edit: ment som et forslag til alternativ til MT-09 etc, ikke bare for egenreklame

En virkelig flott sykkel TommasTommas skrev:Tror noe slikt blir min neste. Ser på å ta en tur over til Tyskland etter nyttår, artig å prøve seg på import
Lenge siden, vil prøve den igjen etter å ha kjørt flere syklermortenolb skrev:Du kan jo ikke anbefale CB1000R, Tov, du har jo prøvd den!
nuvel, oppgitt 0-100 tid på 2.9 sek og 99 nm fløtter seg greit da. Samme motor som i 1000rrmortenolb skrev:Ja, har sett det selv, men en 1000cc "sportslig" sykkel med bare 107hk? Njaa.
Jeg så ikke hvilket nivå bakdemperen sto på, men tipper den var satt på "medium" som er typisk fra fabrikk slik at man har justeringsmuligheter begge veier. Jeg er ikke så brydd over bakdemperen, like greit at den er så dårlig. Da kan man med god samvittighet kjøpe seg noe friskere.TOH skrev:Interessant å lese dine tanker om sykkelenmen litt skummelt at demperne var så dårlige.
Så du hvilket nivå bakdemperen sto på? Må vel nesten være på nivå 1?
Hvis det står så dårlig til med demperne så blir jo det en mods man må gjøre i det man kjøper
sykkelen. Jeg får vel vente til neste år før jeg prøver en slik jeg også.
Ellers så presenterer Yamaha sine nye modeller i kveld.
Her: http://yamaha-we-r1.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Spent på om det kommer en sportstourer bygget på MT-09
du vet det er en hån mot Bjerknez ikke å ta street'n medCutless skrev:Ojoj, her var det mange lekre sykler å våkne opp til![]()
Mange gode forslag, men som jeg ser det så er det 3 sykler som har kriteriene jeg ser etter: MT-09, Hypermotard og Rivale. Litt klønete sagt så er de tre nakensykler med et hint av Supermoto.