Vær glad for at du ikke ble brekt ned i kassa bak unge Frøken !Ragnhild skrev:Ja, for ikke å snakke om at undertegnede har sittet i passasjersetet på omtalte brødbil![]()
Ikke i fart, men dog

Vær glad for at du ikke ble brekt ned i kassa bak unge Frøken !Ragnhild skrev:Ja, for ikke å snakke om at undertegnede har sittet i passasjersetet på omtalte brødbil![]()
Ikke i fart, men dog
Er noen av oss så gamle at vi husker "Frøken Freken ifrån Fryken"? (Sven Ingvars )Pollti skrev:Vær glad for at du ikke ble brekt ned i kassa bak unge Frøken !Ragnhild skrev:Ja, for ikke å snakke om at undertegnede har sittet i passasjersetet på omtalte brødbil![]()
Ikke i fart, men dog![]()
OkIntruder skrev:Er noen av oss så gamle at vi husker "Frøken Freken ifrån Fryken"? (Sven Ingvars )Pollti skrev:Vær glad for at du ikke ble brekt ned i kassa bak unge Frøken !Ragnhild skrev:Ja, for ikke å snakke om at undertegnede har sittet i passasjersetet på omtalte brødbil![]()
Ikke i fart, men dog![]()
AJ:Er det "musikk på lur til tur" hell.
Men hu var sikkert ei eksosrype,tru je da........![]()
Yeah right...Pollti skrev:Jeg er jaggu meg så gammel at jeg huskrer En Rød Liten Stuga og... Men så gikk det lukt i dass (i følge mora mi) for på Radio Lux hørte jeg Whole Lotta Love . Hvilket igjen, her i mimrehjørnet, leder mine tanker over til en hendelse med en lokal Lotta. Som igjen førte til sterke scener og uling mot månen. Og arrestasjon av 2 menn i orange baby doll. En smule værre enn MisjonshotelletMen det regnet og det minner jo litt om Stavanger. Vi tok ikke tegnet. Hulk.Hulk.Promillen var helt upåklagelig og Lotta er i dag sterk relgiøs. Ting går ankli dritt noen ganger altså.
Med Reodor Felgen som konsulent......Ragnhild skrev:Hjelpemiddelsentralen