RuneMC's blogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - ut på tur aldri sur!

Legg inn av RuneMC »

Startet i 9-tiden hjemmefra etter å ha smurt kjede og pakket termos og diverse ekstra hansker/klær opp i toppboksen.
Og ikke å forglemme - nytt punkterings-sett - jeg kjører jo tross alt med plugget bakdekk!
Bilde

Opp til Sylling valgte jeg den svingete veien til Spikkestad og gamle Lierbakkene opp til Liertoppen før jeg tok ned og over til Vestsideveien.
I Sylling tok jeg en kort foto-stopp siden Tyrifjorden lå ganske blikkstille...
Bilde

Bilde

Valgte denne gangen gamleveien ned fra Skaret, som går forbi Utøya, så tok en kort stopp der også.
Fortsatt hilsener som legges igjen... av flere nasjonaliteter...
Bilde

Over mot Utøya...
Bilde

Bilde

På bensinstasjonen på Vik tok jeg en tanking og kjøpte med meg egg&bacon sandwich pluss iskaffe.
Greit å ha med litt niste for lunch senere.
Tok også et hanskebytte her da jeg kjente at dette ikke var dagen for sommerhansker.

Kjørte så videre mot Jevnaker, men tok av midt på Steinsletta der det er skiltet mot Åsa.
Greit å ta med seg de småveiene som finnes, selv om det blir en liten omvei til dit den kommer opp rett etter Norderhov.

På Jevnaker passerte jeg parkeringen ved Hadeland Glassverk der det var samlet mange MC'er. De skulle akkurat til å dra avgårde når jeg passerte.
Oppover langs vestsiden av Randsfjorden var veien grei nok, bortsett fra en god del småhumper som gjorde gode støtdempere til en fordel.
Syntes igrunnen været var noe kjøligere enn forventet og så jo også at nordre del av Randsfjorden fortsatt har litt is...

Her ved Bjoneroa var det isfritt, kun litt issørpe i vannkanten. Fra et stykke nord for Bjoneroa går det forresten en fin grusvei (Lomsjøveien) over til Sperillen - bomvei - vet ikke om de tar noe for MC... Har bare vært passasjer i bil der for leeenge siden... http://goo.gl/maps/MZMJ3
Bilde

Fra nord-enden av Randsfjorden tar man nordover mot Dokka og ikke første, men avkjøring nr2, den som det står Dokka N på og kjører den veien et lite stykke til det er skiltet Vest-Torpa. Randsfjorden er fin og variert den, men veien opp til Vest-Torpa og Vest-Torparunden rundt Ullsjøen synes jeg er morsommere. Både pga god variasjon i svinger og at man etterhvert kommer litt opp i høyden og får mer utsikt...

Bilde

Når man kommer opp på toppen og tar til venstre så er det en kirke. Fant ut at med flagget, så passet dette bra som et 1.ste mai bilde.
Bilde

Her oppe i høyden var det endel snø igjen i terrenget, men veien var helt tørr og fin. Selv grusen var feiet bort :thumleft
Det kjentes også at det var litt kjøligere på temperaturen. Fikk ikke så mye hjelp av solen idag pga et slør av skyer...
Bilde

Og ikke å forglemme, selve Ullsjøen - helt isdekket ennå...
Bilde

Fra østre punkt på runden er det en vei som går videre østover mot Aust-Torpa og nordover mot Nord-Torp. I enden av Nord-Torpvegen er det bomvei - Bakkebygdeveien. Har kjørt den en gang - fin grusvei. Husker ikke om MC var gratis eller ei.
Bilde

Mot øst...
Bilde

Tenkte egentlig om jeg skulle utforsket en annen småvei opp til Vesttorparunden idag, men pga det kjølige været, så nøyde jeg meg med kjente veier idag.

