Opplevde noe av et samme her for ikke så lenge siden da jeg byttet telefonleverandør fra Tele2, som skulle slutte med sånn telefontjeneste jeg har...

. Valget falt på Telio og du verden hvor mye tull, tøys, nevrotisk napping av hodehår, frustrert filleristing av ubehjelpelige supportere på mobiltlf. og særdeles telefonavhengige familiemedlemmer som sto over en ustanselig masende om at "var da ikke sånn før" og denslags uttalelser som opplevdes som totalt unødvendige i katastorfeområdet som hadde oppstått... Det var nesten ikke levelig i heimen mens greia sto på.
Samtidig hadde Tele2 gjort det utvetydig klart at de "kastet meg ut" som bredbånd internettkunde også og annonserte at de hadde "solgt" meg til NextGentel, eller hva det nå heter. Overgangen skulle gå smertefritt og automatisk, fikk jeg beskjed om.
Og med all Telio problematikken i friskt minne lot jeg det skje uten tanke på utprøving av andre alternativer.
Og du verden

Det funka som bare det, gitt - og har vært helt problemfritt

Å jada, bank-ibordet! i et par måneder allerede.
Telefonproblemener, altså... Det er ikke å spøke med, folkens. Særlig når man har kvinnfolk i huset som bruker altoverskyggende og urovekkende mange timer med røret klistret til øret. Og spør du om noe etter timelange samtale med venninner meg her og venninner med der så få man "hæ?" til svar fra et hode som fortsatt koker etter ikke bare all snakkingen mens også all denne strålingen fra disse mobiltelefonene og bærbare settene man nå har.
Vel... sånn er're bare.
Glad du fikk fikset problemet, Desmo. Dermed er vel husfreden gjenopprettet hjemme hos dere også, sku je mene...