CBX 1000dypen skrev:Det blir bra plass etterhverHar du tre sykler også …
ST 1100 og et prosjekt ST 1100.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
CBX 1000dypen skrev:Det blir bra plass etterhverHar du tre sykler også …
For nært aluminium....mekkern skrev:sveis fast en mutter
Det du sier er nok det som er mest vanlig, denne sykkelen var merket med 2 bar bak, og det gav oss enda en pekepinne på at noen ikke kunne jobben...Jompa skrev:På dekket står det at trykket ved montering ikke skal overskride 40 psi og ellers at brukerhåndbok skal følges når det gjelder dekktrykk.
Ofte 34 til 36 psi ettersom man kjører med passasjer eller ikke
Jo, kjøper den...her hvor jeg bor behøver vi skjelden å tenke på varmen, som med det meste er det forskjeller, men poenget mitt ( som jeg mener er gyldig) er at gamlesyklers data om sine dekk er utdatert, dekket må være det som er nærmest fasit... på CBX min er sykkelen 40 år og dekket 6 mnd...det er en himla stor forskjell i teknikk på de 4 tiår...mekkern skrev:Spørsmålet er jo hva sykkelen veier-last- dimensjon og typr dekk diagnogal/radial og type kjøring.
Xl600R min funker fint med 20-22 psi på vei og lavere på offroad.
Cbr 1000f min kjører jeg 36-38psi forran og 40-42psi bak.
Omtrent samme på FTR`n.
På banekjøring senker jeg trykket noe for bedre grep og den økte temperaturen ved kjøringen.
Alle trykk måles med kalde dekk og rundt 18-20 grader- ellers kompenserer jeg litt.
Heldigvis så har en jeg kaller sjef av og til, gjort for store innkjøp... så på hans oppmoding henta vi en palle ferdigmørtel.. ++ litt till ,dypen skrev:Litt surt å måtte håndblande en kubikk da men har du ingrediensene og blander stående så går det. Godt å bli ferdig med plata :)
Langvegg kleddDomino skrev:Har du tatt langhelg?