Nedover langs Randsfjorden var det god trafikk av MC'er på vei nordover så fikk hilst på veldig mange idag :-)

En liten fotostopp ved Skute kirke
Bilde

Bilde

Så knurret magen og ville ha lunch - så da ble det stopp ved Joker på Bjoneroa.
Egg & Bacon sandwitch smakte bra... selv om innpakningen var i oppløsning pga termos og annet som hadde dunket mot den i alle svingene og sprettene som veien bød på.
[img]http://farm9.staticflickr.com/8555/8699 ... 5986_m.jpg[/img][img]http://farm9.staticflickr.com/8399/8698 ... 253d_m.jpg[/img]

Var forresten lite vann i Randsfjorden - flere brygger og moloer lå helt tørrlagt
Bilde

Bilde

Videre hjemover gikk det i ett... men tok da med meg Baneveien i Lier og gamle Lierbakkene.
Alltid gøy :thumleft

Men nå håper jeg det snart blir varmere i været... noget kald på føttene og generelt litt kald ved hjemkomst :janikk
Frisk vind var det også på slutten.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - kveldstur...

Legg inn av RuneMC »

Ble en skikkelig kveldstur idag - den første denne sesongen :D

Startet noe over klokka sju, sånn at Sundbyveien, dvs grusveien til Røed skulle være åpen.
Her kan dere forvente å få en film etterhvert som prosessering og opplasting blir ferdig...

Etter å ha kjørt grusveien 3 ggr (hva gjør man ikke for å sikre råmateriale til film...) :P :p satte jeg kursen videre mot Filtvet hvor det ble bilde i retning Villa Malla og Filtvet fyr
[img]http://farm9.staticflickr.com/8403/8702 ... 0ed6_b.jpg[/img]

Rett forbi Storsand fant jeg et nytt utsiktspunkt, der det var flott utsikt mot Drøbak-siden og Oscarsborg
Bilde

Bilde

Bilde

Idag valgte jeg å skjære tilbake til Klokkarstua fra Sætre, så fikk jeg med siste glimt av sol oppover langs Drammensfjorden
Bilde
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2736
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: RuneMC's blogg - kveldstur...

Legg inn av Busa Trond »

:thumleft
Som alltid er det moro å se hvor flink du er til å svinge kamera RuneMC :prf
Og ikke minst lese teksten til bildene også. Følger med stor interesse med i bloggen din :prf

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: RuneMC's blogg - kveldstur...

Legg inn av ojda »

Masse flotte bilder RuneMc :thumleft Snart påtide du legger ved noen bommskudd,
så vi andre ikke mister selvtilitten helt :sorry
Området innafor Bjoneroa, mot Fjorda inneholder forresten noen røffe grusveier,
men de ligger desverrre bak bom :-k Men er man litt småkriminell er det en
flott sløyfe der :prf ( Hadde hytte i området på 70 tallet).
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - kveldstur...

Legg inn av RuneMC »

@ojda - Lomsjøvegen er også fin etter det jeg husker... en hytte-historie det også...

Bomskudd? OK da - her ble det bom stopp, så det kan jo kalles et "bomskudd" :lol
Bilde
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: RuneMC's blogg - kveldstur...

Legg inn av ojda »

Aner vi en liten smule manipulasjon :[-X
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - kveldstur... og grustur video

Legg inn av RuneMC »

Sånn, da har videoen lastet seg opp i nattens mulm og mørke...

Komplett gjennomkjøring av Sundbyveien på denne strekningen: http://goo.gl/maps/iY4qC
[video]http://www.youtube.com/watch?v=JqH1ri29gn8[/video]

:-k Tar det litt tid før videoene får full kvalitet på Youtube også? foreløpig er ikke FullHD så god som jeg forventet... (kodet som .vmw, mulig det ikke er beste formatet ??)
Lyden beklager jeg - mye vindsus, er nok bedre å legge på musikk...

@ojda - ja innrømmer, gjorde fargene litt sterkere... :-) men skiltet står der faktisk, noen hundre meter ned denne veien: http://goo.gl/maps/ojtdw
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - kveldstur... nå med video!

