Norgestreffet 2010

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
rogg
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Kontakt:

Re: Norgestreffet 2010

Legg inn av rogg »

Etter hva jeg har hørt, så ville NMCU ha eget telt som dem altid pleier. Men fikk ikke lov å sette opp telt på området av Fredrikstad MC. De fikk en liten del av messeteltet. Jeg synes de forsvant helt inne i teltet bak registreringen.
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
SheDevil
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F

Legg inn av SheDevil »

Enig med deg i det Rogg, så mere ut som de var en del av registreringen der inne...

Tror det meste gikk galt til Fredrikstad MC, sier vel litt om å ville ting også...
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
OleB
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011

Legg inn av OleB »

hmmm :-k
jeg fikk ikke med meg at det satt NMCU-folk i mottaket - må nok følge bedre med da :redface

Hadde jeg ikke visst om det hadde jeg garantert heller ikke fått med meg at det er NMCU sitt treff ;e
Jeg synes de gjorde en dårlig profileringsjobb der.......
eller kanskje de ikke ville synes så godt når de så hvordan det utviklet seg.. ;e
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

Fidel
Motorsykkelen din: Guzzier og en KTM 690 Rally Replica

Legg inn av Fidel »

Jeg tror NMCU bare vil være akkurat tilstrekkelig synlig på et Norgestreff. Selv om dette er et NMCU-treff med på forhånd definerte krav (som opplagt ikke ble fulgt i Fredrikstad), har NMCU ikke noe ønske om å overprofileres blant annet fordi de som arrangerer Norgestreffet skal og vil ha sin del av kreditten. Det sto et digert banner ved innsjekken som fortalte at dette var et Norgestreff v/ NMCU, og med NMCU-folk i teig, infotelt, appell v/ NMCU-lederen fra scenen og utdeling av treffpremier v/ NMCU-lederen fra scenen pleier det å være nok.

Jeg vet at treffet vil bli diskutert i NMCUs sentralstyre. Men vi må huske på at det tross alt er andre folk der ute som har brukt tid og ressurser på å bistå treffet. Jeg syntes heller ikke Fredrikstad MC gjorde en god nok jobb, men det var tross alt andre folk der som sto på hue for å få reddet stumpene. NMCUs jobb vil være å trekke lærdom av dette på egne vegne og se hvordan organisasjonen konstruktivt kan bidra til å sikre treffkvaliteten, selv om det til syvende og sist alltid vil være treffarrangørenes ansvar å vite hva de egentlig begir seg ut på. Ingen forventer at NMCU skal gå ut med megaslakt av FFMC i MC-Bladet, for det fortjener heller ikke FFMC. Ting var humpete, og noen jobbet hardt med å rette på det. Ferdig med det.
HP

http://www.ridenorway.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar