Stemmestyringen er helt sømløs i forhold til stemmestyringen på kin Gamle Scala Rider som man måtte kjefte litt på før den virket. En helt klar oppgradering. Så får vi håpe at disse jeg nå har kjøpt faktisk tåler vann....

Varmen var ikke noe problem for meg, de nye (21mod+) skal visst være enda bedre. Men det endte opp med at jeg monterte et annet lavere anlegg for å kunne ha sidevesker på begge sider.Bjerknez skrev: 31 aug 2021, 20:33 Scrambleren forsto jeg eg ikke helt på. Tøff sykkel, men her har design gått utover det praktiske med pottene plassert slik. Må jo bli insane varmt på lårene... bortsett fra det, så hadde dette vert en god kandidat. Sittestilling som på en traktor omtrent. Veldig behagelig. Rocket'en er bare nydelig på alle måter. Midt i blinken. Spesielt GT'en. Men den virket utrolig tung. Og ikke minst svinaktig dyr. Man få jo nesten to vanlige sykler for den prisen. :) Men ja, kanskje neste gang...
Søkte litt på nett for en stund siden og fant ut at det var en del som hadde problemer med at den ble veldig varm der. Spesielt for dem som kjørte i vanlige bukser/shorts etc. Kan godt være at 21 modellen er bedre. Jeg husker ikke hvilke modell det var de som jeg fant informasjon om.plaurh skrev: 01 sep 2021, 02:55Varmen var ikke noe problem for meg, de nye (21mod+) skal visst være enda bedre. Men det endte opp med at jeg monterte et annet lavere anlegg for å kunne ha sidevesker på begge sider.Bjerknez skrev: 31 aug 2021, 20:33 Scrambleren forsto jeg eg ikke helt på. Tøff sykkel, men her har design gått utover det praktiske med pottene plassert slik. Må jo bli insane varmt på lårene... bortsett fra det, så hadde dette vert en god kandidat. Sittestilling som på en traktor omtrent. Veldig behagelig. Rocket'en er bare nydelig på alle måter. Midt i blinken. Spesielt GT'en. Men den virket utrolig tung. Og ikke minst svinaktig dyr. Man få jo nesten to vanlige sykler for den prisen. :) Men ja, kanskje neste gang...
Uansett, gratulerer med bestilt sykkel :-) du blir nok fornøyd med den. Jeg likte også den fargen best.
Jo, det er dem sikkert…