LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*
Re: LordShaft - *Ny dress s.53 et par spm*
Hatt Held Titan i 1.5 sesong nå, veldig fornøyd! Man kjenner responsen (brems,clutch gass etc) igjennom dem veldig godt også .
- ojda
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Jeg var innom Held-fabrikkutsalget i fjor, og det er ingen tvil om at Held kann skinn.
Kjøpte også med meg etpar hansker, og det er de beste jeg noensinne har hatt.
Gratulerer med nyanskaffelsen
[img]http://i1200.photobucket.com/albums/bb3 ... 9d94c4.jpg[/img]
Kjøpte også med meg etpar hansker, og det er de beste jeg noensinne har hatt.
Gratulerer med nyanskaffelsen

[img]http://i1200.photobucket.com/albums/bb3 ... 9d94c4.jpg[/img]
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel
)
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel

Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Takk takk.... Ja dette er definitivt det beste kjøpet jeg har gjort så langt.
Ser de har flere modeller som kommer strålende ut i det meste av tester.
Sony Z2
Ser de har flere modeller som kommer strålende ut i det meste av tester.
Sony Z2
-
- Kontakt:
Hadde store planer om å kjøre til sognefjellet i går, men pga tidsklemma til to av kompisene mine som skulle være med, valgte vi å ta en noe kortere rute... Dette angrer jeg definitivt ikke på.
Kjørte fra Åsane relativt tidlig til overskyet og litt kjølig vær, men dette tok seg kraftig opp etter et par timer :-)
Kjørte videre til Tysse og Gjermundhavn, før turen gikk videre rundt Tysnes. Her snakker vi omtrent 12 mil med perfekte svinger og fantastisk asfalt.... Ble dessverre veldig dårlig med bilder på denne turen, fokuset var å kjøre mest mulig før vi måtte vende snuten hjem igjen
Dette er definitivt en rute jeg skal kjøre mye mer framover.... gjerne kombinert med en tur til Odda (mulig overnatting) eller rundt Stord. Mulighetene er mange akkurat her.
Fikk også testet litt bakhjulskjøring med elektronikken på sykkelen innkoblet. Syns fortsatt den kutter litt for brått (som var et minus på de første modellene av sykkelen) Når jeg setter meg bak på salen, ca 10 cm klaring til tanken går den alt for lett opp både i 1 og 2 gir
Hanskene mine blir jeg også bare mer og mer fornøyd med... helt fantastisk å ha på hånden. Med mye inspirert kjøring har jeg også funnet ut at clutch hendelen er litt for langt unna styret, må liksom gripe etter den.... ser helt klart fordelen med å kunne justere den nærmere, som gjør at jeg bør skifte ut både clutch og bremsehendel.
Får se om jeg ikke tar meg tid til å google litt i kveld å finne noe som passer biken min. Kommer jo feriepenger og skattepenger denne måneden.....
Fruen må bare ikke få høre om det
Nei, får komme meg ut å nyte fineværet igjen.... alt for varmt til å sitte inne i. Kjapp middag og en vask av sykkelen før det blir en liten runde i nærområdet
Kjørte fra Åsane relativt tidlig til overskyet og litt kjølig vær, men dette tok seg kraftig opp etter et par timer :-)
Kjørte videre til Tysse og Gjermundhavn, før turen gikk videre rundt Tysnes. Her snakker vi omtrent 12 mil med perfekte svinger og fantastisk asfalt.... Ble dessverre veldig dårlig med bilder på denne turen, fokuset var å kjøre mest mulig før vi måtte vende snuten hjem igjen

Dette er definitivt en rute jeg skal kjøre mye mer framover.... gjerne kombinert med en tur til Odda (mulig overnatting) eller rundt Stord. Mulighetene er mange akkurat her.
Fikk også testet litt bakhjulskjøring med elektronikken på sykkelen innkoblet. Syns fortsatt den kutter litt for brått (som var et minus på de første modellene av sykkelen) Når jeg setter meg bak på salen, ca 10 cm klaring til tanken går den alt for lett opp både i 1 og 2 gir

Hanskene mine blir jeg også bare mer og mer fornøyd med... helt fantastisk å ha på hånden. Med mye inspirert kjøring har jeg også funnet ut at clutch hendelen er litt for langt unna styret, må liksom gripe etter den.... ser helt klart fordelen med å kunne justere den nærmere, som gjør at jeg bør skifte ut både clutch og bremsehendel.
Får se om jeg ikke tar meg tid til å google litt i kveld å finne noe som passer biken min. Kommer jo feriepenger og skattepenger denne måneden.....

