får nå se...
PS: mange kjente på bildene dine fra div garasjer rundt om, kjekt å se hva dei holder på med.
var forresten på cruising ein gang ifbm vest forbud i hgsd på kaien. da parkerte du motarden ved siden av meg og vi snakket 2 min.
Vi får ta ein lengre prat ved neste korsvei.
Lykke til med Guzzien.
Veldig bra bildebikerdude73 skrev:
AJ skrev:Veldig bra bildebikerdude73 skrev:.
"Nissen" ser usedvanlig verdensvant ut med denslags sysler han bedriver da bildet ble tatt...