Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av L-NA »

"Sola skin så den er galen"...og Stelvio'n står godt parkert i garasjen :evil

Var ikke helt forberedt på at det var over 1,5 mnd vente tid for å få time hos Vegvesenet for å vise frem sykkelen for omregistrering. Men første ledige time fikk jeg i Bergen den 5 Juni, så da kan jeg vel kanskje være så heldig å ha den kjøre klar til neste helg...om jeg er heldig :eh

Har nemlig flere problemer med denne forb... sykelen :-k , skulle kanskje skrevet dette i tråden om "Japans kvalitet", siden jeg ikke helt klarer å la være å sammenligne alle problemene jeg allerede har hatt med Guzzi'n opp mot den gamle TDM'n 850. Denne var gammel, slitt og stygg da jeg kjøpte den, og enda eldre og mer slitt og enda styggere da jeg solgte den. Men tross alt, jeg fikk 4 år med problemfri MC kjøring, og sist jeg snakket med han som overtok TDM'n, så var det fortsatt problemfritt å eie denne gamle, stygge, stripete, lilla, "dritt sykkelen" :-) Den var simpelthen fantastisk...Men tross alt alle problemer med Guzzi'n. Jeg vil ikke bytte!
Guzzi'n har definitivt noe vesentlig som TDM' manglet. Mye vesentlig!
Men, men det får vi ta en annen gang. Nå er det nye problemer. Før jeg kjørt siste tur med Guzzi'n - så jeg olje flekker på Garasje gulvet før jeg kjørte. Tørket rent under bunnpannen, og prøvde å finne ut hvor det kom fra. Men den gang ei, tok meg en kjøre tur og stoppet flere ganger for å skjekke lekkasjen. Men fant ikke ut hvor den kom fra. Jeg sjekket Olje plugg, slanger, osv, osv. Men alt OK. Så- til slutt oppdaget jeg oljen kommer fra svinghjulshuset... :evil :evil :evil :evil

Har nå bestilt ny simmering innenfor svinghjulet og time hos MC Marine i Bergen samme dag som kontroll hos Vegvesenet......dette er Onsdag 5 Juni, de mener de skal klare denne jobben i løpet av dagen :-)å så er det å få nye skilt til Fredagen slik at jeg kan få kjørt drømme turen min rundt Hardanger Fjorden mens det ennå er full blomstring der inne :-)å :-)å :-)å Ja,ja jeg kan nå leve i "trua" inntil det motsatte er bevist...

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38037
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av AJ »

L-NA skrev: Men tross alt alle problemer med Guzzi'n. Jeg vil ikke bytte!
Guzzi'n har definitivt noe vesentlig som TDM' manglet. Mye vesentlig!
Men, men det får vi ta en annen gang. Nå er det nye problemer. Før jeg kjørt siste tur med Guzzi'n - så jeg olje flekker på Garasje gulvet før jeg kjørte. Tørket rent under bunnpannen, og prøvde å finne ut hvor det kom fra. Men den gang ei, tok meg en kjøre tur og stoppet flere ganger for å skjekke lekkasjen. Men fant ikke ut hvor den kom fra. Jeg sjekket Olje plugg, slanger, osv, osv. Men alt OK. Så- til slutt oppdaget jeg oljen kommer fra svinghjulshuset... :evil :evil :evil :evil
Uffda! Får da håpe at problemene stopper med dette etter bytte av pakning om en snau uke :overtro
Har heldigvis ikke opplevd noen av de tingene du har opplevd med Guzzi'en din.
Eneste "problemet" jeg har hatt er at sykkelen plutselig bare har stoppet. Dvs. motorstopp ved clutching etter å ha kjørt noen få hundre meter etter kaldstart.
Dette kan ha noe med TPS'en å gjøre, eller synkroniseringen spjeldhusene. Så vi får se hva som avdekkes når 10K servicen skal tas i løpet av juni.
Sjekket litt rundt problemet "stalling" (plutselig motorstopp) på nettet og leste et sted at for mye motorolje på Guzzi-motorene kan føre til at overskuddsolje finner veien til luftfilterboksen og som igjen fører til at motoren "kveles".
Om dette har vært tilfelle med min hvite italiener vet jeg ikke. Men etter at jeg leste dette sjekket jeg oljenivået og det viste seg at nivået var langt over maks på peilepinnen!
Så da var det fram med en gjennomsiktig slangestump for å tappe av det som åpenbart var fylt på for mye.
En halv liter for mye, faktisk!
Og det tenker jeg ikke er spesielt bra!