Fruen må bare ikke få høre om det

Nei, får komme meg ut å nyte fineværet igjen.... alt for varmt til å sitte inne i. Kjapp middag og en vask av sykkelen før det blir en liten runde i nærområdet

-
- Kontakt:
Her er ruta vi kjørte sist tur
https://goo.gl/maps/0o1Ei" onclick="window.open(this.href);return false;

49 fra Hodnanes har noen suuupre "busasvinger" opp fra fergeleie! Bra ruteLordShaft skrev:Her er ruta vi kjørte sist tur![]()

- Kawagutten
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
LordShaft - *Ny dress s.53 et par spm*
LordShaft skrev:Hadde store planer om å kjøre til sognefjellet i går, men pga tidsklemma til to av kompisene mine som skulle være med, valgte vi å ta en noe kortere rute... Dette angrer jeg definitivt ikke på.
Kjørte videre til Tysse og Gjermundhavn, før turen gikk videre rundt Tysnes. Her snakker vi omtrent 12 mil med perfekte svinger og fantastisk asfalt.... Ble dessverre veldig dårlig med bilder på denne turen, fokuset var å kjøre mest mulig før vi måtte vende snuten hjem igjen![]()
Dårlig med bilder? kjører ikke du med action kamera og kan ta ut enkelt bilder fra den?
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
-
- Kontakt:
Du skal prøve hele det strekket der.... vi snakker perfekte svinger omtrent hele ruten... par områder der er litt smalt, men ellers helt sinnsyktTBI81 skrev:49 fra Hodnanes har noen suuupre "busasvinger" opp fra fergeleie! Bra ruteLordShaft skrev:Her er ruta vi kjørte sist tur![]()

Nei jeg har ikke fått fester GoPro'en på ny hjelmen, rett og slett glemt å tenke så mye på den filmingenKawagutten skrev:
Dårlig med bilder? kjører ikke du med action kamera og kan ta ut enkelt bilder fra den?

Så er dårlig med bilder derfra... har med meg et lite kompakt kamera, men tar det alt for sjeldent opp

-
- Kontakt:
Sitter nå å planlegger tur Nordover.... Fruen har tatt med seg sneipen til Ålesund, å skal være der i noen uker! Må nesten få stagget maset til besteforeldre og annen familie
Ser for meg at jeg kaster meg på sykkelen fredag ettermiddag eller lørdags morgen. Da går turen i første omgang til Ålesund, men vil prøve å få strekt turen så langt som mulig opp dit.... bruke hele dagen på å kjøre. Mulig det blir inom sognefjellet, over til Lom, så geiranger og til Ålesund.
Har en kompis som har kjøpt seg ny sykkel i Trondheim... det kan være en god unskyldning til å ta turen dit opp, og mulig over grensen for å handle litt proviant. Tenkte å være en uke på veien... eller har hvertfall en uke å disponere. Alt avhenger jo også av været. Blir ikke veldig mye kjøring om himmelen skulle åpne seg. Det gidder jeg rett og slett ikke
Snikkeren, holder han fortsatt til i Ørsta? Er han fortsatt aktiv? Hva med Globe? Hadde jo vært kjekt å hilse på litt av forumfolket om det passer seg på turen

Ser for meg at jeg kaster meg på sykkelen fredag ettermiddag eller lørdags morgen. Da går turen i første omgang til Ålesund, men vil prøve å få strekt turen så langt som mulig opp dit.... bruke hele dagen på å kjøre. Mulig det blir inom sognefjellet, over til Lom, så geiranger og til Ålesund.
Har en kompis som har kjøpt seg ny sykkel i Trondheim... det kan være en god unskyldning til å ta turen dit opp, og mulig over grensen for å handle litt proviant. Tenkte å være en uke på veien... eller har hvertfall en uke å disponere. Alt avhenger jo også av været. Blir ikke veldig mye kjøring om himmelen skulle åpne seg. Det gidder jeg rett og slett ikke

