Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk
Villkatter detojda skrev:Se som ungjentene flokker seg rundt tigern
Å som om ikke det var nok er den ene av villkattene som elger seg innpåSuperMorten skrev:Villkatter detojda skrev:Se som ungjentene flokker seg rundt tigern
Fint Kawabilde Kawagutten. SelvfølgeligKawagutten skrev:Hyggelig å prate med dere igjen ja og moro å få teste flere forskjellige sykler :-)
Det skulle nok vært strammet litt på de fordemperne på Caporden ellers var den meget bra og så også et glis når du kom tilbake med SX`n
Hvis vi kikka stygt på deg var det fordi du ikke fortsatte på bakhjuletmortenolb skrev:Var det en av dere som kikka stygt på meg da jeg kom inn på sletta på bakhjulet med min egen sykkel?
Av relevante ting var Z1000SX'en dødsdeilig, men jeg ble stormforelska i Z1000. Sitter her og vurderer sterkt å kjøpe en.
Jeg synes det er stor forskjell mellom Caponord og V-strom1000 og mener en sammenligning ikke kan gjøres :-)åRuneMC skrev:Caponord så jo litt ut som RT'n i fjeset og med mange kvalitetskomponenter på bremser og støtdempere etc, men samme feil som nye V-Strom 1000 - mangler kardang... som jeg tror de fleste som kjøper i dette segmentet ønsker seg...
Får prøve å ta turen til slike demo-dager etterhvert jeg også, men har jo hørt at det av og til kan bli dyrt...
Endelig ble jeg flink fotograf jeg ogojda skrev:Fint Kawabilde Kawagutten. SelvfølgeligKawagutten skrev:Hyggelig å prate med dere igjen ja og moro å få teste flere forskjellige sykler :-)
Det skulle nok vært strammet litt på de fordemperne på Caporden ellers var den meget bra og så også et glis når du kom tilbake med SX`n![]()
Kan ikke annet en å være enig med KawaguttenKawagutten skrev:Jeg synes det er stor forskjell mellom Caponord og V-strom1000 og mener en sammenligning ikke kan gjøres :-)åRuneMC skrev:Caponord så jo litt ut som RT'n i fjeset og med mange kvalitetskomponenter på bremser og støtdempere etc, men samme feil som nye V-Strom 1000 - mangler kardang... som jeg tror de fleste som kjøper i dette segmentet ønsker seg...
Får prøve å ta turen til slike demo-dager etterhvert jeg også, men har jo hørt at det av og til kan bli dyrt...
Busa Trond skrev:16mai i dag ojda!!
Har du funnet frem bunaden og klarinetten![]()
![]()
En liten videohilsen fra busastranda dagen før dagen![]()
[video]https://www.youtube.com/watch?v=cRD1WHr ... r_embedded[/video]