Neida vi unne dem det så gjerne,så får vi håpe dem vet å utnytte vær og
føreforhold
Gjør som regel det når det først blir mildt. Mye kan skje i løpet av ei uke på denne tiden av året. Så vi har ikke gravd oss helt nedSvolp skrev:Jeg bare mobber litt![]()
Snøen forsvinner fort nok den, bare vent og se :)
Hm...Lena-SL skrev:Og på fredag blir det ny tatovering, så da er jeg klar for sesongen også
jhn skrev:Tja vi får vel unne dem det daMest fordi det e forventet av oss.
Neida vi unne dem det så gjerne,så får vi håpe dem vet å utnytte vær og
føreforhold
jhn skrev:Litt tungt å si det her men... god tur
..bilder...?Duville skrev:
Med sånt press på seg er det bare en ting å gjøre, dere må ha en riktig god kveld - jeg tar ett bilde eller 2....
Vi sees senere....
Trøst deg med at dere har et alletiders fotball-lag,tilmed vi bortskjemte brumunddøler erd.strand skrev:Jeg er såååååååååå klar til å kjøre sykkel når jeg kommer hjem, har fiksa tid på verkstedet, og sykkel skal være klar til først kommende mandag ettermiddag. Så med dette så tenkte jeg "på tirsdag er det ikke noe tvil om hva jeg skal gjøre! Men så gikk drømmen i en million biter! For det skal pokker meg sludde på tirsdag i Lillestrøm!!!!![]()
![]()
![]()
Jevnaker er på andre siden av åsen og været på den siden kan fort være helt annerledes enn her.Dexter skrev:Jeg var forbi Jevnaker på fredag, det så da overhode ikke ut som på det siste bilde du legger frem her...Nå er kanskje ikke Jevnaker nært nok til å være repesentativt for ditt bosted?
Hvordan er det hos dere i dag?
Så små er altså marginene på denne tiden - regn på Grua, som ligger noe lavere i terrenget enn her jeg bor, hvor det altså snødde rimelig heftig et par-tre timer...k3nt_ skrev:Rapporter fra Grua sier det er bart føre helt til gårdsplassen da det regnet på lørdag.
Du får slå på sommertid i kontrollpanelet dittDuville skrev:Hm nå er begge de to som kan no her, så da er det tid for å minne om at også innleggene må inn på sommertid - så langt jeg kan se er innleggene klokket til vintertid FREMDELES :-) men jeg er jo ikke helt sikker da - det vil jeg se når jeg har postet dette innlegget klokka 10.10
Dexter skrev:Du får slå på sommertid i kontrollpanelet dittDuville skrev:Hm nå er begge de to som kan no her, så da er det tid for å minne om at også innleggene må inn på sommertid - så langt jeg kan se er innleggene klokket til vintertid FREMDELES :-) men jeg er jo ikke helt sikker da - det vil jeg se når jeg har postet dette innlegget klokka 10.10
Forumets innstillinger på tid overskriver IKKE brukernes tidsinnstillinger
Nå har jeg vært i Brukerkontrollpanelet ditt og satt på sommertida til degDuville skrev:Dexter skrev:Du får slå på sommertid i kontrollpanelet dittDuville skrev:Hm nå er begge de to som kan no her, så da er det tid for å minne om at også innleggene må inn på sommertid - så langt jeg kan se er innleggene klokket til vintertid FREMDELES :-) men jeg er jo ikke helt sikker da - det vil jeg se når jeg har postet dette innlegget klokka 10.10
Forumets innstillinger på tid overskriver IKKE brukernes tidsinnstillinger
sikker?
Klokka på min min PC akkurat nå viser 16.35 og innlegget ble klokket til 15.32 ???
Jeg skjønner ikkeno av dette....