Bor i Stavanger og vet jeg er tidlig ute men kunne ikke dy meg!
Veiene var ikke helt tørre og det var spor etter litt salt, så jeg spylte den godt etter turen, men alikevell veldig kjekt og gleder meg til tiden som nærmer seg fort

Herlig !! Bor selv i Stavanger, og følger med på gradestokken hver dag, men har ikke kommet meg ut på veien enda.. Liker ikke strøbileneNinjaScroll skrev:Hadde min første tur i dag i 2011!
Bor i Stavanger og vet jeg er tidlig ute men kunne ikke dy meg!
Veiene var ikke helt tørre og det var spor etter litt salt, så jeg spylte den godt etter turen, men alikevell veldig kjekt og gleder meg til tiden som nærmer seg fort
Hadde ikke tid til fotoseanse, mye vigtigere og gøyere å kjøre...ArcticTiger skrev:Dette vil vi ha fotografisk dokumentasjon på
bm skrev:Hadde ikke tid til fotoseanse, mye vigtigere og gøyere å kjøre...ArcticTiger skrev:Dette vil vi ha fotografisk dokumentasjon på
Eller som Eggen sa: It's hope in a hanging snorecbrdama skrev:Deilig å høre at dere andre har vært ute å fått tatt noen kilometer på biken, må si meg enig med de andre her, er misunnelig ja...
Håpe på en tidlig vår her i Trondheim også. Har jo regnet bra i de siste dagene, er jo håp i hengan snøret
cbrdama skrev:Deilig å høre at dere andre har vært ute å fått tatt noen kilometer på biken, må si meg enig med de andre her, er misunnelig ja...
Håpe på en tidlig vår her i Trondheim også. Har jo regnet bra i de siste dagene, er jo håp i hengan snøret
Hæli!Globe skrev:cbrdama skrev:Deilig å høre at dere andre har vært ute å fått tatt noen kilometer på biken, må si meg enig med de andre her, er misunnelig ja...
Vi har et medlem her i Trondheim som starta sesongen i dag...han kjørte Byneset Rundt , bilde her.