Misha's Garasje
Re: Misha's Garasje
Rolls-Royce sluttet å lage motorer da de sluttet å lage denne;

Merlin 27 liter slagvolum, V-12 med fireventils-topper. Denna går best på 130 oktan.

Merlin 27 liter slagvolum, V-12 med fireventils-topper. Denna går best på 130 oktan.

We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
Spitfire motoren ytte 1000 hk hørte jeg på Explorer i går. Men jeg forstod at det var i Mark 1 utgaven, stemmer det så var vel ytelsen adskillig høyere på slutten av krigen ?
Den RR 2T motoren er ikke ordentlig RR motor, den er bygget på samme blokka som i GMC militære lastebiler men disse gærne tedrikkerene har modifisert den noe helt grassat så GMC deler kan ikke brukes. Eieren av motoren ønsket å legge penger i denne utelykkende pga at den er så sjelden og det er jo artig å åpne motorroms luka også står det en RR der i all sin prakt. :=D> Men grittifysen for et støy nivå....
Den RR 2T motoren er ikke ordentlig RR motor, den er bygget på samme blokka som i GMC militære lastebiler men disse gærne tedrikkerene har modifisert den noe helt grassat så GMC deler kan ikke brukes. Eieren av motoren ønsket å legge penger i denne utelykkende pga at den er så sjelden og det er jo artig å åpne motorroms luka også står det en RR der i all sin prakt. :=D> Men grittifysen for et støy nivå....
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Tror futten i motorene deres minket noe i 1945... 
Forresten fine opplysninger,Pollti !

Forresten fine opplysninger,Pollti !
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Litt etter hvor mye ladetrykk de kjørte med ytet Merlin 1650-2000 hk i -45. De hadde en bensin som het 150/PN175 som ga maksimal ytelse med vanninnsprøytning.Pollti skrev:Spitfire motoren ytte 1000 hk hørte jeg på Explorer i går. Men jeg forstod at det var i Mark 1 utgaven, stemmer det så var vel ytelsen adskillig høyere på slutten av krigen ?
We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
ellers hadde de lystgass også for de siste omdreiningene i kamp...så det var vel 3000rpm-2500hk max?
titanveiv/råder var det vel også? pratet på det han Australieren som kappet av en V2 fra en merlin som hadde sitti i en mosquito og bygde MC...
titanveiv/råder var det vel også? pratet på det han Australieren som kappet av en V2 fra en merlin som hadde sitti i en mosquito og bygde MC...

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Misha
- Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Må være denne her det vel.
Det ble jo produsert rundt 2 hundre tusen av disse motorene i ulike varianter, så de havnet jo i mye rart senere i "livet" Husker en kar som hadde 3 slike i et slikt monster de driver traktor-pulling med. Han blåste 2 motorer før han måtte gi seg
Fyren burde jo vært
Det ble jo produsert rundt 2 hundre tusen av disse motorene i ulike varianter, så de havnet jo i mye rart senere i "livet" Husker en kar som hadde 3 slike i et slikt monster de driver traktor-pulling med. Han blåste 2 motorer før han måtte gi seg

Fyren burde jo vært

-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
Live Before You Die
Bon Jovi
-
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z1000LTD
Er det en 3 1/2 du jobber med i fritida?
- Misha
Inner-Ti'ertryman corp. LTD skrev:Er det en 3 1/2 du jobber med i fritida?

Så du kjenner til denne flotte italieneren?
-10 Yamaha FZ1-S
Live Before You Die
Bon Jovi
Live Before You Die
Bon Jovi
-
Kjenner ikke så veldig godt til men er interresert i det meste som er litt sært og spesielt. Jeg synes personlig at dette er en skikkelig nice bike. Vurderte forresten og gå til anskaffelse av en Gilera 500 Saturno for en del år og kilo siden. Må nok gå ned en del kilo før jeg kan komme på å vurdere å kle på meg en Gilera SaturnoMisha skrev:Inner-Ti'ertryman corp. LTD skrev:Er det en 3 1/2 du jobber med i fritida?![]()
Så du kjenner til denne flotte italieneren?

Mye tøft som ble produsert i Italia på 70 og 80 tallet.
- Misha
Ja det kan du si! Den Gilera'en har jeg aldri sett førtryman corp. LTD skrev:Mye tøft som ble produsert i Italia på 70 og 80 tallet.

Men desverre for ny for meg, holder meg til veteran. Ble den importert til Norge?
-10 Yamaha FZ1-S
Live Before You Die
Bon Jovi
Live Before You Die
Bon Jovi
-
Misha skrev:Ja det kan du si! Den Gilera'en har jeg aldri sett førtryman corp. LTD skrev:Mye tøft som ble produsert i Italia på 70 og 80 tallet.Ikke mye A4 med den konstruksjonen der
Kikket litt nærmere på den her
Men desverre for ny for meg, holder meg til veteran. Ble den importert til Norge?
Kom vel bare inn som privatimport, har kun sett den ene som jeg hadde til vurdering her i Norge.
Mener Gilera har produsert saturno fra 60 tallet.

- Misha
Den der var litt nedtur i sammenligning, ja hehe. Det er nok bare navnet som er en fellesnevner. Morini brukte samme trikset da de startet opp på nytt i 2005, med Corsaro, og så 9½, selv om det er en 1200.tryman corp. LTD skrev:Misha skrev:Ja det kan du si! Den Gilera'en har jeg aldri sett førtryman corp. LTD skrev:Mye tøft som ble produsert i Italia på 70 og 80 tallet.Ikke mye A4 med den konstruksjonen der
Kom vel bare inn som privatimport, har kun sett den ene som jeg hadde til vurdering her i Norge.
-10 Yamaha FZ1-S
Live Before You Die
Bon Jovi
Live Before You Die
Bon Jovi
-
Enig i at den forrige var var en skikkelig nedtur men denne er bedreMisha skrev:Den der var litt nedtur i sammenligning, ja hehe. Det er nok bare navnet som er en fellesnevner. Morini brukte samme trikset da de startet opp på nytt i 2005, med Corsaro, og så 9½, selv om det er en 1200.tryman corp. LTD skrev:Misha skrev:Ja det kan du si! Den Gilera'en har jeg aldri sett førtryman corp. LTD skrev:Mye tøft som ble produsert i Italia på 70 og 80 tallet.Ikke mye A4 med den konstruksjonen der

- Misha
Se det, ja! En gateversjon av den der hadde ikke vært å forakte
Endunker og rakarør er ide'elt til å skremme kråkene med
Artigt å komme hoppende på noe folk ikke har sett før
Og i morgen blir det skidag i slalåmbakkene igjen med kjærring og unger. Etter å ha kjørt sykkel i tre dager, skal det bli godt å komme opp i snøen igjen

Endunker og rakarør er ide'elt til å skremme kråkene med

Og i morgen blir det skidag i slalåmbakkene igjen med kjærring og unger. Etter å ha kjørt sykkel i tre dager, skal det bli godt å komme opp i snøen igjen

-10 Yamaha FZ1-S
Live Before You Die
Bon Jovi
Live Before You Die
Bon Jovi