Legg inn av RuneMC »

Video fra gjennomkjøring #3 igår (den motsols ble ingen "højdare"...) pluss ned til Filtvet brygge, med mer klipping og musikk.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=evp3Wmb05SM[/video]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
tor2502
Innlegg: 545
Registrert: 19 mar 2013, 00:23
Motorsykkelen din: 19 HD Ultra Limited
Sted: Holmestrand

Re: RuneMC's blogg - kveldstur... nå med video!

Legg inn av tor2502 »

Fantastisk flott blogg med masse flotte bilder, nå vet man jo litt om hvor man skal legge turen.
Tor2502
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - kveldstur... nå med video!

Legg inn av RuneMC »

@tor2502 - takk, og ja, det er jo f.eks. bare en svipptur gjennom Oslofjordtunnelen (som er gratis for MC) så har du full tilgang til "Hurum rundt"
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
taco
Innlegg: 401
Registrert: 25 okt 2011, 10:31
Motorsykkelen din: 02' Yamaha xj900 Diversion
Sted: Oslo

Re: RuneMC's blogg - kveldstur... nå med video!

Legg inn av taco »

Bra greier dette Rune!
Det er flott på Hurum. :prf
2012: 7500 km
2013: 7400 km(mindre? Hmm..)

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - tur til Bingen og Lampeland...

Legg inn av RuneMC »

Supert vær da jeg våknet i morges med blå himmel og sol så langt øyet rakk - så her måtte det bli tur!

Dagens lille plan var først Sirikjerkeveien fra toppen av Konnerud og over til ca Vestfossen, for så å sette kursen mot Skotselv og Bingenveien over til Lampeland.

Tok omtrent korteste veien til Drammen først og så jo da at det var noen skyer helt nord, men satset på at det bare skulle bli småskyer der jeg skulle.
Tenkte først på om jeg skulle kjøre igjennom mesteparten av Drammen og opp Konnerudgata, men fristet mer å komme opp i terrenget med en gang, så kjørte om Fjell opp til "platået" over Drammen, og så til høyre ved Skoger kirke. Da er en allerede ute på landsbygda med div gårder og hesteinnhegninger langsetter. Noen litt kjedelige 40-soner, men endel 60 også.

På et jorde var det også noen paraglidere som trente, så stoppet opp og tittet litt på. Paragliding var jeg svært nærme å hive meg på et kurs for noen år siden, men ble med tanken... tror det kostet noe sånt som 30K for brukt skjerm og utstyr den gangen...
[img]http://farm9.staticflickr.com/8258/8709 ... 8630_b.jpg[/img]

Videre er det også noen fine villastrøk der oppe på toppen av Drammen, kan sikkert sammenlignes med Voksenkollen i Oslo :D
Rett før veien begynner å gå nedover mot Mjøndalen er det avkjøring til Sirikjerkeveien, og det så riktig lovende ut med null snø, og hvitveis i skråningen
Bilde
Det er 5 kr for MC forresten. Jeg hadde bare 10-ere så la en slik i konvolutten.

Ettersom jeg kjørte var det litt snø i veikanten, men også helt bart
Bilde

Bilde

Men så! Akkurat når jeg trodde dette skulle være lett match møtte jeg på et parti med sabla mye snø og is....
Bilde

Jeg parkerte MC'n og gikk en 2-300m oppover for å se om det var noen sjanse. Men utover hjulspor som nok kunne gått den første biten, så gikk det over i fullt vinterføre med enda mer snø videre, så det var ikke sjanse...
Bilde

Valgte derfor å snu og kjøre tilbake samme vei. Svingene ned til Mjøndalen er forøvrig ganske morsomme, og derfra freste jeg videre til Hokksund.
Fra Hokksund pleier jeg å ta småveiene mot Skotselv, så også denne gangen.
Når du kommer ganske nær Skotselv sentrum går det en vei til venstre som heter Bingsveien.
En endring her fra ifjor er at det er blitt et stykke med 40-sone og fartsdumper før man kommer ut av Skotselv, deretter 50 et stykke før det er 80-sone.
Synes snart alle byer og tettsteder "gror igjen" med 40-soner og fartsdumper... sukk...