Snikkeren, holder han fortsatt til i Ørsta? Er han fortsatt aktiv? Hva med Globe? Hadde jo vært kjekt å hilse på litt av forumfolket om det passer seg på turen

-
- Kontakt:
Re: Sv: LordShaft - *En uke på tur...side 54*
En 40 mil på telleren så langt, venter på fergen over til Volda.

Kjenner det skal bli godt å utforske veiene her oppe igjen. Evigheter siden jeg sist fikk mulighet å kjøre en del her oppe. Mulig turen går innom Trondheim i løpet av helgen/uken også
Sony Z2

Kjenner det skal bli godt å utforske veiene her oppe igjen. Evigheter siden jeg sist fikk mulighet å kjøre en del her oppe. Mulig turen går innom Trondheim i løpet av helgen/uken også

Sony Z2
- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Re: LordShaft - *En uke på tur...side 54*
Det ser jo riktig naijs ut da, blåååå himmel og en lang dag på sykkel
KOS deg på tur
Jeg kjenner det fortsatt litt etter mandagsturen (hvis jeg kjenner etter) men iløpet av helga kommer vel "Striple-abstinenzen" for fullt igjen, tenker jeg.
Kan jo tråkke litt på spinningsykkelen her ute slik at rumpevondten varer litt lengre
og fred i sjelen opprettholdes utover neste uke 

Jeg kjenner det fortsatt litt etter mandagsturen (hvis jeg kjenner etter) men iløpet av helga kommer vel "Striple-abstinenzen" for fullt igjen, tenker jeg.
Kan jo tråkke litt på spinningsykkelen her ute slik at rumpevondten varer litt lengre

http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Nå er det min tur til å si jeg er misunnelig
God tur

God tur

- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
God tur videre. Jeg er ikke misunnelig. Jeg legger ut på 4000 km i morgen tidlig
rop

[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
-
- Kontakt:
Re: Sv: LordShaft - *En uke på tur...side 54*
Godt å høre det er flere som benytter seg SuperMorten
God tur til deg også, gleder meg til å lese tur referatene dine :-)
Kjørte med 30 liter sekk på ryggen i dag, litt ubehagelig å kjøre så langt med. Men den dumper jeg her i Ålesund... Resten av turen blir uten bagasje
.... Har så mye kjentfolk som bor rundt, at jeg skal klare å planlegge turene slik at det klaffer med besøk hos gode venner
Nok en gang tar jeg meg selv i å ta alt for lite bilder, blir liksom bare når jeg tar naturlige stopp... Er så spent på hva som er rundt neste sving at jeg "glemmer" helt å stoppe for kule kjøre bilder.
I frykt for å rote meg vekk, fikk jeg malt på ruten min fra Google maps på sykkelen i dag

Forbanna griseri, må ha meg en god vask i morgen før det setter seg for mye.
Flere bilder kommer
Sony Z2

God tur til deg også, gleder meg til å lese tur referatene dine :-)
Kjørte med 30 liter sekk på ryggen i dag, litt ubehagelig å kjøre så langt med. Men den dumper jeg her i Ålesund... Resten av turen blir uten bagasje

Nok en gang tar jeg meg selv i å ta alt for lite bilder, blir liksom bare når jeg tar naturlige stopp... Er så spent på hva som er rundt neste sving at jeg "glemmer" helt å stoppe for kule kjøre bilder.
I frykt for å rote meg vekk, fikk jeg malt på ruten min fra Google maps på sykkelen i dag

Forbanna griseri, må ha meg en god vask i morgen før det setter seg for mye.
Flere bilder kommer

Sony Z2
- Snikendeugle
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
God tur! Ruten du postet må jeg nesten bokmerke for fremtidig bruk... :)
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013