At dette har skjedd på et autorisert verksted der jeg kjøpte Guzzi'en, inngir ikke akkurat tillit til Motorport hvor sykkelen ble kjøpt!
Nå er jo de ut av business og dermed ikke aktuelt som framtidig serviceverksted uansett.
Men det er åpenbart slik at man ikke kan stole blindt på verkstedene man bruker :sk? ...

Etter at jeg tappet av overskuddsolja har "stallingen" uteblitt. Så kanskje var det dette som forsårsaket problemet?

Virker for øvrig som at Stelvio'en går noe jevnere på lavt turtall/krypkjøring etter at jeg byttet ut originalluftfilteret og deretter BMC filteret med et MWR filter, som dette:
http://www.mwrairfilters.us/prodDetail.asp?ID=2324" onclick="window.open(this.href);return false;

Funker bra i kombinasjon med Zard slipon, virker det som.
Så får vi se hva den glade danske Guzzi mekanikeren mener om dette når han skal ta den kommende storservicen om ca. 3 uker...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
omaas
Innlegg: 551
Registrert: 17 mar 2012, 12:20
Motorsykkelen din: Moto Guzzi Stelvio 1200 8V 2011
Sted: Melhus

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av omaas »

I dokumentasjonen til Stelvio er det 2 varianter for å sjekke olje:

1. variant: Den generelle for sjekk av olje:
THE ENGINE MUST BE WARM TO
CHECK OIL LEVEL. DO NOT SCREW
IN THE DIPSTICK.
(På Stelvioen 4V/8V er det ikke skruing)

2. variant: For justering av oljenivå:
· Pull the filler plug / oil level dipstick (1) straight out.
· Wipe the oil level dipstick (1) clean and reinsert it.
· Pull it out again and check the oil level.
· The oil level is correct when it is
· close to the "MAX" mark. Otherwise,
· top-up with engine oil.
Denne viser til at peilepinnen skal være helt inne ved måling.

Sjekket oljenivået på min sykkel og fant ut at det er for mye olje. Den viser MAKS viss jeg bare setter peilepinnen til at denne viler på gummien,
men siden den skal settes helt inn er det derfor for mye olje.
Det kan virke som om dette kan være årsaken til det blir fyllt på for mye olje?
AJ skrev: Etter at jeg tappet av overskuddsolja har "stallingen" uteblitt. Så kanskje var det dette som forsårsaket problemet?
Jeg hadde også et problem med at motoren stoppet ved første kryss etter start.
Etter masse sjekking justering på verkstedet, ble teknikker fra importør tilkalt og han sammen med teknikkere fra Guzzi fabrikken konkluderte med at spjellhusene ble byttet (garanti). Sykkelen hadde da gått 9000 km. Det hade vært for mye olje på sykkelen siden 1000 km servisen.
Gjorde oljebytter sjøl på 10000 km og problemet var borte.
Det kan kanskje være at jeg byttet olje og at oljenivået ble riktig som fjærnet problemet og ikke bytte av trottelrbodies?
AJ skrev:Virker for øvrig som at Stelvio'en går noe jevnere på lavt turtall/krypkjøring etter at jeg byttet ut originalluftfilteret og deretter BMC filteret med et MWR filter, som dette:
http://www.mwrairfilters.us/prodDetail.asp?ID=2324" onclick="window.open(this.href);return false;
Kom forbedringer etter at du skiftet til BMC filteret?

Jeg GuzziTech sin ECU reflash og PCV+Autotune på min samt MIVV eksos. Etter dette går motoren mye mykere på lavt turtall/gass.
Den drar rent fra ca 1800 rpm. og ingen nykking.
Holder for tiden på med å avlære meg sluring av clutch i rundkjøringer :D
Moto Guzzi Stelvio 8V 2011
Honda NTV 650 Revere 1991

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38037
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av AJ »

Ad. "stalling" og for mye motorolje:
Kan fort vekk være dette som er årsaken og ikke ujusterste spjeldhus, som antakelig heller fører til ujevn gange uten at motoren plutselig stopper.

