Etter å ha lest utallige bra tilbakemeldinger (det er selvfølgelig de som er negative også) i forkant av stemplene jeg kjøpte var det noen som oppfordret å kontrollere stemplene godt. Firmaet har solgt stempler og mc deler i flere tiår, kanskje eneste med stempler til Kawasaki totakter og de andre japanske eldre syklene.
Det som ble oppfordret å kontrollere, sjekke alle bor hull for gjennomboring og grader, sjekke stemplene for skarpe kanter. Fint sandpapir på alle skarpe kanter og grader, dra gjennom bor ved grader i borehull. I tillegg har jeg veid alle stemplene for å se hvor lik vekt de har, overraskende veide alle 221 gram. Tar gjerne denne kontrollen før montering som jeg selvfølgelig allerede er gjort
Har forsøkt å finne ut hvem som produserer disse for japanerne, stempelringen skal være Riken (Riken produserer stempelringer OEM Honda), stemplene har jeg ikke klart å se hvem som produserer.
Tar med en tilbakemelding hvor kjøper har kjørt i 11 år med stemplene:
19 years ago, i´ve bought from cruizinimage a complete kit of pistons + rings for my 70 mm bored Z1B-900 engine,..and was full satisfied with them for more than 11 following years....
IMG_8635.jpeg
IMG_8632.jpeg
IMG_8631.jpeg
IMG_8630.jpeg
IMG_8629.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.