Ta det utenfor lokalet mener du?AJ skrev:Derfor ber jeg om at Godtvoksen og Gizmodude "gjør opp" på andre arenaer enn her på MCsiden.no. Ok?

I respekt til deg (AJ) så er iallefall diskusjonen i denne tråden over for min del

Ta det utenfor lokalet mener du?AJ skrev:Derfor ber jeg om at Godtvoksen og Gizmodude "gjør opp" på andre arenaer enn her på MCsiden.no. Ok?
Vel, i så fall er vi to som sliter med å forstå hvordan en uheldig kommentar - humor er vanskelig å formidle skriftlig - som i ettertid ble behørig unnskyldt kan generere så mange merkelige kommentarer, hånlige svar og tåpeligheter.Kawasaki skrev:Hva er det som plager dere to?
La merke til den lille kommentaren som startet dette,men forstår ikke reaksjonene i ettertid. Forstår ikke at MaxTron i utgangspunktet reagerte på kommentaren,og forstår ikke endel andre reaksjoner her.
Jeg er antagelig ganske dum
Velkommen til forumet tomtom skrev:18 januar stavanger 2 timers tur på hovedveiene , kjørte rolig og fint , vasket sykkelen godt etterpå, deilig med litt vind i ansiktet :)
HÆÆÆ_HÆæ, Vist du hører at det roper fra garasjen da har du nok angrepet av en spestelt hissig utgave av PMSKenny skrev:Velkommen til forumet tomtom skrev:18 januar stavanger 2 timers tur på hovedveiene , kjørte rolig og fint , vasket sykkelen godt etterpå, deilig med litt vind i ansiktet :)![]()
Sitter og venter på varmere dager i Stavanger selv, hører ropet fra garasjen...
Velkommen til forumet tom.tom skrev:18 januar stavanger 2 timers tur på hovedveiene , kjørte rolig og fint , vasket sykkelen godt etterpå, deilig med litt vind i ansiktet :)
tom skrev:18 januar stavanger 2 timers tur på hovedveiene , kjørte rolig og fint , vasket sykkelen godt etterpå, deilig med litt vind i ansiktet :)
tom skrev:18 januar stavanger 2 timers tur på hovedveiene , kjørte rolig og fint , vasket sykkelen godt etterpå, deilig med litt vind i ansiktet :)
Godtvoksen skrev:tom skrev:18 januar stavanger 2 timers tur på hovedveiene , kjørte rolig og fint , vasket sykkelen godt etterpå, deilig med litt vind i ansiktet :)
Velkommen ønskes fra meg også. Det er veldig gledelig at flere her på sørvestlandet kommer med..