Du får passe på å holde gummisia
på sykkelen ned nå da

Jeg hadde med GoProen, men det hjelper ikke når jeg glemte å ta den fremLordShaft skrev:Ved neste langfri går turen sørover! Ingen tvil om det. Utrolig fine bilder Busa! Artig lesing, ble det noe video av denne turen?
Busa Trond skrev:![]()
Sitter også å funderer på om jeg skal prøve og få til noe barnevakt i slutten av uka slik at jeg kan få til denne turen som en kammerat av meg jeg har hatt som sommer tur noen ganger tidligere![]()
Har kjørt runden flere ganger på XX, så jeg tror også Exploreren skal kunne greie dette fint på en dag.
[/url]
1129 km på en dag!? Hehe, dere er jo gærne!!!Busa Trond skrev:![]()
Har kjørt runden flere ganger på XX, så jeg tror også Exploreren skal kunne greie dette fint på en dag.
Det der så ut som ei laaaaaang helg ojdaojda skrev:Detta fikser du på ei hælj BusaTrond.
Du ska få konjakk å kaffe når du kommer![]()
Busa Trond skrev:
At du nevner den konjakken så kom det meg for øye et skrekkelig syn i dag, var innom Sollihøgda Cafe der innehaveren hadde brukt noen flott Braastad glass som telysholdere![]()
I tre vinduer stod dem tapet fast i blomsterbrettet![]()
Er ikke dette den café n som ligger rett ved romerikeporten eller hva den heter. Lukter jo råte og vannskade på flere km avstand. Hadde meg en stopp innom der før jeg dro videre mot Bergen fra Göteborg i går. Ble ikke handlet mat der for å si det slikBusa Trond skrev:Det der så ut som ei laaaaaang helg ojdaojda skrev:Detta fikser du på ei hælj BusaTrond.
Du ska få konjakk å kaffe når du kommer![]()
![]()
Helt klart så skulle jeg ønske at jeg hadde bedre tid til kjøring ja, men det blir nok beder med åra får jeg tro.
Når du nevner den konjakken så kom det meg for øye et skrekkelig syn i dag, var innom Sollihøgda Cafe der innehaveren hadde brukt noen flott Braastad glass som telysholdere![]()
I tre vinduer stod dem tapet fast i blomsterbrettet![]()
Ble også en tur innom Slottet i dag på omvisning, må få litt inspirasjon til neste Nyttårstale![]()
![]()
Må jo si at Harald har en flott kåk, det skal han ha