Cutless sin blogg
Re: Cutless sin blogg *Prøvekjørt MT-09 !"
kan bekrefte at du sitter ganske oppreist, men ikke i nærheten av superduke oppreist
Katalysator er en kul ting som ikke bør skjules
Dette er fra testen i Bike. Tviler på at demperne er så dårlig at hvermansen legger merke til det:)
Urry I Bike uttaler seg som følger:
«Jeg kan ikke huske sist en japansk motorsykkel fikk meg til å smile så bredt og nyte en kjøreopplevelse like mye. Etter å ha sett Yamaha gå gjennom tøffe tider og komme med et stort sett uforandret sortiment år etter år, er jeg overlykkelig fordi de endelig har fått noe å skryte av. MT-09s motor er førsteklasses, chassiset er veldig smidig, og utseendet er bra.
Jeg er oppriktig imponert over at Yamaha har designet en så førsteklasses modell til en så konkurransedyktig pris. Den fortjener å selges i hopetall, og jeg håper denne motorsykkelen innebærer et nytt kapittel i Yamahas historie og blir etterfulgt av flere like spennende modeller.
Er den bedre enn Street Triple? Slik jeg ser det, så er den det, og det kommer fra en brite!»
Urry I Bike uttaler seg som følger:
«Jeg kan ikke huske sist en japansk motorsykkel fikk meg til å smile så bredt og nyte en kjøreopplevelse like mye. Etter å ha sett Yamaha gå gjennom tøffe tider og komme med et stort sett uforandret sortiment år etter år, er jeg overlykkelig fordi de endelig har fått noe å skryte av. MT-09s motor er førsteklasses, chassiset er veldig smidig, og utseendet er bra.
Jeg er oppriktig imponert over at Yamaha har designet en så førsteklasses modell til en så konkurransedyktig pris. Den fortjener å selges i hopetall, og jeg håper denne motorsykkelen innebærer et nytt kapittel i Yamahas historie og blir etterfulgt av flere like spennende modeller.
Er den bedre enn Street Triple? Slik jeg ser det, så er den det, og det kommer fra en brite!»
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Siden jeg er ytterst subjektiv og en Triumph patriot av dimensjoner, så skal jeg avstå fra og kommentere denne
Nå gleder jeg meg bare til å se hvilken sykkel Cutless til slutt velger, slik at vi kan starte sesongen neste år med mer eller mindre ferske sykler begge to

Nå gleder jeg meg bare til å se hvilken sykkel Cutless til slutt velger, slik at vi kan starte sesongen neste år med mer eller mindre ferske sykler begge to

- Cutless
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Ojoj, her var det mange lekre sykler å våkne opp til
Mange gode forslag, men som jeg ser det så er det 3 sykler som har kriteriene jeg ser etter: MT-09, Hypermotard og Rivale. Litt klønete sagt så er de tre nakensykler med et hint av Supermoto.

Mange gode forslag, men som jeg ser det så er det 3 sykler som har kriteriene jeg ser etter: MT-09, Hypermotard og Rivale. Litt klønete sagt så er de tre nakensykler med et hint av Supermoto.
du vet det er en hån mot Bjerknez ikke å ta street'n medCutless skrev:Ojoj, her var det mange lekre sykler å våkne opp til![]()

- Bjerknez
- Kontakt:
Det er helt riktig ZadnezZadnez skrev:du vet det er en hån mot Bjerknez ikke å ta street'n medCutless skrev:Ojoj, her var det mange lekre sykler å våkne opp til![]()

Men har vel skjønt nå at han sikter i litt andre baner

forresssssten..... kjedelig profilbilde du har fått degBjerknez skrev:Det er helt riktig ZadnezZadnez skrev:du vet det er en hån mot Bjerknez ikke å ta street'n medCutless skrev:Ojoj, her var det mange lekre sykler å våkne opp til![]()
Mange gode forslag, men som jeg ser det så er det 3 sykler som har kriteriene jeg ser etter: MT-09, Hypermotard og Rivale. Litt klønete sagt så er de tre nakensykler med et hint av Supermoto.![]()
Men har vel skjønt nå at han sikter i litt andre baner

- Bjerknez
- Kontakt:
You'r on fire!!Zadnez skrev:forresssssten..... kjedelig profilbilde du har fått degBjerknez skrev:Det er helt riktig ZadnezZadnez skrev:du vet det er en hån mot Bjerknez ikke å ta street'n medCutless skrev:Ojoj, her var det mange lekre sykler å våkne opp til![]()
Mange gode forslag, men som jeg ser det så er det 3 sykler som har kriteriene jeg ser etter: MT-09, Hypermotard og Rivale. Litt klønete sagt så er de tre nakensykler med et hint av Supermoto.![]()
Men har vel skjønt nå at han sikter i litt andre baner... ventet mer av en habil fotograf som deg

- Tommas
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Zadnez skrev:
forresssssten..... kjedelig profilbilde du har fått deg... ventet mer av en habil fotograf som deg
Hehe, jeg tenkte akkurat på det samme

- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
http://www.motorcycle-usa.com/616/19451 ... -Look.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
?
?

- Cutless
Frekt design, liker den - men jeg klarer ikke å bli vant til den "breie ræva". Tar bort fra Motard designet som jeg er svak for :)
- Bjerknez
- Kontakt:
Hvis man et lite øyeblikk ser bort fra pris så er jo denne virkelig rå!!
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Cutless
Den er frekk den, men da blir det ikke til smør i grøten på en stund 

- Bjerknez
- Kontakt:
Kunne klart meg uten smør i grøten hvis jeg fikk den der. Jeg kunne jaggu klart meg uten grøten ogsåCutless skrev:Den er frekk den, men da blir det ikke til smør i grøten på en stund

- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Prøvde å sitte på MT-09 i dag, og skjønner ikke helt hva du mener med demperen. Prøvde å sette meg hardt nedpå. Føltes ikke så veldig myk. Virka egentlig litt progressiv, at den sank litt med en gang men ble ganske kjapt hard. Langt fra å bunne den i det minste, og jeg veier jo mer enn deg 
Uansett, fy faen den nye var pen!

Uansett, fy faen den nye var pen!