Ad. BMC filteret:
Synes dette var dårlig tilpasset og valgte derfor å prøve MWR i stedet. Likevel greit å ha BMC filteret i reserve.
MWR er betydelig mer solid bygd, har annet filtermateriale (skum i stedet for bomullsmateriale i BMC filteret) og bedre tilpasset luftfilterboksen på sykkelen. I tilegg har dette filteret denne plata, som skal bidra med å stryre luftstrømmen bedre og jevnere mot innsugene. Og det tror jeg faktisk funker!
Som nevnt i forrige post så merker jeg nå at sykkelen går noe jevnere i lav hastighet/lavt turtall, men antakelig ikke like jevnt som din ECU-modifiserte Stelvio ;-) .

Vurderer selv å gå til innkjøp av Finebau siden brukere av disse modulene virker overbevist og svært fornøyde.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38037
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av AJ »

Fant et par Stelvio-tester, som jeg ikke tror det er linket til tidligere i denne tråden.
Så værsågo', til alle Stelvio-interesserte her inne... ;-) :P :p

http://bikeroutes.co.za/moto-guzzi/" onclick="window.open(this.href);return false;

Stelvio vs GS:
http://www.bikesales.com.au/reviews/201 ... ture-26736" onclick="window.open(this.href);return false;
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38037
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av AJ »

Her en ny testrapport på Stelvio:

http://m.passionperformance.ca/cycle/articles/20585/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ikke så mye nytt og gjentakelser av det som mange henger seg opp i som Guzzi særegenheter, som bl.a. vridningen mot høyre ved gasspådrag (noe BMW GS også har på sin luftkjølte boxer, men som knapt nevnes når denne sykkelen omtales...). I denne testen ser det ut som at testføreren mener det er en stor fare for at sykkelen kan vris seg såpass mye mot høyre at den kan vippe av sidestøtta :eh
Det er vel å ta i en drøy smule... :-)å

Men i det store og hele er denne kanadiske testen en positiv omtale av Stelvio :thumleft
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av ojda »

Veldig, veldig, forsiktig med å vri hardt på gassen på denne Italieneren din A.J. Husk du rissikerer at den blir rammeskjev :-k
Sykkler skal! Ha særegenheter, det er jo de vi blir glade i ;-) Det gjelder bare
å finne sykkelen mad de riktige særegenhetene som faller i smak :yeyeye
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av L-NA »

Som Stelvio eier, er det jo alltid interessant å lese hva andre synes om denne sykkelen, men må vel si det begynner å bli litt "kjedelig" lesing. Selv om han karen her har en ny vri på dette med vridning av sykkelen ved gass pådrag, så er det mye gjentagelser av de samme positive og negative - ofte detaljer som blir nevnt. Men etter å ha hatt fornøyelsen av å ha kjørt noen 1000 km på denne fantastiske sykkelen, er det et par små detaljer ingen har nevnt i disse testene. Ett lite minus jeg har irritert meg over er side støtten. Den ligge litt langt inn under eksosen, og kan være litt "kronglete" å få tak i den med foten :evil . Og så (litt positivt) de forholdsvis små speilene gir en betryggende, god utsikt over trafikken bak :-) pga. det brede styret. Ellers så går det stadig igjen som "litt negativt" dette med at den er stor. Dette er noe jeg heller ville dratt frem som noe positivt i den forbindelse jeg bruker sykkelen.. Jeg er selv 186 cm, og godt over 100 Kg. Jeg kjører med salen i høyeste posisjon, og kan ikke få rost denne store sykkelen nok, for hvor lett kjørt, og behagelig den er :-) :D
Jeg kjører utelukkende på asfalt, og skulle det komme litt grus under hjulene er dette helt ok, men ikke noe jeg oppsøker. Jeg prøve satt en Honda European forrige uke, og umiddelbart, så synes jeg denne sykkelen var liten. Etter noen mnd, kjøring med Stelvio'n, vil jeg nå karakterisere den som "handtlig".

Og så til slutt, denne "Vridningen" som jeg synes er litt av "Sjarmen" . jeg synes nesten det kunne vert litt mer. Har prøvd å trille sakte bortover veien med clutchen inne, samtidig som jeg ruser motoren litt....kanskje jeg er litt ufølsom?? skal ikke si noe om det, men ihvertfall kjenner jeg lite eller ingen ting av denne vridningen som jeg selv ville satt på + siden av Stelvios karakteristikk og egenskaper...

