De gutta er superflinke til å lage videoer


Haymaker skrev:Å herre...
Dette vekker noe, til tross for 65 hk![]()
http://www.701supermoto.com/en/home/
Synes fortsatt den er rå tøff med 690 eller 701 ccmAJ skrev:Tja...![]()
Hadde håpet på at thumper motoren faktisk hadde økt til 701 kubikk. Men neida, samma motor'n som i Duke'en...
![]()
Litt mer å lese her:
http://www.mc-avisa.no/#!Husqvarna-701- ... bd685b75a7" onclick="window.open(this.href);return false;
hakhap skrev:Synes fortsatt den er rå tøff med 690 eller 701 ccmAJ skrev:Tja...![]()
Hadde håpet på at thumper motoren faktisk hadde økt til 701 kubikk. Men neida, samma motor'n som i Duke'en...
![]()
Litt mer å lese her:
http://www.mc-avisa.no/#!Husqvarna-701- ... bd685b75a7" onclick="window.open(this.href);return false;
spelled with autocorrect
Ja, enig med deg. 65 hk på en moped, som ser ut som den er bygd av Lego må være livsfarligHaymaker skrev:Å herre...
Dette vekker noe, til tross for 65 hk![]()
http://www.701supermoto.com/en/home/
Made in IndiaAJ skrev:Rart de ikke har væt på ballen tidligere.
Men nå ser det (endelig?) ut til at BMW har tatt sats og sikter seg inn på å ta sin del av småkubikkermarkedet:
[img]http://s25.postimg.org/eakh40qsv/BMW_sm_kubikker.jpg[/img]
Blir å se på EICMA, tro?
Made in IndiaHaavar skrev:
Jeg bare husker fikse sin KTM duke 125 blogg.AJ skrev:I så fall er ikke det uventet.
Billigere å produsere der borte i tillegg til at inderne har kompetanse på småkubikkere i langt større omfang enn tyskerne.
De aller fleste produsenter har nå fabrikker over hele verden, og det er ikke lenger mulig å holde oversikt over hvor ting er produsert. Slik har det vært i mange år. Skarp priskonkurranse tvinger fram produksjon i lavkostland.Haavar skrev: Jeg bare husker fikse sin KTM duke 125 blogg.
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=2 ... &start=405
Ikke samme kvalitet på India KTM som Østerike KTM desverre.