Nja, egentlig omvendt, men de hadde jo slutta å lage skikkelige engelske sykkler, så det ble ikke flere av de å restaurere i framtidaJompa skrev:Så dere var egentlig enige om at de engelske ikke var verdt å ta vare på ??????????????ArcticTiger skrev:På første halvdel av -70tallet var vi en liten kameratgjeng som kjørte mye sammen. Vi var to som kjørte Triumph Bonneville 650 (-67 og -71), en kjørte Triumph Daytona 500 (-68) og Suzuki T350 (-72?).
Ellers gikk det mye i Vannbuss, T250, T500, CB 350, 450, 500four og 750four, RD350, og en og annen BMW 600/750 og Guzzi 750/850, samt noen Tridenter og Rocket3 på den tida.
Det var allerede da en livlig diskusjon om hvorvidt en mc hadde sjel. Vi var enige om at engelske sykkler hadde sjel
Japser var UTVILSOMT uten sjel
![]()
Vi diskuterte og restaurering av sykkler, og syntes synd på de som bare fikk japse-sykkler å restaurere om 30 år fram i tida![]()

Nei japsesykkla med spagettirammer, de vakke mye værdt å ta vare på de
