Dette er jo like dumt og kjedelig som å sitte og se på gresset gro,fyttirakker`n :-)å
Thanks God for TV....totalt virvar..

Bytt kanal eller slå av idiotboksen.Intruder skrev:Så sitter atter en mengde elskovshungrige rundt om i de tusen hjem og venter spent på hvem som blir de heldige deltakere i "Jakten på kjærligheten"...![]()
Dette er jo like dumt og kjedelig som å sitte og se på gresset gro,fyttirakker`n :-)å
Thanks God for TV....totalt virvar..Vi har da mange hemmertittinger her å,men kjærligheta kjøper de som regel i et kulørt blad på Narvesen...
![]()
![]()
![]()
![]()
Passer godt med disse to da Jompa??Jompa skrev:Bytt kanal eller slå av idiotboksen.Intruder skrev:
Thanks God for TV
![]()
![]()
![]()
![]()
Intruder skrev:HERREJEMINI![]()
etter 6000 dumme innlegg føler jeg at det snart er på tide å sette ned farta,er litt lei og må prøve å komme meg ut av soffan ei stund..![]()
Svein2 skrev:Du får bare stå på videre Intruder, men ellers er det ikke dumt å komme seg ut av sofa`n
en gang i blandt.
Apropos sofa: Svigerfar min har bestemt seg for å bli mer aktiv, han skulle begynne å sitte
i sofa`n istedetfor å ligge på`n. :-)å
Trenger ikke ut å trene du Intruder. Se bare på disse to atletene herIntruder skrev:"
Nei,får satse på å lea meg såpass at jeg kan kjøre MC inn til Rondane og desslike for fotturer neste år.