Bingsveien oppover er det stort sett bare å følge - og den er ganske fin - om enn litt småhumpete - oppover. Pass på det første krysset som er merket som farlig kryss, der gjør veien en brå sving til høyre og i denne svingen var det fylt på godt med grus. Jeg tok den relativt sakte, så ingen problem.

I enden av Bingsveien er det et par veier til målet, som begge er gruslagte. Dvs du kan egentlig velge hvem du vil, de kommer ut hhv ikke langt fra Lyngdal (som er 1 mil fra Lampeland) eller enda litt lenger øst på veien som går mellom Lyngdal og Krøderen. En tredje mulighet er litt før du kommer til dette krysset å svinge av til venstre mot Nyseterveien, som kommer ut rett ovenfor Lampeland.
Ingen av veiene er bomveier, så her er det fri ferdsel for alle.
Jeg valgte veien mot Lyngdal idag
Bilde

Flott grusvei og rett før man kommer på asfalt igjen ovenfor Lyngdal, så er det en flott rasteplass med trebord og benker ved Litmovatnet
Bilde

Sykkel'n parkert ved rasteplassen
Bilde

Nedover mot Lyngdal er asfalten noe dårlig, men tidvis fin utsikt mot fjell med snø...
Bilde

Ned mot Lyngdal "sentrum" :-)
[img]http://farm9.staticflickr.com/8124/8711 ... 8e5c_b.jpg[/img]

Fra du kommer ned i Lyngdal "sentrum" og kjører mot Lampeland er asfalten helt topp :thumleft Så den milen ned til Lampeland føles mer som en halv :P :p

Lampeland har både søndagsåpen Kiwi og bensinstasjon, så her er det bare å proviantere litt.

Tilbake fra Lampeland valgte jeg Nyseterveien - som er en litt mer variert/kupert grusvei enn den som går til Lyngdal.
På vei opp langs Nyseterveien
Bilde

Et av vannene langs Nyseterveien
Bilde

Finfin grusvei dette også som kan anbefales :thumleft

Hjemover igjen tok jeg en annen asfaltvei nedover mot Skotselv området.
Rett før Hokksund tok jeg også en liten avstikker opp mot en vei jeg har sett meg ut på kartet - Hoensvannsveien.
Dvs man følger skilt mot Eiker Gårdsysteri og deretter Grorud.

Det viste seg at Hoensvannsveien er en bomvei, men hadde ikke tid til å utforske den idag, men dette står nå på lista over veier som skal kjøres! (5kr for MC)
[img]http://farm9.staticflickr.com/8119/8711 ... 9e49_b.jpg[/img]

Forresten morsomt at opp fra Hokksund er det et godt stykke med 30 og 40 sone og i 40-sonen var det en trimmet moped som feis forbi - sikkert i 60... med boblejakke fullt oppblåst av fartsvinden, men ihvertfall med hjelm da. Jaja, så mye for respekten for fartsgrensene... her prøver man å være lovlydig og så ender det bare med at man blir forbikjørt av mopeder ! :dontknow

Hjemover til grillmat ble det korteste vei via motorveien og tunnelen. Fikk forøvrig bekreftet at nye Subaru tydeligvis ikke har sensor som slår på baklysene når det blir mørkt, hvis bare kjørelysene er tent foran. Kan bli litt skummelt dette nye "EU-patentet" i hhv mørke tunneler, tåke osv - spesielt når ikke sjåførene tenker på det heller. (Brukte endel fjernlys for å hinte til sjåføren at det manglet lys bak, men null reaksjon...)

Fantastisk flott tur!

P.S. Filmet forsåvidt et parti på hver av grusveiene til/fra Lampeland, så får se om jeg får snekret sammen noe video etterhvert...
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - video fra Nyseterveien

Legg inn av RuneMC »

Litt video fra første del av Nyseterveien som går mellom Lampeland og Bingen
[video]http://www.youtube.com/watch?v=fdEL4-hYySc[/video]

Det er et par nye veier og hytter siden ifjor, ved vannet jeg kommer til på slutten, så spørs hvor lenge naturidyllen får bestå hvis det blir hyttefelt osv...
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - Tyrigrava og Holmenkollen

Legg inn av RuneMC »

Ble en tur til Tyrigrava idag, for å støtte motormiljøets unike samlingsplass i Oslo-området.

