Håper bare nå at godværet holder seg litt til, så får jeg kanskje prøvd den litt......før snøen kommer

Yes!Globe skrev:I går fikk jeg melding om at tankveska er på vei, ankommet Norge![]()
Håper bare nå at godværet holder seg litt til, så får jeg kanskje prøvd den litt......før snøen kommer
Så generøst...Globe skrev:Det ble en kjapp tur innom NAF MC på TIller i dag. cbrdama og Gizmodude hadde nettopp dratt, men det var fortsatt folk der...og varm kaffe
![]()
Ikke mange syklene, men en del biler. Men en Tiger er fortsatt "i sesongen"![]()
Jeg valgte å kun ta bilde av Tigerens gode side
Globe skrev:
Trenger ikke uvenner nå du har sånne venner AJAJ skrev:Så generøst...Globe skrev:Det ble en kjapp tur innom NAF MC på TIller i dag. cbrdama og Gizmodude hadde nettopp dratt, men det var fortsatt folk der...og varm kaffe
![]()
Ikke mange syklene, men en del biler. Men en Tiger er fortsatt "i sesongen"![]()
Jeg valgte å kun ta bilde av Tigerens gode side![]()
Globe skrev:
Flott sykkel, ja
OleB skrev: Trenger ikke uvenner nå du har sånne venner AJ![]()
AJ skrev:OleB skrev: Trenger ikke uvenner nå du har sånne venner AJ![]()
![]()
Ja, der er du inne på no', gitt...![]()
Nei...så...
joda, og... eh... sånn går nu dagan...
Skriver under på den jeg! Gleder meg allerede til neste år!AJ skrev:Det er nettopp slike ting som gjør den hyggelige tonen oss MC-kamerater i mellom her på MCsiden.no![]()
Gleder meg allerede til nye turer med Globe og mange andre her inne neste sommer
Joda, det finnes. Arrow skal visstnok har laget et 3-til-2 anlegg, men jeg finner ikke igjen bildene av det...Globe skrev:Det finnes vel ikke 3-til-2 anlegg å få tak i
What...3-1-2 anlegg fant jeg jaAJ skrev:Joda, det finnes. Arrow skal visstnok har laget et 3-til-2 anlegg, men jeg finner ikke igjen bildene av det...Globe skrev:Det finnes vel ikke 3-til-2 anlegg å få tak i![]()
Så da får vi nøye oss med 3-til-1 anlegg og lyden (ikke spesielt god, men gir likevel et greit inntrykk...) av den:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=_n6C-hMccSE[/video]
TDM'n tåler et par kilo til den...uten å la seg affisere av detBubbu skrev:Vil tro TDM'en din vil øke egenvekten med noen kilo iløpet av vinteren Globe.
Globe skrev:Da har også Jolly Jumper stallet inn her i garasjen![]()
Kan det være noe så enkelt som at luftinga i tanklokket er litt for åpen - om en kan si det slik?Globe skrev:Vane tro...med Honda Shadow fulgte det sterk bensinlukt...ingen lekkasje, ingen synlig svetting...men det stinker