Men helt sikkert ok npr du lærer deg det.
Men god lyd blir ikke sammenlignet med stua, der jeg har NAD og Clipsch RF 82

Bruker øreplugger selv, både på løping, sykling og mc..
Hovedproblemet mitt, er at som du sier dem glir noe ut. Når man tar av/på hjelmen så detter dem ut etc. På langturer opplever jeg øreplugger som direkte ubehagelige over tid. Man blir klam i ørene og får litt gnagsår etc. På korte lokale turer fungerer det sikkert greit.Relax skrev: 16 mai 2019, 23:15Bruker øreplugger selv, både på løping, sykling og mc..
På løping og sykling har jeg problem med de nesten faller ut, dvs at jeg må opp med hånden og justere, men i hjelmen er det veldig bra for min del. Om de skulle gli ut noen mm. ,eller ei, så er ikke det så farlig, de faller ikke ut. Det funker også i tunneler og andre situasjoner hvor annen støy er utfordrende. :)
NAD og Klipsch? Vurdert å putte noe annet på RF82ene? MK1 eller MK2?simpson skrev: 16 mai 2019, 20:26 Men god lyd blir ikke sammenlignet med stua, der jeg har NAD og Clipsch RF 82![]()
Bjerknez skrev: 17 mai 2019, 16:02 Jeg er nok ingen lydfrik. Hjemme så har jeg et Bose surrerundt anlegg til tv`en og på hjemmekontoret har jeg 5.1 logitech høytalere som spiller popmusikk så bildene detter av veggen. Om det er lydkvalitet vet jeg ikke, men trøkk er det garantert.
Jeg hadde dog noen svææære Serwin Wega høytalere med 2x 15» basselementer i når jeg var yngre. Var en ganske dyr NAD forsterker jeg hadde til rundt 30.000. Fy fletta for en trøkk. Men som sagt, selve lydkvaliteten vet jeg lite om.
Var vertfall ingen jeg kjente som hadde bedre trøkk en meg på den tiden. Høytalerne var faktisk ikke så dyre i forhold, men jeg ble fortalt at jeg måtte ha en skikkelig forsterker for at disse høytalerne skulle komme til sin rett.
Var hos en kompis for 4-5 år siden som er lydfrik. Husker ikke hva han hadde, men forsterkeren var en NAD og høytalerene mener jeg hette noe Dali Epion eller noe. Han mente dem kostet rundt 100.000. Får ikke snakke om kablene etc.
Sikkert fin lyd... jeg la ikke merke til noe spesielt når han guffet opp. Ikke noe galt med lyden, men i forhold til Serwin Wega høytalerne jeg hadde hadde man ikke hørt hans høytalere.
Egentlig ikke, fordi det er ingen aux ingang på Sena settet i hjelmen. Jeg vil heller ikke begynne å klippe/lodde ledninger.kgjersda skrev: 17 mai 2019, 22:00 Ang høytalere i hjelmen som du sliter med. Kunne du tatt et par høytallere fra en Koss Porta Pro og satt inn? Ser det har blitt gjort andre steder![]()