Det var allerede fullt på plassen av 50/50 MC og Amcars - eller kanskje mest MC - ihvertfall i antall :D , så det ble en parkering langs veien idag. Min står fremst på bildet her, så det kom mange etter meg også, dvs fra litt etter 18 og utover...
Bilde
Det var nok en god del Amcars og lignende som etterhvert bare måtte passere, for på plassen var det "tjokke fullt" av folk og kjøretøy.
Bilde

Mange blankpolerte biler som solte seg i glansen av en kveldssol..
Bilde

Bilde

Bilde


...og blankpolerte MC var også godt representert :thumleft
Bilde

Bilde

Bilde

Han her hadde god plass, sammenlignet med noen av HD'ene som navigerte seg ut fra plassen
Bilde

Endel kuriositeter var det også
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Alt i alt mye å titte på - og dette må vel kunne kalles et fargerikt fellesskap :janikk
Bilde

Ellers var det et tre talere; Først en om underskriftsliste som skulle leveres kommunen.
Så en politiker fra Oppegård kommune (de som eier Tyrigrava) - han sa det gjorde "formidabelt inntrykk" å se så mange fra motormiljøet. Men ellers var det litt tvetydig - dvs det kan nok bli kunstnere og kafé - og isåfall - med kafé-drift så oppfordret han motormiljøet til å legge igjen litt mer penger hvis det ble det (underforstått at det ikke hadde vært så god inntekt for forrige eier). Avgjørelsen om hva som skjer videre skulle opp til behandling i kommunen imorgen.

Til slutt var det en taler som var redaktør i et eller annet bilmagasin, som holdt en tale om gamle Mossevei, hvor han uansett videre skjebne til Tyrigrava kom med sterk apell til politikerne om å bevare denne veien med alle svingene, som både bil- og MC-miljøet setter så stor pris på.

Jeg fant ingen kjente fjes i mengden i farten, så dro videre retning Oslo etterhvert.

Det var forøvrig litt artig at det tidvis var så mye kø forbi Tyrigrava at selv syklistene måtte sette en fot eller to i bakken :knegg
Bilde

Jeg tok avkjøringen mot Svartskog og kjørte Ingierstrandveien oppover langs kysten.
Fin utsikt mot fjorden og Holmenkollen i det fjerne, så bestemte meg for å ta en svipptur dit på vei hjemover.

Her fra Frognerseteren
Bilde

På vei oppover var det ellers mange syklister, men ihvertfall single i bredden stort sett og ellers ikke store trafikken, så greit å passere.

Jeg tok sjansen på å kjøre helt opp til Tryvann. Sjansen i betydningen risikere å få alskens stifter/skruer/metalldeler inn i dekkene fra gjerder/scenebygg/annet. Det er jo blitt et helt profesjonalisert Russe-arrangement der hvert år på denne tiden med kilometervis av gjerder. Men fikk da tatt et bilde med Tryvannstårnet i bakgrunnen
Bilde

På vei nedover igjen - utsikt mot Oslo og fjorden
[img]http://farm8.staticflickr.com/7351/8717 ... fc0a_b.jpg[/img]

Tilbake tok jeg E18 før jeg svingte av ved Holmen og tok en bensinfylling på Rortunet. Derfra en mini-runde hjem via Nærsnes og Åros.
Tror forresten det var en R1200GS som plutselig dukket opp i speilet på vei opp fra Åros, og rett før det hilste jeg på en lignende som hadde kurs mot Nærsnes... :-k
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
hakhap
Innlegg: 2598
Registrert: 14 sep 2012, 14:39
Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Sted: Buskerud

Re: RuneMC's blogg - Tyrigrava og Holmenkollen

Legg inn av hakhap »

RuneMC skrev:Bilde
Ser min shadow ble fanget på bilde her ja :vs

Første rekken 3. til høyre med hvit på tanken
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

Svar