Og Stilla ble det jo også i Stilla Tromsø i går ettermiddag....

Intruder skrev:Tverrelvdalen....i nærheten av Stilla,mener jeg minnes noe slikt...![]()
Og Stilla ble det jo også i Stilla Tromsø i går ettermiddag....![]()
Ja,nå er det bare en dag att til tatoveringsnåla setter i gang :-)å ut og innIntruder skrev:Da jeg var på Porsangmoen i 1973 hadde en av mine medsoldater synål og tatoveringsfarger,og i løpet av et par kvelder ble et Andy Capp-portrett printet på venstrearmen min...
Resultatet har vært bra og har ikke tapt farger og slikt omtrent på snart 40 år,torsdag smeller det og da skal resten av Andy på plass,hos en herværende tatoveringslærling...for 300 kr.
Gleder meg,trakk jo tennene grunnet sykdom i kjeften for noen år siden så er jo på tide med litt reale smerter igjen..![]()
Vi sees og høres etter at narkosen slipper taket !!![]()
![]()
Kan ikke legge ut bilder jeg,men er vel mulig å ta ett på mobilen og sende til deg eller AJ og få det inn slik ?Svein2 skrev:Da må du legg ut bilde. Helst itte i helfigur men bare tattoveringa.
En gang i min grønne, eller røde ? ungdom stod æ på sikker plass på kommunevalglista til ettIntruder skrev:Ordføreren og statssekretæren har utvist et sexbehov på linje med apekatter som svinger seg fra tre til halv fire... :[-o<
Smiler og formaner og hopper i senga med småjenter,fy faan..
Tilgi dem ikke,de vet hva de gjør...?![]()
Eller som a bæssmor sa,når p****n står er vettet borte og når vettet kjæm att er p****n borte...
Og så har dere to ting som vi på denne sida ikke har; Pen utsikt og gode naboer.Intruder skrev:Tror jadden vi er relativt siviliserte lell her på Hedmarklandet...
Det samme kan sies om mine naboer ogsåDesmo skrev:Og så har dere to ting som vi på denne sida ikke har; Pen utsikt og gode naboer.Intruder skrev:Tror jadden vi er relativt siviliserte lell her på Hedmarklandet...