[video]http://www.youtube.com/watch?v=QqkQGCJVjl4[/video]
Unnskyld til Gielas som jo faktisk også var der en stund, og også kjører BMW!evike skrev:Da håper jeg vi var nokså høflige, uten egentlig å vite hvem vi hilste på :)Solo-rider skrev:Min første tur til Smia.
Gode vafler og hyggelig vertskap : - )
Hilste kort på KM og Evike + en kar på BMW som jeg ikke husker navnet på før jeg fartet videre i finværet.
Mannen på BMW heter forresten Bjørn, men er ikke medlem her på forumet.
Han på BMW'en var vel meg - vi hadde vel såvidt snakket sammen på minitreffet til Arctic Tiger?Solo-rider skrev:Min første tur til Smia.
Gode vafler og hyggelig vertskap : - )
Hilste kort på KM og Evike + en kar på BMW som jeg ikke husker navnet på før jeg fartet videre i finværet.
Så du benyttet ikke muligheten og handlet skikkelig sykkel når først Løvaas var der ute altså?Carpa skrev:Må bare si tusen takk til Smia MC som lager slike hyggelige arrangementer![]()
Nanny og jeg koste oss i finværet og fikk hilst på mange medlemmer + et potensielt medlem (om jeg fikk overtalt han..)
Fikk sett litt på noen fine Ducatier og snakket litt med de som hadde standen, spist vafler, drukket kaffe og ikke minst så fikk vi en fin fin kjøretur tur/retur Berger![]()
Foruten de som er med på URbannerbildet traff vi DagZZR, KZ1300, Storm og RuneMC
Keep up the good work