He he
Intruder, enda bra du fikk møtt ham....han trengte sikkert noen trøstens ord og en klapp på skuldra når tigern nå er i buret sitt for vinteren.
RYDDING
Selv har jeg brukt helga til å rydde litt i garasjen. Dette er egentlig en hendelse som gjøres et par ganger i året...det er utrolig hva man samler på og som dermed hoper seg opp i slike lagringplasser

I og med at jeg nå anser garasjen for å være ferdig ryddet, ble garasjematta hentet frem, og beslutningen ble tatt! Det er tid for vinterlagring
OPPSTART OG SLUTT PÅ SESONGEN 2010
I fjor avsluttet jeg sesongen 7. november, men den siste turen husker jeg godt at jeg satt på sykkelen og angret på at jeg hadde tatt turen. Det ble en slik "Bambi on ice" følelse, den akter jeg ikke å oppleve igjen. For de som er interessert i å lese om fjorårets siste tur, hvor jeg bestemte meg for å avslutte årets sesong litt tidligere, så kan den
leses om her.
Første turen sesongen 2010 ble gjennomført 4. april 2010. "jomfruturen 2010" for mitt vedkommende kan
leses om her.
FJORVINTERS PMS-PERIODE......i tall!
SKal vi se....vinterlagring i fjor vinter varte altså fra
7.november 2009 til 4. april 2010...skal vi se....det skulle bli...

..det skulle bli .....
148 dager...eller....
3.552timer....eller...
213.120 minutter...

i
vinterdvale Håper virkelig at sesongen 2011 kan starte LITT tidligere enn 2010-sesongen :[-o<
VINTERLAGRING 2010/2011
Så, nå som garasjen stod der, ferdig ryddet, og garasjeteppet rullet ut, var det bare å finne frem byggtørka (innstilt på 16 grader), sette opp webkamera, montere alarmføleren og plassere TDM i garasjens "sweetspot".
TING Å GJØRE, TING Å FØRE
- YAMAHA TDM 900:
Ny tankveske med 12V kablet hurtigkobling er ankommet, venter på varmefolie til holkene, sikringsboks og releopplegg. Det skal også kables nytt til sig.tenneruttak og gps, så nå skal kåpe og tank demonteres og vask, smøring og kabling skal gjennomføres. Skal sjekke bremeklosser samt etterstramme bolter og skruer rundt om på sykkelen.
- YAMAHA AEROX R
Sønnens scooter skal få nytt bakdekk, nye bremeklosser og nytt eksosanlegg. Eksosanlegget ble regelrett "revet" av scooteren hans rett før helga, så her blir det utborring av en knekt festebolt inn mot toppen og litt arbeid med gjengetapp.

- HONDA SHADOW 125
Jolly Jumper skal vinterlagre sin Honda Shadow i min garasje i vinter, og han har nok tenkt å finskru litt han også...kjenner jeg ham rett 
VÅREN ER HER......om ikke veeeldig lenge
Tror dette skal bli en koselig vinter. Skal bruke goooood tid på dette og regner med noen kvalitetsstunder i garsjen...og VIPS...så er våren her
Garasjen ferdig ryddet...og TDM på vinterlagring....i sweetspot