Men, men ...det var mine ord..

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av ojda »

Det er utrolig hva som skal leses som negativt på dette forumet :scratch
Om du på ramme alvor tror jeg mente alvorlig at sykkelen blir rammeskjev
av å vri på gassen, har jeg vel ikke mer å si om den saken :-#
Fra tid til annen blir vel enkelte litt i overkant hårsåre på veine
av egen sykkel.
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38037
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av AJ »

ojda skrev:Det er utrolig hva som skal leses som negativt på dette forumet :scratch
Om du på ramme alvor tror jeg mente alvorlig at sykkelen blir rammeskjev
av å vri på gassen, har jeg vel ikke mer å si om den saken :-#
Fra tid til annen blir vel enkelte litt i overkant hårsåre på veine
av egen sykkel.
:eh
Er det noen som har tatt din spøkefulle kommentar om rammeskjev vridning på fullt alvor!?
Ikke det jeg kan se... :[-(
Her tror jeg kanskje du har misforstått noe, ojda...
Men journalisten som hadde testkjørt var i overkant fokusert på dette karaktertrekket ved sykkelen...

@L-NA:
dette med sidestøtten på 1. gen. Stelvio så er dette en av tingene som er endret til det mye bedre på i hvert 3. gen., som jeg har.
Her er det lett å vippe ut støtten og vippe den opp igjen.
Jeg synes også denne vridningen til høyre er morsom. Hender jeg starter opp og viser hvor "levende" sykkelen er til folk som er nysgjerrig på den. Og det er ikke sjelden når man stopper opp og tar en pause langs veien... ;-)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av L-NA »

ojda skrev:Det er utrolig hva som skal leses som negativt på dette forumet :scratch
Om du på ramme alvor tror jeg mente alvorlig at sykkelen blir rammeskjev
av å vri på gassen, har jeg vel ikke mer å si om den saken :-#
Fra tid til annen blir vel enkelte litt i overkant hårsåre på veine
av egen sykkel.
Oj da...??? Kommentaren din var vel både morsom og helt grei den ?? eller?? ...er det mitt utsagn om "kjedelig lesing" ?? Sjønner ikke helt?? ..dette var event ment til alle de forskjellige tester som til stadighet kommer tilbake med samme konklusjon...lite nytt kan man si...Ellers ha en fin kveld :-)

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av ojda »

Helt ok :thumleft Jeg tok det som det var min litt fleipete, men dog"trøstende"
kommentar til A.J. du overreagete på :-k .
Testen leste jeg ikke, da sykkelen som sådan er uaktuell, kjøpte selv ny i fjor.
Samme familie (overvektig Allroader) men dog av et annet merke :vs
Som jeg fortsatt stortrives med, og som akurat nå får kjørt seg nedover
i Europa :prf
Jeg summerer at jeg misstolket adressen på ditt "hjertesukk",
å trekker forsiktig tilbake min reaksjon i meii tidligere innlegg.
Mvh ojda :vs
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
guzzi Trøndelag
Innlegg: 41
Registrert: 19 jul 2012, 23:48
Motorsykkelen din: Moto Guzzi Stelvio NTX 2015 mod.
Sted: Røra, Inderøy kommune

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av guzzi Trøndelag »

Hei!
Har nå etter tips og gode råd fra OMAAS montert Laminar lip på vindskjermen på min Stelvio NTX,
det ble "stille" gitt, ingen problem å kjøre med visiret oppe i 90 km/t. :thumleft
Takk til OMAAS for tipset. :prf
Laminar lip 2.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
2015 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
2015 Moto Guzzi Norge GT 8V 1200
1977 Moto Guzzi 850 T3 California

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38037
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av AJ »

Morsom Stelvio - Multistrada test ;-) :

[img]http://i44.tinypic.com/2zsack3.jpg[/img]
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av L-NA »

AJ skrev:Morsom Stelvio - Multistrada test ;-) :

[img]http://i44.tinypic.com/2zsack3.jpg[/img]
Den var både litt annerledes og interessant. Choose your bird.. :thumleft

Svar